Forum | Εγγραφή | Υπενθύμηση Κωδικού | Λίστα Μελών | Αναζήτηση
 
25/6/2018
User: Pass:  

Αρχική Σελίδα

Παρουσίαση

Οι Θέσεις Μας

Διακήρυξη

Δημοσιεύσεις

Συντονιστική Επιτροπή

Νόμοι που διέπουν το επάγγελμα

Χρήστες: 2011
 
Tel2103813942
Fax2103813942
Email info@akioe.gr
 

NewsLetter

Γράψτε το email σας για να λαμβάνετε τα νέα μας

 

 
 

Αρθρα

Γιατί ο Ερντογάν ελπίζει ότι θα επανακάμψει . Άρθρο της Le monde-diplomatique
Η άνθιση της βιομηχανίας της βιολογικής γεωργίας. Le Monde diplomatique
BlackRock, η εταιρεία στην οποία «ανήκει» ο κόσμος
Οικονομική μεγέθυνση, μια θρησκεία υπό εξαφάνιση, απο τον Jean Gadrey
Γιατί ιδρύουμε το ΜέΡΑ25;
ΚΡΥΠΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ , Νέο «οικονομικό εργαλείο» πολλαπλών χρήσεων για την καπιταλιστική διαχείριση. Επιμέλεια: Σταύρος ΞΕΝΙΚΟΥΔΑΚΗΣ

Περισσότερα...

 

Είπαν & λάλησαν

είπαν...

Λεωνίδας Γρηγοράκος πρώην αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Σκάνδαλο υπάρχει και πρέπει να διερευνηθεί 
Η Ντόρα «αδειάζει» στελέχη της ......(1 σχόλιο/α) 
Κοινωνικό μέρισμα μόνο για Έλληνες; 

Περισσότερα...

λάλησαν...

«Σας θάψαμε στον Γράμμο, θα σας θάψουμε ξανά»(1 σχόλιο/α) 
Σχόλια που έκανε σε ραδιοσταθμό της Θεσσαλονίκης ο υφυπουργός Παιδείας Κώστας Ζουράρις 
Αδωνις Γεωργιάδης: «Την αληθινή αντίσταση στη χούντα την έκανε μόνο ο βασιλιάς»  

Περισσότερα...

 

Γρήγοροι Σύνδεσμοι

TAXISnet

Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων

Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών

Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας

Γενική Γραμματεία Κοινωνικών Ασφαλίσεων

ΙΚΑ

Ο.Α.Ε.Ε.

 

Βοηθήματα

Βιβλιοπαρουσίαση

Νομοθετικά

Ερωτήματα

Εργασία

Οικονομικά

Ομιλίες σε Video

 
 

Προτάσεις - λύσεις άμεσης εφαρμογής για την αναμόρφωση του Φορολογικού Συστήμ

�������� 
 

Ημερομηνία: 22/12/2012   Μεγέθυνση - Σμίκρυνση - Σχολιασμός

Προσπάθεια αναπλήρωσης του κενού που έχει δημιουργήσει η απραξία του Οικονομικού Επιμελητήριου και ευκαιρία για κοινές δράσεις Οικονομολόγων – Λογιστών – Φοροτεχνικών , επεξεργασίας και υποβολής  άμεσα υλοποιήσιμων λύσεων με σκοπό  την απλοποίηση και αποτελεσματικότητα του φορολογικού συστήματος ,ως καθοριστικού παράγοντα  για την λειτουργία και ανάπτυξη της οικονομίας.  

Παρουσίαση   έξι πρωτόλειων  προτάσεων για πιθανή επεξεργασία και υποβολή αντίστοιχων ολοκληρωμένων  :

  1. Μέτρα για τον περιορισμό της φοροδιαφυγής και τον αναπτυξιακό προσανατολισμό της φορολογίας εισοδήματος φυσικών και νομικών προσώπων.
  2. Ελεγκτικές διαδικασίες και ελεγκτικός μηχανισμός.
  3. Πιστοποίηση των λογιστών Φοροτεχνικών σε Υ.Μ.Σ
  4. Βελτιστοποίηση των εφαρμογών του Taxisnet  και ενσωμάτωση τους στην καθημερινότητα των συναλλαγών του φορολογούμενου και των  επιχειρήσεων . 
  5. Εφαρμογή απεικόνισης στατιστικών στοιχείων και επεξεργασία δεδομένων από την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων Οικονομικού Έτους 2012.
  6.  Ενέργειες και πρωτοβουλίες του Ο.Ε.Ε 
  1. Μέτρα για τον περιορισμό της φοροδιαφυγής και τον αναπτυξιακό προσανατολισμό της φορολογίας εισοδήματος φυσικών και νομικών προσώπων.

Είναι  αναπόφευκτο ο στόχος του νέου φορολογικού νομοσχεδίου  για  αύξηση των φορολογικών εσόδων να εμπεριέχει υψηλό κίνδυνο αύξησης της φοροδιαφυγής και της παραοικονομίας.

Ένα μέτρο αντιστάθμισης του παραπάνω κινδύνου είναι η ενσωμάτωση ως αναπόσπαστο τμήμα εφαρμογής της φορολογικής νομοθεσίας ενός οικονομικού κινήτρου για τις επιχειρήσεις , τακτική πιο αποτελεσματική και σίγουρα μικρότερου κόστους από την ενεργοποίηση ενός ανύπαρκτου και διάτρητου ελεγκτικού μηχανισμού.

 Η οικονομική δραστηριότητα είναι συνυφασμένη με το οικονομικό κίνητρο , και η απουσία του, από την φορολογική νομοθεσία και ειδικότερα, όταν φιλόδοξοι  στόχοι συνδυάζονται με οικονομική συρρίκνωση μόνο ως  ατόπημα μπορεί να αντιμετωπισθεί .

Στο μήνυμα της 27/8/2012  (επισυνάπτω σχετικό απόσπασμα) περιγράφετε  ένα οικονομικό κίνητρο για την, στο μέτρο του δυνατού πληρέστερη εφαρμογή από τις επιχειρήσεις της φορολογικής νομοθεσίας , σίγουρα όμως μπορεί και πρέπει να υπάρξουν πολύ καλύτερες και πιο ολοκληρωμένες προτάσεις .

 Η αναζήτηση λύσεων (θα αναπτυχθούν στο Β μέρος)  για  την εφαρμογή του δίπολου ,φορολογική επιβράβευση στην δημιουργία και αύξηση εθνικού πλούτου με ταυτόχρονη φορολογική επιβάρυνση για την κατοχή και αδράνειά  του . 

  1. Ελεγκτικές διαδικασίες και ελεγκτικός μηχανισμός.        

2.1 Αρχές – Στόχοι        

2.1.α. Ο ελεγκτικός μηχανισμός και οι ελεγκτικές διαδικασίες είναι αποτελεσματικές όταν (προηγούνται ) προλαβαίνουν τις πιθανές φορολογικές παραβάσεις και πολύ περισσότερο όταν λειτουργούν συμβουλευτικά και καθοδηγούν φορολογούμενους και επιχειρήσεις στην εφαρμογή της εκάστοτε φορολογικής νομοθεσίας.

   

2.1.β. Ο φορολογικός έλεγχος πρέπει να είναι συνεχής (χρονικά) , δεν έχει κανένα νόημα να βεβαιωθούν παραβάσεις  για προηγούμενες χρήσεις τριών και παραπάνω ετών , πολύ δε περισσότερο να εισπραχθούν οι βεβαιωμένες οφειλές προηγούμενων ετών.  

       

2.1.γ  Ο ελεγκτικός μηχανισμός  δεν πρέπει να συγκεντρώνεται σε ολιγομελείς ομάδες , αυξάνοντας τις πιθανότητες διαπλοκής και διαφθοράς, αλλά να είναι άμεσα προσιτός και οι διαδικασίες   κατανοητές  και εφαρμόσιμες από τον οποιοδήποτε  (τον πιο αδαή φορολογούμενο).

2.1.δ  Οι διαδικασίες ελέγχου που θα εφαρμόζουν  οι εμπλεκόμενες πλευρές , φορολογούμενος – επιχείρηση - ελεγκτής  - φοροτεχνικός, πρέπει είναι διαφανείς και να αποτρέπουν την όποια διαπλοκή ,όπως επίσης και να επιτρέπουν την εύκολη επαναξιολογησή τους από την εποπτεύουσα αρχή.

 

2.1.ε  Οι επιπτώσεις σε περίπτωση βεβαιωμένων παραβάσεων ,  οι ποινές όπως και οι διοικητικές κυρώσεις πρέπει να είναι προσανατολισμένες στην φοροδοτική ικανότητα του φορολογούμενου , την εξασφάλιση είσπραξής των , όπως και την εφαρμογή των κυρώσεων ,την επιβίωση της επιχείρησης,  και των συνολικών συνεπειών στην οικονομία που θα επιτευχθούν από τα παραπάνω.

   

2.1.στ  Επαναπροσδιορισμός και είσπραξη  των βεβαιωμένων ανείσπρακτων οφειλών.

   

 

2.2  Ελεγκτικός μηχανισμός      

2.2.α Ο μόνος αποδεδειγμένα (Ο.Ε 2011 – 2012) αξιόπιστος και αξιόμαχος σε πανελλαδική κλίμακα είναι οι πιστοποιημένοι Λογιστές - Φοροτεχνικοί που μαζί με τους υπερδιπλάσιους συνεργάτες τους αποτελούν  έναν μηδενικού κόστους για την δημόσια διοίκηση ανθρώπινο δυναμικό εξοπλισμένο και ειδικευμένο με την κατάλληλη τεχνοδομή , που μπορεί να εφαρμόσει τις παραπάνω αρχές και να ανταπεξέλθει στους παραπάνω στόχους, και ειδικότερα στο τιτάνιο έργο του (2.1.στ )  στόχου . 

   

2.2.β Η άστοχη παράλειψη του αρχικού αρ.4 από το  Ν. 4038/2012, (επισυνάπτετε σχετικό αντίγραφο)  ακύρωσε την δυναμική ενός ολόκληρου κλάδου για την υγιή ενεργοποίηση των οικονομικών μονάδων και την αύξηση των δημοσίων εσόδων.

Η επαναφορά του ,με την προϋπόθεση της συνεχούς εκπαίδευσής των ΦΕΕΠ , θα δημιουργήσει σε μηδενικό χρόνο έναν μηχανισμό που εάν του δοθούν τα κατάλληλα εργαλεία (εφαρμογές)  θα φέρει άμεσα αποτελέσματα , διότι χωρίς τα δύο παραπάνω , συνεχής εκπαίδευση και εφαρμογές  το αποτέλεσμα θα είναι η διαιώνιση της σημερινής κατάστασης ,  παραγωγή πιστοποιητικών προς το χειρότερο  .

   

2.3   Ελεγκτικές διαδικασίες       

2.3.α  Ο έλεγχος από το γραφείο να υποστηρίζετε από μία κεντρική υπηρεσία , μέσω Taxisnet με δυνατότητα μεταφοράς ήχου και εικόνας (απλή και δωρεάν εφαρμογή) , όπου ο φορολογούμενος μόνος του η με την συνδρομή Λ/Φ η Φοροτέχνη Ελεγκτή Ειδικών Προσόντων , θα  υποβάλει ηλεκτρονικά  τα σχετικά έγγραφα έντυπα (σχεδόν καθολικά πλέον εφαρμόσιμη διαδικασία) , και σε προσυμφωνημένη ώρα και ημέρα θα πραγματοποιείτε η Video συνδιάσκεψη , αντίστοιχη μίας προγραμματισμένης  επίσκεψης του φορολογούμενου στην Δ.Ο.Υ , η οποία και θα καταγράφεται.

Σε συνδυασμό με την ταυτότητα πληρωμής για κάθε φορολογικό αντικείμενο και την ψηφιακή υπογραφή στους πιστοποιημένους Λ/Φ , η παραπάνω εφαρμογή πιθανόν να αποδέσμευε ανθρώπινους πόρους και από άλλα τμήματα  λειτουργίας των Δ.Ο.Υ , σίγουρα όμως θα περιόριζε στο ελάχιστο τις μετακινήσεις των φορολογούμενων – σοβαρό πρόβλημα ειδικά στην ορεινή και  Νησιωτική χώρα.

 

2.3.β  Για τον επαναπροσδιορισμό και είσπραξη  των βεβαιωμένων ανείσπρακτων οφειλών, με την προϋπόθεση την πλήρη   και τεκμηριωμένη απεικόνιση της περιουσιακής  κατάστασης, του φορολογούμενου η της επιχείρησης, ο επαναπροσδιορισμός του οφειλόμενου ποσού θα γίνεται με κριτήρια την ορθότητα των βεβαιωμένων οφειλών , το είδος των παραβάσεων , την βιωσιμότητα της επιχείρησης και την φοροδοτική ικανότητα του φορολογούμενου η της επιχείρησης (ανάπτυξη σε επόμενη επικοινωνία μας).

   

2.3.γ  Για τις επιχειρήσεις που παρ’ όλες τις προσπάθειες συνεχίζετε η αυξάνετε η παραβατικότητά τους , η μηνιαία – δεκαπενθήμερη – εβδομαδιαία (ανάλογα το μέγεθος της παραβατικότητας)  απεικόνιση των φορολογικών τους συναλλαγών θα πραγματοποιείτε σε εφαρμογή της Γ.Γ.Π.Σ , με κατευθείαν εγγραφές η μεταφορά των αντίστοιχων αρχείων.

Το παραπάνω μέτρο αποδίδει με την εφαρμογή της ημερήσιας μεταφοράς των Ζ των Φ.Τ.Μ και των ΕΑΔΦΣΣ   στην Γ.Γ.Π.Σ( σχετική πρόταση της  27/08/2012 ) , όπως και την δυνατότητα πληρωμής του Φ.Π.Α  από πελάτη μέσω έκτακτης πληρωμής ,(σχετική πρόταση της  14/03/2011 ) κατόπιν ενημέρωσής του πελάτη  από ΦΕΕΠ η τον ελεγκτή της Δ.Ο.Υ , με αντίστοιχη ευθύνης τους, για κατάρτιση και παρακολούθηση εξαμηνιαίας κατάστασης χρηματοοικονομικών ροών ανά ημέρα.

  1. Πιστοποίησητων λογιστών Φοροτεχνικών σε Υ.Μ.Σ.        

3.1       Η εφαρμογή των Υ.Μ.Σ απέδειξε αυτό που όλοι γνωρίζαμε , ότι την φοροτεχνική εργασία πάλι εμείς θα την κάναμε , κάτι που δεν μας ενοχλεί , όσο, η αδυναμία και αδράνεια του Ο.Ε.Ε να ενεργοποιηθεί στο αυτονόητο , το μεγαλύτερο μέρος της  διαδικασίας έναρξης των  επιχειρήσεων   και ειδικότερα των προσωπικών είναι οικονομικό, φοροτεχνικό και ασφαλιστικό .

 

3.2      Εκτός από την πιστοποίηση μας σε Υ.Μ.Σ , θα πρέπει να υλοποιηθεί και η πρόταση  για τις εταιρείες στο ράφι, ειδικά για τις Μον. Ε.Π.Ε και τις Ι.Κ.Ε. , όπου εκεί πραγματικά ο χρόνος απόκτησης μίας εταιρείας θα περιορίζετε σε μία απλή επίσκεψη σε ένα Φοροτεχνικό γραφείο

 
  1. Βελτιστοποίηση των εφαρμογών του Taxisnet  και ενσωμάτωση τους στην καθημερινότητα των συναλλαγών του φορολογούμενου και των  επιχειρήσεων .        

Οφείλουμε να δώσουμε συγχαρητήρια στην ομάδα της Γ.Γ.Π.Σ  για την αποτελεσματικότητά της  και ειδικότερα για το ανέβασμα των τελευταίων εφαρμογών

4.1  Αποδέσμευση υποβολής  φορολογικών δηλώσεων  από την πληρωμή τους ( Δηλαδή δεν διαγράφονται ως μη υποβληθείσες , αλλά βεβαιώνονται ως οφειλή ), εννοείται ότι μπορούν να τροποποιηθούν ,η, διαγραφούν από τον χρήστη ,με την απεικόνιση όμως του ιστορικού των ενεργειών  .

 

4.2  Προετοιμασία για άνοιγμα των εφαρμογών υποβολής φορολογικών δηλώσεων Ο.Ε 2013 από τον Ιανουάριο 2013 , με ταυτόχρονη μόνιμη λύση των παρατάσεων (π.χ ανοικτές οι εφαρμογές και μετά την λήξη υποβολής των δηλώσεων με τον καταλογισμό της αντίστοιχης προσαύξησης.

 

4.3  Επεξεργασία και υποβολή εφαρμόσιμης λύσης από 1/1/2013 απόδοσης κλειδάριθμου από Λ/Φ , έτσι ώστε να μην δοθεί παράταση  μετά  την 31/12/2012, όπως και ομάδα δημιουργίας παρουσιάσεων της χρήσης των εφαρμογών της Γ.Γ.Π.Σ. , για πιθανή ανάρτησή τους  στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Π.Σ, ενδεικτικά αναφέρω παρουσίαση υποβολής Ε9 , και των νέων εφαρμογών που εντός του Δεκεμβρίου θα αναρτηθούν

 

4.4 Την δυνατότητα υποβολής  τροποποιητικών – συμπληρωματικών δηλώσεων για όλα τα φορολογικά έντυπα.

 

4.5 Για το Οικονομικό έτος 2013 εφαρμογή της προεκτυπωμένης φορολογικής δήλωσης τουλάχιστον ως προς τα ποσά που περιλαμβάνονται στις βεβαιώσεις αποδοχών.

Οι βεβαιώσεις αποδοχών όπως και των παρακρατούμενων φόρων να εκδίδονται από

το Taxisnet με τον παρακάτω τρόπο:

Μία υπό-εφαρμογή μέσα στους παρακρατούμενους φόρους όπου θα ονομάζεται βεβαιώσεις

με υπό-μενού :

Α: Μισθωτών υπηρεσιών αρ.57,59,60

Β: Ελευθέριων Επαγγελμάτων αρ.52,58,59

Γ: Εμπορικών επιχειρήσεων

Δ: Λοιπά

Με την επιλογή κάθε υπό-μενού θα εμφανίζεται το γνωστό υπόδειγμα βεβαίωσης με

συμπληρωμένα τα πεδία εργοδότη και ελεύθερα όλα τα υπόλοιπα για να αναγραφεί

οποιοδήποτε στοιχείο , οποιοδήποτε ποσό (ανεξάρτητα καταβολών) , και εάν είναι

δυνατόν προαιρετικά με τον ΑΦΜ δικαιούχου να εμφανίζονται και

να συμπληρώνονται τα αντίστοιχα σχετικά πεδία.

Με την αποδοχή της φόρμας (παραγωγή αρχείου .pdf) θα της δίνεται ένας μοναδικός

αριθμός εγκυρότητας (μόλις τελειώσαμε από την φοροδιαφυγή των πλαστών βεβαιώσεων )

Συμπληρώνω ότι το τμήμα των βεβαιώσεων  για τους μισθωτούς η ΓΓΠΣ το έχει ήδη έτοιμο από  την ηλεκτρονική  Υποβολή του Ε7 , αυτό που λείπει στην πραγματικότητα είναι ο αριθμός εγκυρότητας και η εκτύπωση.    

 

4.6  Για το σύνολο των εκτυπώσεων και για οποιοδήποτε φορολογικό αντικείμενο λαμβάνει εκτυπωμένο έντυπο ο φορολογούμενος , με τις υπάρχουσες εφαρμογές να εκδίδεται ταυτόχρονα και ψηφιακό αντίγραφο (.pdf) που θα λαμβάνει αριθμό πρωτοκόλλου και θα καταχωρείται προσωποποιημένη πληροφόρηση στο MyTaxisnetτου φορολογουμένου , η καταχώρηση μπορεί να είναι κατά ημερολογιακή σειρά η κατά αντικείμενο.

Η δε εκτύπωση από τις Δ.Ο.Υ θα περιορίζεται σε ένα έντυπο Α5 όπου θα αναφέρονται τα εξής στοιχεία (επισυνάπτονται σχετικά παραδείγματα) .

Το πρωτόκολλο θα είναι προσπελάσιμο από όλες τις υπηρεσίες και φορείς του Δημοσίου και ο φορολογούμενος – πολίτης στην περίπτωση που θα απαιτείται η προσκόμιση του συγκεκριμένου εντύπου θα αναφέρει μόνο τον αριθμό πρωτοκόλλου και εάν επιθυμεί η ενδιαφερόμενη υπηρεσία θα μπορεί να το εμφανίσει , να το επισυνάψει η και να το εκτυπώσει.

Θεωρώ ότι η ως άνω εφαρμογή θα συμβάλει:

·         Στον άμεσο περιορισμό του όγκου των εκτυπώσεων των Δ.Ο.Υ

·         Θα αρχειοθετήσει και θα βάλει σε τάξη τα έντυπα των φορολογούμενων περιορίζοντας έτσι τις επαναλαμβανόμενες εργασίες , τις χαμένες εργατοώρες ,και την άσκοπη παραγωγή αντιγράφων.

·         Θα περιορίσει την σπατάλη φυσικών πόρων

·         Θα λειτουργήσει ως οδηγός – πιλότος για την υιοθέτηση παρόμοιας εφαρμογής και από τις υπόλοιπες υπηρεσίες του Δημοσίου.

   

4.7  Μετά την πιστοποίηση από Ο.Ε.Ε , άνοιγμα ( μέσω εικονικών μηχανών) πλέον των υφιστάμενων εφαρμογών που τρέχουν στις Δ.Ο.Υ για τους πιστοποιημένους Λ/Φ και  για τις αντίστοιχες εξουσιοδοτήσεις που έχουν λάβει από τους πελάτες τους  με την επιπλέον δυνατότητα στην εκτύπωση να παράγετε ταυτότητα πληρωμής .

 

4.8  Η online σύνδεση των Φ.Τ.Μ

 

4.9  Η onlineσύνδεση των  Ε.Α.Φ.Δ.Σ.Σ οι οποίοι εκτός από την σήμανση των παραστατικών θα παρέχουν και αξιακά δεδομένα αντίστοιχα των Φ.Τ.Μ

Όπου αναφέρω τον όρο Online , εννοώ την καθημερινή διαδικασία αποστολής του Ζ  ( η όποτε αυτό εκδοθεί) , δηλαδή κάτι αντίστοιχο με την αποστολή πακέτων  στις πιστωτικές κάρτες , και όχι μία μόνιμη σύνδεση με την Γ.Γ.Π.Σ..      

                        Εάν επεκτείνουμε την παραπάνω σκέψη , δηλαδή την  ταυτόχρονη αποστολή

με την έκδοση των στοιχείων του Ζ των Φ.Τ.Μ και των  Ε.Α.Φ.Δ.Σ.Σ

στην Γ.Γ.Π.Σ   ( τεχνικά είναι πολύ απλό να  γίνει και για τις υπάρχουσες

μηχανές μέσω της RS232, η USB),   ως πρόταση καθολικής εφαρμογής,

το αποτέλεσμα θα είναι η ΓΓΠΣ  να έχει καθημερινά  προσεγγιστική εκτίμηση

του συνόλου των εκροών  της χώρας  και  ανά  Α.Φ.Μ ; Και εάν η απάντηση είναι θετική , μήπως   μια αντίστοιχης ευκολίας πρόταση  για τις εισροές μας επιτρέψει να ασχοληθούμε με την ουσία του επαγγέλματός μας;

  

                    
  1. Εφαρμογή απεικόνισης στατιστικών στοιχείων και επεξεργασία δεδομένων από την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων Οικονομικού Έτους 2012.        

5.1 Η απεικόνιση των στατιστικών στοιχείων από την Γ.Γ.Π.Σ σίγουρα δίνει αρκετές πληροφορίες , πολύ περισσότερο εάν εμπλουτισθούν με την ανάλυση των Κωδικών – ποσά για το σύνολο των φορολογικών εντύπων , αλλά δίνουν μία στατική πληροφόρηση, π.χ εάν κάποιος αναζητάει στοιχεία ανά Κ.Α.Δ για Φ.Π.Α και εισόδημα δεν μπορεί να έχει αυτή την πληροφορία με τα γνωστά αποτελέσματα στις αστοχίες της επεξεργασίας των οικονομικών στοιχείων και των αντίστοιχων εκτιμήσεων , αλλά θα επανέλθω με μια πιο ολοκληρωμένη πρόταση , που να μπορεί να επεξεργάζεται δεδομένα καθ’ όλη την διάρκεια του έτους , χωρίς να περιμένουμε την ολοκλήρωση της υποβολής των δηλώσεων.

  1. Ενέργειες και πρωτοβουλίες του Ο.Ε.Ε        

6.1   Ενσωμάτωση στα σεμινάρια αναβάθμισης της άδειας Λογιστή – Φοροτεχνικού της  χρήσης των εφαρμογών της Γ.Γ.Π.Σ , Ι.Κ.Α , Ο.Α.Ε.Δ.       

 

6.2    Σεμινάρια από το Ο.Ε.Ε κύκλου οικονομικής σκέψης      

 

6.3 Πρόταση στην Διοίκηση του Ο.Ε.Ε για ανάληψη πρωτοβουλίας οργάνωσης και υλοποίησης εκδήλωσης – (δρώμενου) αναγνώρισης της αλληλεγγύης που μας έδειξαν οι λαοί της Ευρωπαϊκής Ένωσης  (και ειδικότερα της Ο.Ν.Ε) στην αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης.

Ο στόχος του δρώμενου είναι η υπενθύμιση ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι πρωταρχικά ένωση λαών και πολιτισμών , και η διαβεβαίωση ότι θα σεβαστούμε και θα τιμήσουμε τις θυσίες που κάνουν  για μας οι Ευρωπαίοι συμπολίτες μας.

Η οργάνωση θα περιλαμβάνει :

 

·         Δελτίο Τύπου με το παραπάνω σκεπτικό.

·         Ενημέρωση των Μ.Μ.Ε

·         Κάλεσμα των πολιτών για συμμετοχή.

·         Επικοινωνία με τα αντίστοιχα Ο.Ε. των ευρωπαϊκών χωρών  για πιθανή κοινή δράση.

·         Ενεργοποίηση των περιφερειακών τμημάτων  του Ο.Ε.Ε για προετοιμασία της εκδήλωσης με την συνεργασία των αντίστοιχων τοπικών κοινωνιών.

 

Το δρώμενο θα είναι η οργάνωση εκδήλωσης ( Μουσικής – καλλιτεχνικής , η και απλής συνάντησης)        σε κεντρικό σημείο (πλατεία) της κάθε πόλης στην  αλλαγή του χρόνου  (31/12/2012 – 01/01/2013)  με κύριο χαρακτηριστικό την αλληλεγγύη των Ευρωπαϊκών λαών .   

 

Ολοκληρώνοντας το Α μέρος της παρουσίασης θεωρώ αναγκαία την διευκρίνηση ότι η υποβολή προτάσεων δεν έχει ως κύριο σκοπό την  υιοθέτησή τους αλλά περισσότερο την μεταφορά προβληματισμών για πιθανές λύσεις από την πρώτη γραμμή δράσης.

   

Σπύρος Χρήστου

  Σχολιασμός Θέματος «Προτάσεις - λύσεις άμεσης εφαρμογής για την αναμόρφωση του Φορολογικού Συστήματος Μέρος Α. Με την επιμέλεια του Σπ. Χρήστου »  
  ...κανένας σχόλιασμός  
  σχολιάστε εδώ
για να σχολιάσετε το παραπάνω θέμα πρέπει να εισέλθετε
 
 

Τελευταίες Προσθήκες στην Κατηγορία

 
 

Αίτηση επιστροφής ΦΠΑ από χώρες της Ε.Ε.

 21/5/2018 
 

Θέματα διεθνούς φορολογικού και τελωνειακού περιεχομένου

 26/2/2018 
 

Κινητά τηλέφωνα, ταμπλέτες ηλεκτρονικών υπολογιστών (tablet), φορητοί υπολογιστές (laptop) και κονσόλες παιχνιδιών τιμολογούνται χωρίς ΦΠΑ μεταξύ υποκείμενων του φόρου, από 01.08.2017. Του Νίκου Κλωθάκη

 10/11/2017 
 

Ηλεκτρονική τιμολόγηση: Όλα όσα θέλετε να γνωρίζετε

 4/1/2017 
 

Η ΑΝΑΓΚΗ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ ( Value Added Tax ) ΣΤΗΝ Ε.Ε ( European Union ). Του ΚΟΛΣΟΥΖΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

 23/11/2016 
 

Πότε παραγράφονται οι φορολογικοί έλεγχοι

 13/10/2016 
 

8 Λόγοι που λέμε «όχι» στη Βουλγαρία.

 13/10/2016 
 

Υπερωρίες και υπερεργασία: Πότε είναι υποχρεωτικές και πόσο πληρώνονται

 27/3/2016 
 

Η παρουσίαση στα 4 ερώτημα που εθεσαν οι ΠΡΑΣΙΝΟΙ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ σε συζήτηση της 25/01/15 με θέμα:Μπορούμε ως κοινωνία και πολιτικά κόμματα να διαμορφώσουμε ένα βιώσιμο και δίκαιο για όλες τις γενεές ασφαλιστικό σύστημα; από τον Σπ.Χρήστου.

 6/3/2016 
 

ΕΚΜΙΣΘΩΣΕΙΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΕΣ.Με την επιμέλεια του Ν. ΚΛΩΘΑΚΗ

 23/11/2015 
 

Το ισχύον θεσμικό πλαίσιο για το εργόσημο. Της Δήμητρας Ν. Καβουρίδου - Οικονομολόγου

 14/9/2015 
 

Τα σχόλια στο Α.ΚΙ.Ο.Ε «Εάλω η Πόλις» ή η ευκαιρία για την Αναγέννηση λειτουργίας του οικονομικού συστήματος. Από τον Σπ. Χρήστου

 27/6/2015 
 

Τα θεμελιώδη ερωτήματα λειτουργίας της Φορολογικής Διοίκησης και η πελατοκεντρική προσέγγιση του φορολογούμενου (Α) από τον Σπ. Χρήστου

 18/5/2015 
 

ΤΕΛΟΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΠΑΡΕΠΙΔΗΜΟΥΝΤΩΝ. Με την επιμέλεια του Ν. ΚΛΩΘΑΚΗ

 14/4/2015 
 

ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΑ μεταξύ επιχειρήσεων και τρίτων.Με την επιμέλεια του Ν. ΚΛΩΘΑΚΗ

 14/4/2015 
 

Οι τρείς ενέργειες άμεσης απόδοσης για την είσπραξη φορολογικών εσόδων, όπως και την αποκάλυψη μέρους της φοροδιαφυγής που συντελέστηκε το 2014, είναι πιθανό να απαιτούν μόνο την εφαρμογή υφιστάμενης νομοθεσίας από τον Σπ. Χρήστου

 12/3/2015 
 

Η υποβολή των ΜΥΦ ως κίνητρο διακυβεύματος της απλοποίησης του Φορολογικού Συστήματος από τον Σπ. Χρήστου

 13/2/2015 
 

Φορολογική Διοίκηση και Χρηματοπιστωτικό Σύστημα.Προϋποθέσεις και Απαιτήσεις για την επανεκκίνηση της οικονομίας. Από τον Σπ. Χρήστου

 2/2/2015 
 

Πρόταση για τη δημιουργία «Ανεξάρτητης Διοικητικής Αρχής λειτουργίας του Φορολογικού Συστήματος» από τον Σπ. Χρήστου

 15/1/2015 
 

Φοροδιαφυγή – Φοροαποφυγή – Παραοικονομία. Σκέψεις - προβληματισμοί για τη συλλογική και ατομική ευθύνη της Φορολογικής Διοίκησης και του Φορολογούμενου από τον Σπ. Χρήστου (1 σχόλιo/α)

 4/1/2015 
 

προβολή παλαιότερων

 
  αυτόματη είσοδος την επόμενη φορά; 
akioe
Η ΑΚΙΟΕ στο YouTube
Νέα απο το Οικονομικό Επιμελητήριο
Δελτίο Τύπου , για την παράταση του χρόνου υποβολής των δηλώσεων
Επιστολή του Συλλόγου Οικονομολόγων Λογιστών Θεσσαλονίκης για το Χρόνο υποβολής φορολογικών δηλώσεων Φ.Π. και Ν.Π. φορολογικού έτους 2017 
Πρόσκληση για Σεμινάριο Φορολογίας Νομικών Προσώπων  
Ημερίδα με θέμα : «Νέος Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) » 
Εκλογές στο ΕΤΑΟ 
Δυνατότητα στους λογιστές για τη σύσταση εταιριών μέσω της υπηρεσίας μιας στάσης (Υ.Μ.Σ.) Σε αναφορά του Βουλευτή Ι. Νικολόπουλου σχετικά με την υπηρεσία μιας στάσης και τους λογιστές απάντησε το Υπ.Ανάπτυξης. 

Περισσότερα...

Ανακοινώσεις - Νέα
Δημοσιεύθηκε στο Εθνικό Τυπογραφείο ο Ν.4548/2018 που αφορά την αναμόρφωση του δικαίου των ανωνύμων εταιρειών 
ΠΟΛ. 1113 /12-06-2018: Αναπροσαρμογή των τιμών εκκίνησης για τον προσδιορισμό της φορολογητέας αξίας των με οποιαδήποτε αιτία μεταβιβαζομένων ακινήτων, που βρίσκονται σε περιοχές εντός σχεδίου όλης της Χώρας κατά το αντικειμενικό σύστημα 
ΠΟΛ. 1101 /22-05-2018 Έκδοση στοιχείων λιανικής πώλησης για τις πωλήσεις οίνου ή αποσταγμάτων (τσίπουρου, τσικουδιάς) σε χύμα μορφή. 
ΠΟΛ. 1112 /07-06-2018 ΠΟΛ. 1112 /07-06-2018: Χορήγηση αποδεικτικού ενημερότητας σε οφειλέτες του Δημοσίου για είσπραξη χρημάτων στο πλαίσιο της διαδικασίας του ν. 3869/2010, όπως ισχύει. 
ΠΟΛ. 1109 /07-06-2018 ΠΟΛ. 1109 /07-06-2018: Κοινοποίηση των διατάξεων των άρθρων 112, 113 και 145 του ν.4537/2018 (Φ.Ε.Κ. 84 Α΄/15-5-2018 ) για θέματα φορολογίας κεφαλαίου. 
ΠΟΛ. 1106 /06-06-2018 Κοινοποίηση των διατάξεων των άρθρων 114 και 142 του ν.4537/2018 

Περισσότερα...

Δείτε Ομιλίες
Οι ομιλίες από την συζήτηση που έγινε στα Χανιά με θέμα Είναι δυνατή η ανάπτυξη της Οικονομίας χωρίς τη μείωση του Δημόσιου χρέους; 
Το σεμινάριο για το Ε9 με την Άννα Κόλλια που διοργάνωσε το ΟΕΕ 

Περισσότερα...

To Ερώτημα της Εβδομάδας

Μήπως κάποιος από την βουλή πρέπει να αρχίσει να φωνάζει ότι ..... 

Περισσότερα...

Έχετε άποψη; Τώρα μπορείτε να σχολιάσετε το ερώτημα της εβδομάδας καθώς και κάθε θεματική καταχώρηση

Περισσότερες πληροφορίες

Βιβλιοπαρουσίαση

Πανεπιστημιακές Εκδόσεις

Το μαύρο και το κόκκινο - Βεργόπουλος Κώστας 
Η παγκόσμια κρίση της ευημερίας.Του Χ Α Ρ Η Τ Ο Π Α Λ Ι Δ Η  
Ιωάννης Μαραγκός :Consistency and Viability of Capitalist Economy Systems 

Περισσότερα...

Επαγγελματικές Εκδόσεις

Κυκλοφόρησε το νέο βιβλίο των Δημ. Σταματόπουλου - Παρ. Σταματόπουλου - Γιάννη Σταματόπουλου 
ΝΕΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ. Του Παντελή Σ. Παπαστάθη Οικονομολόγου – Συγγραφέα 
Κώδικας Φορολογίας Εισοδήματος - Ανάλυση Ερμηνεία.Των Δ. Σταματόπουλου - Α. Καραβοκύρη 

Περισσότερα...

Λογοτεχνικές Εκδόσεις

«Η σμίλη των πελάγων» Της Χρυσούλας Δημητρακάκη 
«H γοητεία μιας συντριβής». Του Μάρδα Δημήτρη 
Επί σκηνής χωρίς πρόβα.Του Δημήτρη Μπουραντά 

Περισσότερα...

Σας Προτείνουμε...

Κώδικας Φορολογίας Εισοδήματος Φυσικών και Νομικών Προσώπων του Χρήστου Ν. Τότση

©2008 akioe.gr - ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.

Δυναμικές Ιστοσελίδες σε ASP με προσαρμοσμένα Content Manager Tools, αυτόματα Newsletters και υποστήριξη RSS 2.0
περισσότερες πληροφορίες...

Για αυτόματη είσοδο, κάντε κλικ εδώ. Δώστε στο User το αναγνωριστικό User ID και στο Pass τον κωδικό πρόσβασης.

RSS Feed

κάνε την αρχική σελίδα

προσθήκη στα αγαπημένα