Forum | Εγγραφή | Υπενθύμηση Κωδικού | Λίστα Μελών | Αναζήτηση
 
25/6/2018
User: Pass:  

Αρχική Σελίδα

Παρουσίαση

Οι Θέσεις Μας

Διακήρυξη

Δημοσιεύσεις

Συντονιστική Επιτροπή

Νόμοι που διέπουν το επάγγελμα

Χρήστες: 2016
 
Tel2103813942
Fax2103813942
Email info@akioe.gr
 

NewsLetter

Γράψτε το email σας για να λαμβάνετε τα νέα μας

 

 
 

Αρθρα

Γιατί ο Ερντογάν ελπίζει ότι θα επανακάμψει . Άρθρο της Le monde-diplomatique
Η άνθιση της βιομηχανίας της βιολογικής γεωργίας. Le Monde diplomatique
BlackRock, η εταιρεία στην οποία «ανήκει» ο κόσμος
Οικονομική μεγέθυνση, μια θρησκεία υπό εξαφάνιση, απο τον Jean Gadrey
Γιατί ιδρύουμε το ΜέΡΑ25;
ΚΡΥΠΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ , Νέο «οικονομικό εργαλείο» πολλαπλών χρήσεων για την καπιταλιστική διαχείριση. Επιμέλεια: Σταύρος ΞΕΝΙΚΟΥΔΑΚΗΣ

Περισσότερα...

 

Είπαν & λάλησαν

είπαν...

Λεωνίδας Γρηγοράκος πρώην αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Σκάνδαλο υπάρχει και πρέπει να διερευνηθεί 
Η Ντόρα «αδειάζει» στελέχη της ......(1 σχόλιο/α) 
Κοινωνικό μέρισμα μόνο για Έλληνες; 

Περισσότερα...

λάλησαν...

«Σας θάψαμε στον Γράμμο, θα σας θάψουμε ξανά»(1 σχόλιο/α) 
Σχόλια που έκανε σε ραδιοσταθμό της Θεσσαλονίκης ο υφυπουργός Παιδείας Κώστας Ζουράρις 
Αδωνις Γεωργιάδης: «Την αληθινή αντίσταση στη χούντα την έκανε μόνο ο βασιλιάς»  

Περισσότερα...

 

Γρήγοροι Σύνδεσμοι

TAXISnet

Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων

Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών

Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας

Γενική Γραμματεία Κοινωνικών Ασφαλίσεων

ΙΚΑ

Ο.Α.Ε.Ε.

 

Βοηθήματα

Βιβλιοπαρουσίαση

Νομοθετικά

Ερωτήματα

Εργασία

Οικονομικά

Ομιλίες σε Video

 
 

Τα σχόλια στο Α.ΚΙ.Ο.Ε Το χρονικό μίας προαναγγελθείσας παράτασης - πα

�������� 
 

Ημερομηνία: 8/5/2013   Μεγέθυνση - Σμίκρυνση - Σχολιασμός

Ασκήσεις ακροβασίας της ηγεσίας του Υπουργείου Οικονομικών στο όριο της πολιτικής ευθύνης , ή ,της οικονομικής  αποζημίωσης για την βλάβη του κοινωνικού συνόλου.

 

Η Πολ.1076/17.4.2013 μεταφέρει την έναρξη ισχύος της Πολ.1221/13.12.2012 από την 01/05/2013 στην 01/01/2014 επιβεβαιώνοντας  τα σχόλια της  12/01/ 2013 που σίγουρα δεν διεκδικούν κάποια ιδιαίτερο χάρισμα μαντικής ικανότητος, παρά μόνο αντικατόπτριζαν  την βιωματική γνώση που απορρέει από την συνεχή παρατήρηση και επανάληψη παρόμοιων γεγονότων.

Αυτό που δεν γνώριζε ο αναγνώστης των σχολίων της   12 /01/2013 , είναι ότι αντίστοιχες με παρόμοιο περιεχόμενο  επιστολές ,είχαν αποσταλεί στις 14/01 /2013  ,  10/ 03/2013 , με ταυτόχρονο αίτημα και επιχειρηματολογία για τη μη παράταση των παλαιών κωδικών του Taxisnet , κοινοποιούμενες και σε ένα ευρύτερο χώρο συλλογικών φορέων, οργανισμών και υπηρεσιών άμεσα εμπλεκόμενων στις λήψεις των σχετικών αποφάσεων.

Ο συνδυασμός των δύο αιτημάτων θεωρείτο - και θεωρείται ακόμα - απαραίτητος  ως ένα καθοριστικό βήμα άμεσου περιορισμού της παραοικονομίας –   26,5%  με στοιχεία έως 2007 από  μελέτη  του ΟΟΣΑ  Friedrich Schneider , στελέχη του Υ.Ο σε δημόσιες αναφορές τους, εκτιμούν  ποσοστό άνω του 30% , διότι έθετε τις βάσεις για την απλοποίηση του φορολογικού συστήματος ,  αλλά πολύ περισσότερο διότι θα λειτουργούσε  ως βατήρας για την εφαρμογή φορολογικών διαδικασιών απεμπλοκής της οικονομίας από ένα ιδιαίτερα γραφειοκρατικό φορολογικό σύστημα .

Αυτό που επίσης αγνοούσαν οι αναγνώστες και πιθανώς και αρκετοί από τους  εμπλεκόμενους φορείς είναι ότι από τον Φεβρουάριο του 2013 ήταν ήδη έτοιμες και οι αναγκαίες συμπληρωματικές εγκύκλιοι για την εφαρμογή των Πολ. 1220-1/2012 , όπως και η  προετοιμασία των υποστηρικτικών οργανισμών και εταιρειών σε εξοπλισμό και λογισμικό.

Άρα ποιά είναι η ανάγκη που επιβάλει την μη εφαρμογή  μιας φορολογικής νομοθεσίας; που κατά την άποψή μου μόνο ωφέλεια θα προσφέρει και στην φορολογική διοίκηση αλλά και στον φορολογούμενο;.

Ποιός είναι ο λόγος που ο κ. Μαυραγάνης δεν  εφαρμόζει, η παρεμποδίζει την εφαρμογή – με τις συνεχείς παρατάσεις-  φορολογικών νομοθεσιών που ο ίδιος  ως εκπρόσωπος  πολιτικού φορέα  και ως πολιτική του επιλογή πρότεινε και ψήφισε;

Αναφέρουμε την εφαρμογή της Πολ.1221/2012 ως ένα ακραίο και εύκολα κατανοητό παράδειγμα ,(που δεν είναι παρά η κορυφή του παγόβουνου στην μεθόδευση διαιώνισης ενός φαύλου και  άδικου φορολογικού συστήματος που επιβραβεύει μόνιμα την φοροδιαφυγή ως μοναδική λύση αντίδρασης ),όπως επίσης θα μπορούσαμε να αναφέρουμε:

  • τις συνεχείς παρατάσεις στην ισχύ των παλαιών κωδικών του Taxisnet με ακραία έκφανσή του την εξυπνακίστικη διατύπωση της Πολ. 1096/30.4.2013    που ενώ ισχυρίζεται ότι δεν δίνει παράταση για επιχειρήσεις και επιτηδευματίες, στην πραγματικότητα δίνει,
  • την μη επαναδιατύπωση του αρ.2 της Πολ.1008/2011    μετά την απόφαση 2245/2012του ΣτΕ , απόφαση που με λεπτομερή τρόπο καθοδηγεί ,- όποιον το επιθυμεί – για τον τρόπο σύνταξης  νομοθεσίας χωρίς κενά η αμφισβητήσεις, προσανατολισμένη στην πρόληψη ,   γιατί αυτό είναι (πρώτος έλεγχος), στην πραγματικότητα η αναμόρφωση του αρ. 31 του ΚΦΕ που εγγυάται ο λογιστής – φοροτεχνικός ,πρόληψη όμως,  που  ματαιώνεται  από την παραπάνω αμέλεια του Υ.Ο για την ανασύνταξή της Πολ.1008/2011  η έστω τον επανα-προσδιορισμό των ορίων του αρ.38 του ν.  2873 /2000 , σε συνδυασμό με την ισχύ των παλαιών κωδικών του Taxisnet  για επιχειρήσεις και επιχειρηματίες (ναι ισχύουν ακόμα αφού η Πολ. 1094/2013 έχει συνταχθεί με την λογική του νομικού κενού -  παράθυρου ) .
  • Τις συνεχείς παρατάσεις στην έναρξη υποβολής φορολογικών δηλώσεων  με αποτέλεσμα η πίεση που θα ασκηθεί λόγω του περιορισμένου χρόνου υποβολής να επιτρέπει τις όποιες υπερβάσεις και την διαιώνιση της συνδιαλλαγής .
  • Την εντυπωσιακή επιβράδυνση  έναρξης και λειτουργίας  των νέων εφαρμογών του Taxisnet  που από μόνο του είναι ικανό να αλλάξει όλο το υφιστάμενο φορολογικό σύστημα μειώνοντας την ταλαιπωρία του φορολογούμενου ,την συνδιαλλαγή ,την φοροδιαφυγή ,αλλά και την διαμορφούμενη αντίληψη δεκαετιών για τον τρόπο λειτουργίας και την χρησιμότητα της δημόσιας διοίκησης.  

 

Τι άραγε τελικά αναγκάζει την πολιτική ηγεσία του Υ.Ο στην μη εφαρμογή της υπάρχουσας νομοθεσίας ,προσέξτε δεν συζητάμε για υιοθέτηση νέων πρωτοποριακών καινοτόμων λύσεων , αλλά για εφαρμογή της ήδη υπάρχουσας.

            Σίγουρα το κίνητρο της πολιτικής ηγεσίας του Υ.Ο  ( η συχνή επανάληψη του κ.Μαυραγάνη είναι τυχαία ,ως ο καθ ύλη αρμόδιος υφυπουργός ) δεν μπορεί να είναι προσωπικό, η , ιδιοτελές ,όπως τουλάχιστον αυτό ταυτίζεται από τα προσφάτως αναγραφόμενα στον ημερήσιο τύπο, πεπραγμένα αντιστοίχου βεληνεκούς πολιτικής ηγεσίας.

Έχοντας ήδη απορρίψει το εύκολο επιχείρημα της τεχνικής δυσκολίας η της τεχνολογικής υποδομής  ,μη δυνάμενο να ανταπεξέλθει την σύγκριση της υποτιθέμενης δυσκολίας με το αναμενόμενο αποτέλεσμα που είναι : ,

 

    1. πρακτικό –
      • περιορισμός της φοροδιαφυγής (>6,5 δις) μόνο από Φ.Π.Α    άνω του 15% -, αλλά και
    2. δομικό –
      • προ συμπληρωμένες περιοδικές δηλώσεις Φ.Π.Α,
      • μηνιαία ενημέρωση του Υ.Ο  με τα ποσοτικά δεδομένα ,σχεδόν για το σύνολο της οικονομικής δραστηριότητας της χώρας ,
      • απλοποίηση των φορολογικών διαδικασιών,  
      • απεμπλοκή του φορολογικού μηχανισμού από γραφειοκρατικές διαδικασίες για αξιοποίησή του σε παραγωγική δράση,
      • εμπέδωση φορολογικής συνείδησης στους φορολογούμενους.

 

Αυτό που μας μένει, είναι αυτό που ήδη γνωρίζετε και μας επέτρεπε με τόση ευκολία  να προβλέπουμε και να προδικάζουμε την πορεία ενεργειών που αλλάζουν και πιθανόν βελτιώνουν το φορολογικό μας σύστημα , και που μας αναγκάζει για μία ακόμα φορά να επαναλάβουμε την  καταγγελία , παραθέτοντας το απόσπασμα της δημοσιευμένης επιστολής μας την 13/01/2013.

Ο κίνδυνος που συναντάει η υλοποίηση λύσεων όπως η παραπάνω Πολ. , είναι η λυσσώδης αντίδραση ενός εδραιωμένου συστήματος που ωφελείται με πολλαπλούς τρόπους από το μέγεθος της φοροδιαφυγής και το αντίστοιχο της γραφειοκρατίας . Έχει γίνει πλέον αντιληπτό ότι η οικονομική κρίση είναι συνέπεια μίας βαθύτερης πολιτικής αλλά πολύ περισσότερο κοινωνικής  και πολιτισμικής , αφού ακόμα και σήμερα  μπορούν και ανατρέπουν αποφάσεις , σχεδιασμούς και δεσμεύσεις για τον ορθολογισμό λειτουργίας της Δ.Δ

 

Η παραπάνω κατατοπιστική αλλά γενικόλογη περιγραφή  δεν έχει πρόσωπο ,ποιοί είναι άραγε αυτοί που υποστηρίζουν αυτό το σύστημα ,και πριονίζουν  στην πραγματικότητα το κλαδί πάνω στο οποίο καθόμαστε όλοι μας;

Εύκολα θα μπορούσε κάποιος να τους ταυτίσει με τον παθογόνο μηχανισμό – ένα κοινωνικό  καρκίνωμα - που δημιούργησαν και στελέχωσαν την δημόσια διοίκηση τα δύο πρώην συστημικά κόμματα εξουσίας ,- παρ’ ότι  απαιτείτε μια λογική υπέρβαση για κάτι τέτοιο, αναφερόμενος πλέον  σε ποσοστά του 8-9% -, ανεξάρτητα όμως του λογικού χάσματος η στελέχωση και ειδικά σε κομβικές θέσεις εξουσίας είναι και παραμένει ένα γεγονός.  Στελέχωση ανεξαρτήτου επιπέδου και βαθμού που δεν αντιπροσωπεύει αντίστοιχη ανάληψη ευθυνών και παραγωγής έργου ούτε καν άσκηση εξουσίας αλλά  τις  περισσότερες φορές, ως κανόνας, κατάχρησης εξουσίας.

Πως θα μπορούσε άραγε κάποιος να απεμπλακεί χωρίς να δημιουργήσει νέες πλατείες Κλαυθμώνος  και χωρίς να αποδομήσει το ήδη σαθρό οικοδόμημα; Σίγουρα η επανεκπαίδευση  είναι η μία ικανοποιητική λύση που συναντά όμως το πρόβλημα της οικιοθελούς ενεργής συμμετοχής , όπως και της χρονικής υστέρησης  του  αποτελέσματος.

Ποια είναι τα βήματα και η τακτική για την άμεση αλλαγή του φορολογικού συστήματος ;, που από τροχοπέδη της οικονομίας να λειτουργεί ως βραχίονας ανάπτυξης.

Ποιος είναι ο τρόπος  μετάλλαξης των δομών λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης   της αναποτελεσματικής και ζημιογόνου λειτουργίας της σε πηγή αύξησης του δημόσιου πλούτου και χώρο δραστηριοποίησης και δημιουργίας των ενεργών τμημάτων του πληθυσμού; .

Ερωτήσεις που εμπεριέχουν την απάντησή τους . Απαντήσεις που ήδη έχουν δοθεί (ακολουθεί αναλυτική παρουσίαση ) αρκεί  κάποιος να τις αναζητήσει και  να δεχθεί να καταβάλει το ιδιαίτερα  χαμηλό τίμημα  υλοποίησής τους ως προς την προσδοκώμενη και απαραίτητη για όλους μας  ωφέλεια  Τίμημα που ταυτίζεται με την διάρρηξη των πελατειακών σχέσεων του πολιτικού συστήματος και της δημόσιας διοίκησης..

κύριοι

Τα παραδείγματα της Πολ.1220/13.12.2012 , η των συνεχών παρατάσεων της ισχύος των παλαιών κωδικών του Taxisnet, η ..… , σας στέρησαν την δυνατότητα της δικαιολογίας του ,- δεν γνωρίζαμε , – δεν προλάβαμε,  – οι εισηγήσεις των αρμόδιων τμημάτων…,  - οι τεχνικές αδυναμίες…, -….,  και σας φέρνουν αντιμέτωπους με την οικονομική ευθύνη που έχετε  απέναντι στη πολιτεία  για την μη εφαρμογή ,ή παρεμπόδιση εφαρμογής της εκάστοτε φορολογικής νομοθεσίας.

Σας παρακαλούμε αξιοποιήστε την δυνατότητα που έχετε για την έμπρακτη απόδειξη* αλλαγής της φορολογικής διοίκησης και κατ’ επέκταση της Δ.Δ παρασύροντας με αυτή την στάση σας και την οικονομία σε αναπτυξιακή τροχιά.

 

 

*Έμπρακτη απόδειξη = Εφαρμογή υφιστάμενης νομοθεσίας, δεν μπορούμε να συζητάμε αλλαγές της ,όταν δεν εφαρμόζουμε την ήδη υπάρχουσα.

 

  Σχολιασμός Θέματος « Τα σχόλια στο Α.ΚΙ.Ο.Ε Το χρονικό μίας προαναγγελθείσας παράτασης - παρεμπόδισης εφαρμογής της φορολογικής νομοθεσίας, από τον Σπ. Χρήστου.»  
  ...κανένας σχόλιασμός  
  σχολιάστε εδώ
για να σχολιάσετε το παραπάνω θέμα πρέπει να εισέλθετε
 
 

Τελευταίες Προσθήκες στην Κατηγορία

 
 

Αίτηση επιστροφής ΦΠΑ από χώρες της Ε.Ε.

 21/5/2018 
 

Θέματα διεθνούς φορολογικού και τελωνειακού περιεχομένου

 26/2/2018 
 

Κινητά τηλέφωνα, ταμπλέτες ηλεκτρονικών υπολογιστών (tablet), φορητοί υπολογιστές (laptop) και κονσόλες παιχνιδιών τιμολογούνται χωρίς ΦΠΑ μεταξύ υποκείμενων του φόρου, από 01.08.2017. Του Νίκου Κλωθάκη

 10/11/2017 
 

Ηλεκτρονική τιμολόγηση: Όλα όσα θέλετε να γνωρίζετε

 4/1/2017 
 

Η ΑΝΑΓΚΗ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ ( Value Added Tax ) ΣΤΗΝ Ε.Ε ( European Union ). Του ΚΟΛΣΟΥΖΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

 23/11/2016 
 

Πότε παραγράφονται οι φορολογικοί έλεγχοι

 13/10/2016 
 

8 Λόγοι που λέμε «όχι» στη Βουλγαρία.

 13/10/2016 
 

Υπερωρίες και υπερεργασία: Πότε είναι υποχρεωτικές και πόσο πληρώνονται

 27/3/2016 
 

Η παρουσίαση στα 4 ερώτημα που εθεσαν οι ΠΡΑΣΙΝΟΙ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ σε συζήτηση της 25/01/15 με θέμα:Μπορούμε ως κοινωνία και πολιτικά κόμματα να διαμορφώσουμε ένα βιώσιμο και δίκαιο για όλες τις γενεές ασφαλιστικό σύστημα; από τον Σπ.Χρήστου.

 6/3/2016 
 

ΕΚΜΙΣΘΩΣΕΙΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΕΣ.Με την επιμέλεια του Ν. ΚΛΩΘΑΚΗ

 23/11/2015 
 

Το ισχύον θεσμικό πλαίσιο για το εργόσημο. Της Δήμητρας Ν. Καβουρίδου - Οικονομολόγου

 14/9/2015 
 

Τα σχόλια στο Α.ΚΙ.Ο.Ε «Εάλω η Πόλις» ή η ευκαιρία για την Αναγέννηση λειτουργίας του οικονομικού συστήματος. Από τον Σπ. Χρήστου

 27/6/2015 
 

Τα θεμελιώδη ερωτήματα λειτουργίας της Φορολογικής Διοίκησης και η πελατοκεντρική προσέγγιση του φορολογούμενου (Α) από τον Σπ. Χρήστου

 18/5/2015 
 

ΤΕΛΟΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΠΑΡΕΠΙΔΗΜΟΥΝΤΩΝ. Με την επιμέλεια του Ν. ΚΛΩΘΑΚΗ

 14/4/2015 
 

ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΑ μεταξύ επιχειρήσεων και τρίτων.Με την επιμέλεια του Ν. ΚΛΩΘΑΚΗ

 14/4/2015 
 

Οι τρείς ενέργειες άμεσης απόδοσης για την είσπραξη φορολογικών εσόδων, όπως και την αποκάλυψη μέρους της φοροδιαφυγής που συντελέστηκε το 2014, είναι πιθανό να απαιτούν μόνο την εφαρμογή υφιστάμενης νομοθεσίας από τον Σπ. Χρήστου

 12/3/2015 
 

Η υποβολή των ΜΥΦ ως κίνητρο διακυβεύματος της απλοποίησης του Φορολογικού Συστήματος από τον Σπ. Χρήστου

 13/2/2015 
 

Φορολογική Διοίκηση και Χρηματοπιστωτικό Σύστημα.Προϋποθέσεις και Απαιτήσεις για την επανεκκίνηση της οικονομίας. Από τον Σπ. Χρήστου

 2/2/2015 
 

Πρόταση για τη δημιουργία «Ανεξάρτητης Διοικητικής Αρχής λειτουργίας του Φορολογικού Συστήματος» από τον Σπ. Χρήστου

 15/1/2015 
 

Φοροδιαφυγή – Φοροαποφυγή – Παραοικονομία. Σκέψεις - προβληματισμοί για τη συλλογική και ατομική ευθύνη της Φορολογικής Διοίκησης και του Φορολογούμενου από τον Σπ. Χρήστου (1 σχόλιo/α)

 4/1/2015 
 

προβολή παλαιότερων

 
  αυτόματη είσοδος την επόμενη φορά; 
akioe
Η ΑΚΙΟΕ στο YouTube
Νέα απο το Οικονομικό Επιμελητήριο
Δελτίο Τύπου , για την παράταση του χρόνου υποβολής των δηλώσεων
Επιστολή του Συλλόγου Οικονομολόγων Λογιστών Θεσσαλονίκης για το Χρόνο υποβολής φορολογικών δηλώσεων Φ.Π. και Ν.Π. φορολογικού έτους 2017 
Πρόσκληση για Σεμινάριο Φορολογίας Νομικών Προσώπων  
Ημερίδα με θέμα : «Νέος Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) » 
Εκλογές στο ΕΤΑΟ 
Δυνατότητα στους λογιστές για τη σύσταση εταιριών μέσω της υπηρεσίας μιας στάσης (Υ.Μ.Σ.) Σε αναφορά του Βουλευτή Ι. Νικολόπουλου σχετικά με την υπηρεσία μιας στάσης και τους λογιστές απάντησε το Υπ.Ανάπτυξης. 

Περισσότερα...

Ανακοινώσεις - Νέα
Δημοσιεύθηκε στο Εθνικό Τυπογραφείο ο Ν.4548/2018 που αφορά την αναμόρφωση του δικαίου των ανωνύμων εταιρειών 
ΠΟΛ. 1113 /12-06-2018: Αναπροσαρμογή των τιμών εκκίνησης για τον προσδιορισμό της φορολογητέας αξίας των με οποιαδήποτε αιτία μεταβιβαζομένων ακινήτων, που βρίσκονται σε περιοχές εντός σχεδίου όλης της Χώρας κατά το αντικειμενικό σύστημα 
ΠΟΛ. 1101 /22-05-2018 Έκδοση στοιχείων λιανικής πώλησης για τις πωλήσεις οίνου ή αποσταγμάτων (τσίπουρου, τσικουδιάς) σε χύμα μορφή. 
ΠΟΛ. 1112 /07-06-2018 ΠΟΛ. 1112 /07-06-2018: Χορήγηση αποδεικτικού ενημερότητας σε οφειλέτες του Δημοσίου για είσπραξη χρημάτων στο πλαίσιο της διαδικασίας του ν. 3869/2010, όπως ισχύει. 
ΠΟΛ. 1109 /07-06-2018 ΠΟΛ. 1109 /07-06-2018: Κοινοποίηση των διατάξεων των άρθρων 112, 113 και 145 του ν.4537/2018 (Φ.Ε.Κ. 84 Α΄/15-5-2018 ) για θέματα φορολογίας κεφαλαίου. 
ΠΟΛ. 1106 /06-06-2018 Κοινοποίηση των διατάξεων των άρθρων 114 και 142 του ν.4537/2018 

Περισσότερα...

Δείτε Ομιλίες
Οι ομιλίες από την συζήτηση που έγινε στα Χανιά με θέμα Είναι δυνατή η ανάπτυξη της Οικονομίας χωρίς τη μείωση του Δημόσιου χρέους; 
Το σεμινάριο για το Ε9 με την Άννα Κόλλια που διοργάνωσε το ΟΕΕ 

Περισσότερα...

To Ερώτημα της Εβδομάδας

Μήπως κάποιος από την βουλή πρέπει να αρχίσει να φωνάζει ότι ..... 

Περισσότερα...

Έχετε άποψη; Τώρα μπορείτε να σχολιάσετε το ερώτημα της εβδομάδας καθώς και κάθε θεματική καταχώρηση

Περισσότερες πληροφορίες

Βιβλιοπαρουσίαση

Πανεπιστημιακές Εκδόσεις

Το μαύρο και το κόκκινο - Βεργόπουλος Κώστας 
Η παγκόσμια κρίση της ευημερίας.Του Χ Α Ρ Η Τ Ο Π Α Λ Ι Δ Η  
Ιωάννης Μαραγκός :Consistency and Viability of Capitalist Economy Systems 

Περισσότερα...

Επαγγελματικές Εκδόσεις

Κυκλοφόρησε το νέο βιβλίο των Δημ. Σταματόπουλου - Παρ. Σταματόπουλου - Γιάννη Σταματόπουλου 
ΝΕΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ. Του Παντελή Σ. Παπαστάθη Οικονομολόγου – Συγγραφέα 
Κώδικας Φορολογίας Εισοδήματος - Ανάλυση Ερμηνεία.Των Δ. Σταματόπουλου - Α. Καραβοκύρη 

Περισσότερα...

Λογοτεχνικές Εκδόσεις

«Η σμίλη των πελάγων» Της Χρυσούλας Δημητρακάκη 
«H γοητεία μιας συντριβής». Του Μάρδα Δημήτρη 
Επί σκηνής χωρίς πρόβα.Του Δημήτρη Μπουραντά 

Περισσότερα...

Σας Προτείνουμε...

Τεχνικές Χρηματιστηριακών προβλέψεων των ΑΤΣΑΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ - ΒΑΛΑΒΑΝΗΣ ΚΙΜΩΝ - ΖΟΠΟΥΝΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

©2008 akioe.gr - ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.

Δυναμικές Ιστοσελίδες σε ASP με προσαρμοσμένα Content Manager Tools, αυτόματα Newsletters και υποστήριξη RSS 2.0
περισσότερες πληροφορίες...

Για αυτόματη είσοδο, κάντε κλικ εδώ. Δώστε στο User το αναγνωριστικό User ID και στο Pass τον κωδικό πρόσβασης.

RSS Feed

κάνε την αρχική σελίδα

προσθήκη στα αγαπημένα