Forum | Εγγραφή | Υπενθύμηση Κωδικού | Λίστα Μελών | Αναζήτηση
 
28/2/2020
User: Pass:  

Αρχική Σελίδα

Παρουσίαση

Οι Θέσεις Μας

Διακήρυξη

Δημοσιεύσεις

Συντονιστική Επιτροπή

Νόμοι που διέπουν το επάγγελμα

Χρήστες: 5281
 
Email 
teamakioe@gmail.com
 

NewsLetter

Γράψτε το email σας για να λαμβάνετε τα νέα μας

 

 
 

Αρθρα

Πρόοδος ή απειλή η τεχνητή νοημοσύνη;
ΣΕΑ : Η υπερφορολόγηση της μεσαίας τάξης
Έχουμε κράτος δικαίου ή κράτος ασυδοσίας και ανομίας; Του Νίκου Κοτζιά
Αρχαίο... λάδωμα αθάνατο Από τον 19ο αιώνα στα σκάνδαλα του Μεσοπολέμου.Του ΦΟΙΒΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗ
Από το κράτος πρόνοιας, στο κράτος... φιλανθρωπίας. Των Σάββα Γ. Ρομπόλη* και Βασιλείου Γ. Μπέτση**
Η Ελλάδα μπροστά στην 4η Βιομηχανική Επανάσταση. Από το Ινστιτούτο Μικρών Επιχειρήσεων ΓΣΕΒΕΕ ( ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ)

Περισσότερα...

 

Είπαν & λάλησαν

είπαν...

«Ο κρατικός μηχανισμός λειτούργησε άψογα... μέχρι που χιόνισε πολύ»  
Αρχηγός ΓΕΝ, κ. Νικόλαος Τσούνης , Ντόρα Μπακογιάννη Βουλευτής Χανίων  
Ο αθλητισμός είναι πάνω από όλα σεβασμός και ανθρωπιά! 

Περισσότερα...

λάλησαν...

Οργή Μαξίμου και stop στον Μουτζούρη για το "να και αν είναι οργισμένος ο Μητσοτάκης"
Παναγιώτης Κουρουμπλής : Για τους Έλληνες της Μικράς Ασίας  
Δήλωση του υπουργού Ανάπτυξης στην ΕΡΤ για τους πλειστηριασμούς 

Περισσότερα...

 

Γρήγοροι Σύνδεσμοι

TAXISnet

Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων

Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών

Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας

Γενική Γραμματεία Κοινωνικών Ασφαλίσεων

ΙΚΑ

Ο.Α.Ε.Ε.

 

Βοηθήματα

Βιβλιοπαρουσίαση

Νομοθετικά

Ερωτήματα

Εργασία

Οικονομικά

Ομιλίες σε Video

 
 

ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ Του Καθ. Γιώργου Χαντζηκωνσταντίνου

�������� 
 

Ημερομηνία: 10/7/2013   Μεγέθυνση - Σμίκρυνση - Σχολιασμός

ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ

Του Καθ. Γιώργου Χαντζηκωνσταντίνου

Όπως συνήθως συμβαίνει στην ζωή των ανθρώπων, οι ρήξεις δεν είναι ούτε εύκολες, ούτε ευχάριστες. Είναι, εντούτοις, πάντοτε απαραίτητες στο μέτρο που κανείς επιθυμεί την αλλαγή και την επικράτηση του δικαίου. Οι ιδιοτελείς, πάντως, σκέψεις, που σχετίζονται με την προσωπική επιτυχία και την καλοπέραση, συχνότατα πρυτανεύουν. Έτσι διατηρείται η αέναη αυτή σύγκρουση μεταξύ συντήρησης και προόδου.

Αναλογίσθηκε πράγματα που έκανε και δεν θα έπρεπε να κάνει, αλλά και πράγματα που τόλμησε και για τα οποία αισθάνθηκε υπερήφανος. Συχνά η αναποφασιστικότητα και το ξαφνικό τον απέτρεψαν να λειτουργήσει ρηξικέλευθα και στη συνέχεια μετάνιωσε γι’ αυτό, καθώς συνειδητοποίησε ότι ο χρόνος δεν γυρνά πίσω.

Αναρωτήθηκε για το αν είναι έτοιμος και ικανός να φτιάξει το ισοζύγιο, και τον απολογισμό της ζωής του. Θα ήταν μια προσπάθεια ελλιπής, σκέφτηκε, καθώς τούτο δεν απαιτεί μόνο την δική του άποψη και εκτίμηση, αλλά προϋποθέτει και  την ακριβή, κατά το δυνατό, γνώση  της έξωθεν μαρτυρίας. Τι σκέφτονται οι άλλοι γι’ αυτόν; Στην σκέψη τους υπερτερούν τα καλά και γενναία που πιθανώς έπραξε, ή τα κακά και δυσάρεστα που μάλλον δεν απέφυγε;

Ο απολογισμός του φάνηκε δύσκολος. Κατάλαβε ότι όλη του η ζωή στον πολυτάραχο τόπο του, στον πολυτάραχο πλανήτη του, ξετυλίχθηκε μέσα σε ένα στρόβιλο πραγματικοτήτων και ψευδαισθήσεων, αντικειμενικών καταστάσεων και εικονικοτήτων, πληροφόρησης και παραπληροφόρησης, αλήθειας και ψεύδους, σκοπιμότητας, εντιμότητας και προκλητικής συχνά αδιαφάνειας.

Σκέφτηκε αμέσως τους άλλους, όλους εκείνους τους πιο γενναίους και πιο δειλούς από αυτόν. Σκέφτηκε τους περισσότερο ή λιγότερο αποφασιστικούς, τους κατ’ άλλους επιτυχημένους και τους κατ’ άλλους αποτυχημένους. Συνειδητοποίησε το ρόλο των κριτηρίων για τις εκτιμήσεις αυτές και στο μυαλό του αναδείχθηκε η ανθρώπινη σχετικότητα. Τι σημαίνει άραγε επιτυχημένος και τι αποτυχημένος;

Επιχειρώντας να κατανοήσει καλύτερα το μέγεθος της σχετικότητας  της ανθρώπινης αλήθειας, έφερε στο μυαλό του τα λόγια του Πολύβιου Δημητρακόπουλου που στη “Σιδηρά Διαθήκη” του τόνιζε: «Σπανίως ο άνθρωπος αντιλαμβάνεται όπως βλέπει, δυστυχώς συνήθως βλέπει όπως αντιλαμβάνεται».

Αναλογίσθηκε τις βασικές αξίες με τις οποίες η γενιά του γαλουχήθηκε. «Η αγάπη για την Ελευθερία, η αγάπη για την Δημοκρατία, για την Ισότητα, την Δικαιοσύνη, την Εθνική Υπερηφάνεια, την Συλλογικότητα, το Κοινό Συμφέρον, το Δημόσιο Αγαθό, την Αδελφοσύνη, τον Ανθρωπισμό, τον σεβασμό της Ζωής και η αγάπη για τόσες άλλες αξίες, δεν μπορούσε να είναι αμέτοχη σε κάθε εγχείρημα απολογισμού της προσωπικής του περιπέτειας. Το εγχείρημα του τελικού απολογισμού γινόταν ακόμα πιο περίπλοκο. Μεταξύ πραγματικοτήτων και ψευδαισθήσεων, αρχών και αξιών, σχετικοτήτων  και απολυτοτήτων, αισθάνθηκε αδύναμος να φτιάξει το ισοζύγιο της ζωής του.

Δεν απέφυγε, τότε, την ερώτηση: «Υπήρξε πραγματικά ποτέ ελεύθερος; Τι πράγματι σημαίνει γι’ αυτόν ελευθερία; Θυμήθηκε τον Κορνήλιο Καστοριάδη που έλεγε: « Τίποτε δεν έχει μεγαλύτερη αξία από την ζωή. Όμως αν τίποτε δεν έχει μεγαλύτερη αξία από την ζωή, τότε η ζωή δεν αξίζει τίποτε».

Και έτσι εν μέσω σκέψεων και προβληματισμών, αναμνήσεων και πραγματικοτήτων, το μυαλό του έφθασε σ’ αυτά τα αλλόκοτα που σήμερα συμβαίνουν στη χώρα του. Τα συνδύασε με  τις εμπειρίες του παρελθόντος του, αλλά και με τα ερωτήματα του για την ελευθερία. Υπήρξαν, πράγματι, αυτός και ο τόπος του, ποτέ ελεύθεροι;

Οι σκέψεις του για τους προσωπικούς του απολογισμούς της ζωής υποχώρησαν μπροστά στα βιώματά της βάναυσης υποβάθμισης της ελευθερίας, της δημοκρατίας και της αξιοπρέπειας της πατρίδας του. Η λαίλαπα των πραγματικοτήτων, των υποκρισιών, των ψευδαισθήσεων, των ψευτοδιλημμάτων και των εικονικοτήτων των τελευταίων ετών, η παρακμή, η επικυριαρχία των ιδιοτελών συμφερόντων και η νέο-αποικιακή απειλή, γέμισαν την ψυχή του με αγανάκτηση. Συνειδητοποιούσε ταυτόχρονα την επαναληπτικότητα  των καταστάσεων και την διαχρονική υποβάθμιση της ελευθερίας του.

Ας κάνουν, τον απολογισμό της ζωής μου για μένα οι επόμενοι, σκέφτηκε. Κυρίαρχο τώρα ήταν γι’ αυτόν το αν υπήρξε ποτέ και ακόμα περισσότερο αν είναι σήμερα πραγματικά ελεύθερος. Μαζί του κι όλοι οι άλλοι των οποίων η αντίληψη περί ελευθερίας πιθανότατα διαφέρει.

Σκέφτηκε το τι σημαίνει ανθρώπινη αλλοτρίωση και το πώς το Σύστημα ενσωματώνει στις λειτουργίες και στις σκοπιμότητές του τις συνειδήσεις των ανθρώπων. Κατάλαβε την ματαιότητα ενός κόσμου χωρίς αντιστάσεις. Η έννοια, το περιεχόμενο, η ουσία της ελευθερίας σταδιακά παραφθείρονταν. Βίωνε μια ψευδαίσθηση  ελευθερίας! Κι αυτός και ο τόπος του!

Κάτω από τις περίπλοκες αυτές συνθήκες αισθάνθηκε έτοιμος να δικαιολογήσει, ή και να συγχωρέσει ακόμη, ανθρώπινες συμπεριφορές υποταγής, ραγιαδισμού ή μικροαστικής ιδιοτελούς νοοτροπίας. Σκέφθηκε όμως, ταυτόχρονα, ότι το να είναι κανείς ελεύθερος, σύμφωνα με τις αρχές και τις αξίες του πολιτισμού με τις οποίες γαλουχήθηκε, είναι και ζήτημα αυτογνωσίας, αντίστασης και ευγενών υπερβάσεων. Είναι ζήτημα ανόρθωσης αναστήματος απέναντι στον ‘Μεγάλο Αδελφό’ που χρόνια τώρα στήνεται από τη Νέα Τάξη Πραγμάτων των πολυεθνικών συμφερόντων μιας παγκόσμιας ολιγαρχίας ασύδοτης εκμετάλλευσης των λαών και του φυσικού περιβάλλοντος του μοναδικού του πλανήτη και της μοναδικής του πατρίδας.

Σταμάτησε ν’ αναλογίζεται το παρελθόν. Συνειδητοποίησε όμως και πάλι κάτι που αυτό το παρελθόν του δίδαξε. Συνειδητοποίησε, ότι το να είναι ελεύθερος δεν σημαίνει απλά να μην ενοχλείται πηγαίνοντας στην αγορά, στην εκδρομή, στη δουλειά ή στο καφενείο. Ούτε το να εργαλειοποιείται ασκώντας δήθεν ανεμπόδιστα κριτική στην εξουσία, διατηρώντας το δικαίωμα μιας ελευθερίας του λόγου που φθάνει έως εκεί όπου το δικαίωμά του αυτό θα κριθεί ενοχλητικό. Ούτε το να βαυκαλίζεται , ότι είναι κυρίαρχος και αυτοπροσδιοριζόμενος δια της ψήφου του πολίτη που ορίζει τους αντιπροσώπους του στο Κοινοβούλιο, όταν οι τελευταίοι αυτοί διαγράφονται, δίχως αυτός να ερωτηθεί, όταν αποφασίζουν να πουν κάποια ‘όχι’ επειδή, τάχα, έτσι παραβιάζουν την περίφημη κομματική πειθαρχία. Ούτε το να πιστεύει ότι είναι ένας κυρίαρχος καταναλωτής, όταν γίνεται θύμα μιας ακατάσχετης πολιτικής πειθούς που ευσχήμως βαφτίζεται διαφήμιση, επιχειρώντας δευτερευόντως, βέβαια, να τον πληροφορήσει, πρωτευόντως, όμως, να τον πείσει για τις ανύπαρκτες συνήθως ανάγκες του, που το Σύστημα δημιουργεί στο πλαίσιο μιας ατελέσφορης και, ως αποδεικνύεται, απαράδεκτης τακτικής άκρατου καταναλωτισμού και εικονικής ευημερίας.

Ελευθερία, σκέφτηκε, σημαίνει, σε τελική ανάλυση, υγιής και αληθής αυτοπροσδιορισμός, σημαίνει δικαιοσύνη και αδελφοσύνη, σημαίνει ελεύθερη επιλογή, συνείδηση του κοινού συμφέροντος και βέβαια εξάλειψη των ψευδαισθήσεων, των πολιτικάντικων ψευτοδιλημμάτων, των υποκρισιών και των εικονικοτήτων. Ελευθερία δεν σημαίνει ψευδαίσθηση  ελευθερίας!

Θύμωσε! Το παιχνίδι της δημιουργίας επικοινωνιακών ψευδαισθήσεων ελευθερίας, που έσωθεν και έξωθεν ποικιλοτρόπως επιβάλλονται, πρέπει να πάρει άμεσα τέλος. Γιατί τελικά, άνευ πραγματικής ελευθερίας, δεν υφίσταται και αξιοπρέπεια. Όπως και δεν υφίσταται ελευθερία άνευ διανεμητικής δικαιοσύνης. Κι αυτό πρέπει άμεσα να το αντιληφθούν οι λεγόμενοι ισχυροί, κατανοώντας απλά, ότι οι λαοί γράφουν τελικά την Ιστορία.

Καθώς οι σκέψεις στροβίλιζαν στο μυαλό του, μεταβολιζόμενες σε θυμό, σημασία απόκτησε γι’ αυτόν και πάλι το μέλλον μιας κοινωνίας κοινής και αδιαμφισβήτητης μοίρας, όπου το νέο ιστορικό υποκείμενο θα έπαιρνε, διαμορφούμενο, την τύχη του στα χέρια του. Οι άνθρωποι γεννιούνται ελεύθεροι και είναι παντού σιδηροδέσμιοι, έλεγε ο JeanJacquesRousseau. Γι’ αυτό θα πρέπει συνεχώς να αγωνίζονται για την ελευθερία γενόμενοι ικανοί ν’ αντιληφθούν τις δυνάμεις και τα’ αρπακτικά που την επιβουλεύονται.

Αναλογιζόμενος, τώρα το μέλλον, κρίνοντας αυστηρά το παρόν, αισθάνθηκε ν’ αναγεννιέται μέσα του η ελπίδα, καθώς αναγεννιόταν η ψυχή του. Αρκετά με τις υποκρισίες, τα ποσοστά και τους αριθμούς. Οι ανθρώπινες ζωές δεν είναι ούτε αριθμοί, ούτε κωδικοί, ούτε νούμερα. Αρκετά με τις δημιουργικές λογιστικές, τις βιωσιμότητες των χρεών, τα δισεκατομμύρια και τις μεταρρυθμίσεις εγνωσμένης πλέον κατεύθυνσης. Αρκετά με τα ψευτοδιλήμματα και τους φόβους, φώναξε δυνατά.

Έφερε στο μυαλό του τις φορομπηχτικές πολιτικές της λιτότητας, την καταστροφική οριζόντια μείωση και επιθετική περικοπή των μισθών και των συντάξεων, την αβάσταχτη ανεργία, τις απολύσεις, τα λουκέτα, τον κοινωνικό αποκλεισμό, τις αυτοκτονίες άτυχων συνανθρώπων, τις προεκλογικές υποσχέσεις και την μετεκλογική εφαρμογή των αντιθέτων. Συνδύασε τα παραπάνω με τους ανεκδιήγητους επαίνους των δήθεν επιφανών της  ‘Ευρωπαϊκής Οικογένειας’(!), επαίνους αμφίβολης αλήθειας και βέβαια εμφανούς σκοπιμότητας: «Είστε στο σωστό δρόμο, έχετε κάνει προόδους, συνεχίστε στο δρόμο αυτό σταθερά, οι θυσίες σας αποδίδουν!». Οι έπαινοι αυτοί των ‘ευαγγελιστών των αγορών’ και φανατικών υποστηρικτών του νεοφιλελεύθερου ουτοπικού δόγματος της νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης, τον άφηναν πλέον, παντελώς αδιάφορο.

Είχε, πια, κατανοήσει και πάλι το νέο παιχνίδι των κυρίαρχων συμφερόντων και των φερεφώνων  τους. Συνειδητοποίησε ξανά την ψευδαίσθηση της ελευθερίας που συστηματικά του σέρβιραν οι επικυρίαρχοι ολιγάρχες της χρηματοοικονομικής  αρπακτικότητας.

Χαμογέλασε με πίκρα, γνωρίζοντας ότι κανείς δεν θα μπορούσε να τον εμποδίσει να κρίνει ελεύθερα. Κρίνοντας δε ελεύθερα καταλάβαινε τους δικούς τους απύθμενους φόβους, που προσπαθούσαν να τους ξεπεράσουν επιχειρώντας να γεμίσουν  την δική τους ψυχή με τον τεχνητό φόβο των ποικίλης μορφής καταρρεύσεων που θα επισυνέβαιναν, δήθεν, αν δεν συνέχιζε τις θυσίες του για την σωτηρία της απαράδεκτης αναπτυξιακής συνταγής τους. Κι όσο καταλάβαινε, τόσο πιο ελεύθερος αισθανόταν.

Γέλασε, τώρα, δίχως πίκρα! Ήταν έτοιμος να αγωνισθεί ενάντια στις εικονικότητες, στα ψευτοδιλήμματα και στις ψευδαισθήσεις. Έβαλε την ελευθερία, σε προτεραιότητα. Πρώτα η ελευθερία και μετά η ασφάλεια, έκραξε! Ενθουσιάστηκε στην σκέψη, ότι αντί να υποτάσσεται στις επιταγές μιας υπερφίαλης ολιγαρχίας της οικονομικής υπερβολής, μπορεί να αλλάξει την Ιστορία. Άλλωστε, έτσι πάντα συνέβη στην διάρκεια της εξέλιξης της ανθρώπινης περιπέτειας. Ήταν έτοιμος, πλέον, ν’ αγωνιστεί γι’ αυτό!

 

Σημείωση : Ο Καθ. Γ.Χατζηκωνσταντίνου δίδαξε στο Α.Π.Θ και στο Δ.Π.Θ. επί 35 έτη. Υπήρξε Πρόεδρος Τμήματος και Αντιπρύτανης του Δ.Π.Θ. Διετέλεσε Γενικός Γραμματέας Μακεδονίας-Θράκης (2009-2012). Ανακηρύχτηκε επίτιμος διδάκτορας του Πανεπιστημίου Valahia της Ρουμανίας. Είναι σήμερα Πρόεδρος της Εταιρείας Οικονομολόγων Θεσσαλονίκης

  Σχολιασμός Θέματος «ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ Του Καθ. Γιώργου Χαντζηκωνσταντίνου»  
  ...κανένας σχόλιασμός  
  σχολιάστε εδώ
για να σχολιάσετε το παραπάνω θέμα πρέπει να εισέλθετε
 
 

Τελευταίες Προσθήκες στην Κατηγορία Aρθρα

 
 

Πρόοδος ή απειλή η τεχνητή νοημοσύνη;

 23/2/2020 
 

ΣΕΑ : Η υπερφορολόγηση της μεσαίας τάξης

 21/2/2020 
 

Έχουμε κράτος δικαίου ή κράτος ασυδοσίας και ανομίας; Του Νίκου Κοτζιά

 19/2/2020 
 

Αρχαίο... λάδωμα αθάνατο Από τον 19ο αιώνα στα σκάνδαλα του Μεσοπολέμου.Του ΦΟΙΒΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗ

 13/2/2020 
 

Από το κράτος πρόνοιας, στο κράτος... φιλανθρωπίας. Των Σάββα Γ. Ρομπόλη* και Βασιλείου Γ. Μπέτση**

 10/2/2020 
 

Η Ελλάδα μπροστά στην 4η Βιομηχανική Επανάσταση. Από το Ινστιτούτο Μικρών Επιχειρήσεων ΓΣΕΒΕΕ ( ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ)

 28/1/2020 
 

Η 4η Βιομηχανική Επανάσταση στα πάνελ του Νταβός.

 27/1/2020 
 

ΣΔΙΤ: Η Συντριβή του Δημοσίου συμφέροντος από τον Ιδιωτικό Τομέα, του Λεωνίδα Βατικιώτη

 27/1/2020 
 

Αναδιάρθρωση χρέους και «πράσινο» ομόλογο ζητά ο Βαρουφάκης

 27/1/2020 
 

Γιατί ο καπιταλισμός χρειάζεται... restart!

 13/1/2020 
 

Κοινωνική ευημερία στην Ήπειρο και Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων / του Μιχάλη Διακομιχάλη

 13/1/2020 
 

Προβληματική Εξωτερική Πολιτική και Θαλάσσιες ζώνες. Του Νίκου Κοτζιά

 13/1/2020 
 

Πρέπει να μιλάμε για τον κόσμο που έρχεται, όχι για τα κουτσομπολιά. Του Νίκου Κοτζιά

 8/1/2020 
 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.. Για όσους - κυρίως εισαγγελείς και δικαστές- μπορεί να έχουν "κοντή" ιστορική μνήμη... Tου ΛΕΩΝΙΔΑ Μ.ΠΕΓΙΑΔΗ

 19/12/2019 
 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ – ΣΤΟΧΟΙ, ΜΕΘΟΔΟΙ, ΜΕΣΑ, ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ. Του Καθηγητή Νίκου Λέανδρου Αντιπρύτανη Οικονομικών, Προγραμματισμού και Ανάπτυξης Πάντειο Πανεπιστήμιο

 11/12/2019 
 

Μετακεϋνσιανοί και Νεοφιλελεύθεροι-Θεωρητικές Ιδέες και Πολιτική Πρακτική. Από Σπύρος Στάλιας

 9/12/2019 
 

Στρατηγικές Παρεμβάσεις για την Ανάπτυξη της Βιομηχανίας: Ανάλυση Επιδράσεων και Πολιτικών

 4/12/2019 
 

Νίκος Κοτζιάς: “Ας αρχίσουμε επιτέλους να τσακωνόμαστε για το πως θέλουμε την Ελλάδα τον 21ο αιώνα”!

 25/11/2019 
 

Η απιστία ...από το δημόσιο συμφέρον.Του Χρίστου Κουτσουνάσιου*>

 25/11/2019 
 

Το Τέλος του Νεοφιλελευθερισμού και η Επάνοδος της Ιστορίας. Tου Τζόζεφ Στίγκλιτς(1 σχόλιo/α)

 18/11/2019 
 

προβολή παλαιότερων

 
  αυτόματη είσοδος την επόμενη φορά; 
Δείτε Επίσης...

Ανακοινώσεις - Νέα

Aρθρα

Ευτράπελα

Επαγγελματικά Ευτράπελα

Εκδηλώσεις

akioe
Η ΑΚΙΟΕ στο YouTube
Νέα απο το Οικονομικό Επιμελητήριο
Σεμινάριο ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ Ν. ΑΤΤΙΚΗΣ με θέμα «επίκαιρα εργασιακά και ασφαλιστικά θέματα»
Οι προτάσεις της Α.ΚΙ.Ο.Ε. για τον προγραμματισμό του ΟΕΕ
ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ Η ΔΙΠΛΗ ΠΟΙΝΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΝ. Του Αριστομένη Τριγώνη 
Παρουσίαση βιβλίου του κ. Παναγιώτη Ρουμελιώτη : ΡΗΞΗ , Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ 
Πλίνθοι και κέραμοι ατάκτως ερριμμένα, ζητούν στέγη στο Ο.Ε.Ε αλλά πρέπει, να τους την εκχωρήσετε. 
Κάλεσμα προς τoν Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας . Δέσμευση προς στους συναδέλφους 

Περισσότερα...

Ανακοινώσεις - Νέα
Ξεκινά η πάγια ρύθμιση οφειλών σε δόσεις για χρέη στην εφορία
Α. 1035 /18-02-2020 Υποχρεώσεις Παρόχων Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Έκδοσης Στοιχείων και διαδικασίες ελέγχου παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικής έκδοσης στοιχείων.
Υπουργική Απόφαση 11026/2020 - ΦΕΚ 491/Β/19-2-2020 Υ.Α.11026/2020 : Πρότυπα καταστατικά για τις εταιρικές μορφές Α.Ε, Ε.Π.Ε., Ι.Κ.Ε., Ο.Ε και Ε.Ε
Επιστροφές φόρων: Απλοποιείται η διαδικασία χωρίς Δ.Ο.Υ. - Πώς θα γίνεται
A. 1017 /27-01-2020 Καθορισμός της μορφής του προτύπου έκδοσης του ηλεκτρονικού τιμολογίου, σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πρότυπο έκδοσης ηλεκτρονικών τιμολογίων. 
Ελεύθεροι επαγγελματίες: Μέχρι πότε η επιλογή ασφαλιστικής κατηγορίας 

Περισσότερα...

Δείτε Ομιλίες
Μήνυμα του ομότιμου καθηγητή του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης Χαντζηκωνσταντίνου Γεωργίου για την ΑΚΙΟΕ και τις εκλογές του ΟΕΕ 
Οι ομιλίες από την συζήτηση που έγινε στα Χανιά με θέμα Είναι δυνατή η ανάπτυξη της Οικονομίας χωρίς τη μείωση του Δημόσιου χρέους; 

Περισσότερα...

To Ερώτημα της Εβδομάδας

Γιατί έμειναν εκτός αντικειμενικών αξιών περιοχές στην χώρα , ποιος ευθύνεται ; (1 σχόλιο/α) 

Περισσότερα...

Έχετε άποψη; Τώρα μπορείτε να σχολιάσετε το ερώτημα της εβδομάδας καθώς και κάθε θεματική καταχώρηση

Περισσότερες πληροφορίες

Βιβλιοπαρουσίαση

Πανεπιστημιακές Εκδόσεις

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ - ΡΗΞΗ - Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ 
Ελληνικό χρέος η διαιώνιση του προβλήματος. 
Το μαύρο και το κόκκινο - Βεργόπουλος Κώστας 

Περισσότερα...

Επαγγελματικές Εκδόσεις

"Δαπάνες Επιχειρήσεων. Ανάλυση - Ερμηνεία" των Δημ. Σταματόπουλου - Αντ. Καραβοκύρη 
Κυκλοφόρησε το νέο βιβλίο των Δημ. Σταματόπουλου - Παρ. Σταματόπουλου - Γιάννη Σταματόπουλου 
ΝΕΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ. Του Παντελή Σ. Παπαστάθη Οικονομολόγου – Συγγραφέα 

Περισσότερα...

Λογοτεχνικές Εκδόσεις

“Κατάθεση ψυχής” – Γιώργος Θ. Σαρδέλης 
«Η σμίλη των πελάγων» Της Χρυσούλας Δημητρακάκη 
«H γοητεία μιας συντριβής». Του Μάρδα Δημήτρη 

Περισσότερα...

Σας Προτείνουμε...

Το μαύρο και το κόκκινο - Βεργόπουλος Κώστας

©2008 akioe.gr - ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.

Δυναμικές Ιστοσελίδες σε ASP με προσαρμοσμένα Content Manager Tools, αυτόματα Newsletters και υποστήριξη RSS 2.0
περισσότερες πληροφορίες...

Για αυτόματη είσοδο, κάντε κλικ εδώ. Δώστε στο User το αναγνωριστικό User ID και στο Pass τον κωδικό πρόσβασης.

RSS Feed

κάνε την αρχική σελίδα

προσθήκη στα αγαπημένα