Forum | Εγγραφή | Υπενθύμηση Κωδικού | Λίστα Μελών | Αναζήτηση
 
15/12/2018
User: Pass:  

Αρχική Σελίδα

Παρουσίαση

Οι Θέσεις Μας

Διακήρυξη

Δημοσιεύσεις

Συντονιστική Επιτροπή

Νόμοι που διέπουν το επάγγελμα

Χρήστες: 13088
 
Tel2103813942
Fax2103813942
Email info@akioe.gr
 

NewsLetter

Γράψτε το email σας για να λαμβάνετε τα νέα μας

 

 
 

Αρθρα

Κρύβονταν 35 χρόνια σε σπηλιές για να μην υπογράψουν δήλωση μετανοίας. Έτρωγαν σαύρες και σκορπιούς. Οι δύο αντάρτες της Κρήτης, που έζησαν τον εμφύλιο έως ......
Η ιστορία της Νέας Δημοκρατίας
Πώς δημιουργήθηκαν οι ανώνυμες εταιρείες από τον φιλελεύθερο πολιτικό, Ρόμπερτ Λόου, ο οποίος υποστήριζε ότι οι κατώτερες τάξεις δεν πρέπει να ψηφίζουν. Τι σημαίνει το «LtD»...
Ζίγκριντ Σκαρπέλη-Σπερκ: «Αυτοί οι άνθρωποι έκλεβαν αλλά δεν γινόταν τίποτε»
Τζόζεφ Στίγκλιτς , «Η αύξηση του ελάχιστου μισθού δεν βλάπτει την απασχόληση»
Μοχέντ Αλτράντ : Ο ορφανός Βεδουίνος που έγινε δισεκατομμυριούχος

Περισσότερα...

 

Είπαν & λάλησαν

είπαν...

Μοχέντ Αλτράντ από το βιβλίο του :Μποανταουί Ένα παιδί από την έρημο 
Έχετε όραση επιλεκτική….., είπε ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας στον κ. Μητσοτάκη  
Κοτζιάς: Έλληνες διπλωμάτες σε εμπόριο παιδικών οργάνων  

Περισσότερα...

λάλησαν...

Πάγκαλος: Θα ψηφίσω ΝΔ, θέλω να τους δω κρεμασμένους στην πλατεία Συντάγματος(1 σχόλιο/α) 
Μητέρα σε Κυριάκο Μητσοτάκη: «Τι γκόμενος είσαι...!»(1 σχόλιο/α) 
Γιάννη Αντωνιάδη προς την κυβέρνηση να βυθίσει τα πλοία της Τουρκίας «Πορθητής» και «Μπαρμπαρός»  

Περισσότερα...

 

Γρήγοροι Σύνδεσμοι

TAXISnet

Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων

Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών

Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας

Γενική Γραμματεία Κοινωνικών Ασφαλίσεων

ΙΚΑ

Ο.Α.Ε.Ε.

 

Βοηθήματα

Βιβλιοπαρουσίαση

Νομοθετικά

Ερωτήματα

Εργασία

Οικονομικά

Ομιλίες σε Video

 
 

ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ Του Καθ. Γιώργου Χαντζηκωνσταντίνου

�������� 
 

Ημερομηνία: 10/7/2013   Μεγέθυνση - Σμίκρυνση - Σχολιασμός

ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ

Του Καθ. Γιώργου Χαντζηκωνσταντίνου

Όπως συνήθως συμβαίνει στην ζωή των ανθρώπων, οι ρήξεις δεν είναι ούτε εύκολες, ούτε ευχάριστες. Είναι, εντούτοις, πάντοτε απαραίτητες στο μέτρο που κανείς επιθυμεί την αλλαγή και την επικράτηση του δικαίου. Οι ιδιοτελείς, πάντως, σκέψεις, που σχετίζονται με την προσωπική επιτυχία και την καλοπέραση, συχνότατα πρυτανεύουν. Έτσι διατηρείται η αέναη αυτή σύγκρουση μεταξύ συντήρησης και προόδου.

Αναλογίσθηκε πράγματα που έκανε και δεν θα έπρεπε να κάνει, αλλά και πράγματα που τόλμησε και για τα οποία αισθάνθηκε υπερήφανος. Συχνά η αναποφασιστικότητα και το ξαφνικό τον απέτρεψαν να λειτουργήσει ρηξικέλευθα και στη συνέχεια μετάνιωσε γι’ αυτό, καθώς συνειδητοποίησε ότι ο χρόνος δεν γυρνά πίσω.

Αναρωτήθηκε για το αν είναι έτοιμος και ικανός να φτιάξει το ισοζύγιο, και τον απολογισμό της ζωής του. Θα ήταν μια προσπάθεια ελλιπής, σκέφτηκε, καθώς τούτο δεν απαιτεί μόνο την δική του άποψη και εκτίμηση, αλλά προϋποθέτει και  την ακριβή, κατά το δυνατό, γνώση  της έξωθεν μαρτυρίας. Τι σκέφτονται οι άλλοι γι’ αυτόν; Στην σκέψη τους υπερτερούν τα καλά και γενναία που πιθανώς έπραξε, ή τα κακά και δυσάρεστα που μάλλον δεν απέφυγε;

Ο απολογισμός του φάνηκε δύσκολος. Κατάλαβε ότι όλη του η ζωή στον πολυτάραχο τόπο του, στον πολυτάραχο πλανήτη του, ξετυλίχθηκε μέσα σε ένα στρόβιλο πραγματικοτήτων και ψευδαισθήσεων, αντικειμενικών καταστάσεων και εικονικοτήτων, πληροφόρησης και παραπληροφόρησης, αλήθειας και ψεύδους, σκοπιμότητας, εντιμότητας και προκλητικής συχνά αδιαφάνειας.

Σκέφτηκε αμέσως τους άλλους, όλους εκείνους τους πιο γενναίους και πιο δειλούς από αυτόν. Σκέφτηκε τους περισσότερο ή λιγότερο αποφασιστικούς, τους κατ’ άλλους επιτυχημένους και τους κατ’ άλλους αποτυχημένους. Συνειδητοποίησε το ρόλο των κριτηρίων για τις εκτιμήσεις αυτές και στο μυαλό του αναδείχθηκε η ανθρώπινη σχετικότητα. Τι σημαίνει άραγε επιτυχημένος και τι αποτυχημένος;

Επιχειρώντας να κατανοήσει καλύτερα το μέγεθος της σχετικότητας  της ανθρώπινης αλήθειας, έφερε στο μυαλό του τα λόγια του Πολύβιου Δημητρακόπουλου που στη “Σιδηρά Διαθήκη” του τόνιζε: «Σπανίως ο άνθρωπος αντιλαμβάνεται όπως βλέπει, δυστυχώς συνήθως βλέπει όπως αντιλαμβάνεται».

Αναλογίσθηκε τις βασικές αξίες με τις οποίες η γενιά του γαλουχήθηκε. «Η αγάπη για την Ελευθερία, η αγάπη για την Δημοκρατία, για την Ισότητα, την Δικαιοσύνη, την Εθνική Υπερηφάνεια, την Συλλογικότητα, το Κοινό Συμφέρον, το Δημόσιο Αγαθό, την Αδελφοσύνη, τον Ανθρωπισμό, τον σεβασμό της Ζωής και η αγάπη για τόσες άλλες αξίες, δεν μπορούσε να είναι αμέτοχη σε κάθε εγχείρημα απολογισμού της προσωπικής του περιπέτειας. Το εγχείρημα του τελικού απολογισμού γινόταν ακόμα πιο περίπλοκο. Μεταξύ πραγματικοτήτων και ψευδαισθήσεων, αρχών και αξιών, σχετικοτήτων  και απολυτοτήτων, αισθάνθηκε αδύναμος να φτιάξει το ισοζύγιο της ζωής του.

Δεν απέφυγε, τότε, την ερώτηση: «Υπήρξε πραγματικά ποτέ ελεύθερος; Τι πράγματι σημαίνει γι’ αυτόν ελευθερία; Θυμήθηκε τον Κορνήλιο Καστοριάδη που έλεγε: « Τίποτε δεν έχει μεγαλύτερη αξία από την ζωή. Όμως αν τίποτε δεν έχει μεγαλύτερη αξία από την ζωή, τότε η ζωή δεν αξίζει τίποτε».

Και έτσι εν μέσω σκέψεων και προβληματισμών, αναμνήσεων και πραγματικοτήτων, το μυαλό του έφθασε σ’ αυτά τα αλλόκοτα που σήμερα συμβαίνουν στη χώρα του. Τα συνδύασε με  τις εμπειρίες του παρελθόντος του, αλλά και με τα ερωτήματα του για την ελευθερία. Υπήρξαν, πράγματι, αυτός και ο τόπος του, ποτέ ελεύθεροι;

Οι σκέψεις του για τους προσωπικούς του απολογισμούς της ζωής υποχώρησαν μπροστά στα βιώματά της βάναυσης υποβάθμισης της ελευθερίας, της δημοκρατίας και της αξιοπρέπειας της πατρίδας του. Η λαίλαπα των πραγματικοτήτων, των υποκρισιών, των ψευδαισθήσεων, των ψευτοδιλημμάτων και των εικονικοτήτων των τελευταίων ετών, η παρακμή, η επικυριαρχία των ιδιοτελών συμφερόντων και η νέο-αποικιακή απειλή, γέμισαν την ψυχή του με αγανάκτηση. Συνειδητοποιούσε ταυτόχρονα την επαναληπτικότητα  των καταστάσεων και την διαχρονική υποβάθμιση της ελευθερίας του.

Ας κάνουν, τον απολογισμό της ζωής μου για μένα οι επόμενοι, σκέφτηκε. Κυρίαρχο τώρα ήταν γι’ αυτόν το αν υπήρξε ποτέ και ακόμα περισσότερο αν είναι σήμερα πραγματικά ελεύθερος. Μαζί του κι όλοι οι άλλοι των οποίων η αντίληψη περί ελευθερίας πιθανότατα διαφέρει.

Σκέφτηκε το τι σημαίνει ανθρώπινη αλλοτρίωση και το πώς το Σύστημα ενσωματώνει στις λειτουργίες και στις σκοπιμότητές του τις συνειδήσεις των ανθρώπων. Κατάλαβε την ματαιότητα ενός κόσμου χωρίς αντιστάσεις. Η έννοια, το περιεχόμενο, η ουσία της ελευθερίας σταδιακά παραφθείρονταν. Βίωνε μια ψευδαίσθηση  ελευθερίας! Κι αυτός και ο τόπος του!

Κάτω από τις περίπλοκες αυτές συνθήκες αισθάνθηκε έτοιμος να δικαιολογήσει, ή και να συγχωρέσει ακόμη, ανθρώπινες συμπεριφορές υποταγής, ραγιαδισμού ή μικροαστικής ιδιοτελούς νοοτροπίας. Σκέφθηκε όμως, ταυτόχρονα, ότι το να είναι κανείς ελεύθερος, σύμφωνα με τις αρχές και τις αξίες του πολιτισμού με τις οποίες γαλουχήθηκε, είναι και ζήτημα αυτογνωσίας, αντίστασης και ευγενών υπερβάσεων. Είναι ζήτημα ανόρθωσης αναστήματος απέναντι στον ‘Μεγάλο Αδελφό’ που χρόνια τώρα στήνεται από τη Νέα Τάξη Πραγμάτων των πολυεθνικών συμφερόντων μιας παγκόσμιας ολιγαρχίας ασύδοτης εκμετάλλευσης των λαών και του φυσικού περιβάλλοντος του μοναδικού του πλανήτη και της μοναδικής του πατρίδας.

Σταμάτησε ν’ αναλογίζεται το παρελθόν. Συνειδητοποίησε όμως και πάλι κάτι που αυτό το παρελθόν του δίδαξε. Συνειδητοποίησε, ότι το να είναι ελεύθερος δεν σημαίνει απλά να μην ενοχλείται πηγαίνοντας στην αγορά, στην εκδρομή, στη δουλειά ή στο καφενείο. Ούτε το να εργαλειοποιείται ασκώντας δήθεν ανεμπόδιστα κριτική στην εξουσία, διατηρώντας το δικαίωμα μιας ελευθερίας του λόγου που φθάνει έως εκεί όπου το δικαίωμά του αυτό θα κριθεί ενοχλητικό. Ούτε το να βαυκαλίζεται , ότι είναι κυρίαρχος και αυτοπροσδιοριζόμενος δια της ψήφου του πολίτη που ορίζει τους αντιπροσώπους του στο Κοινοβούλιο, όταν οι τελευταίοι αυτοί διαγράφονται, δίχως αυτός να ερωτηθεί, όταν αποφασίζουν να πουν κάποια ‘όχι’ επειδή, τάχα, έτσι παραβιάζουν την περίφημη κομματική πειθαρχία. Ούτε το να πιστεύει ότι είναι ένας κυρίαρχος καταναλωτής, όταν γίνεται θύμα μιας ακατάσχετης πολιτικής πειθούς που ευσχήμως βαφτίζεται διαφήμιση, επιχειρώντας δευτερευόντως, βέβαια, να τον πληροφορήσει, πρωτευόντως, όμως, να τον πείσει για τις ανύπαρκτες συνήθως ανάγκες του, που το Σύστημα δημιουργεί στο πλαίσιο μιας ατελέσφορης και, ως αποδεικνύεται, απαράδεκτης τακτικής άκρατου καταναλωτισμού και εικονικής ευημερίας.

Ελευθερία, σκέφτηκε, σημαίνει, σε τελική ανάλυση, υγιής και αληθής αυτοπροσδιορισμός, σημαίνει δικαιοσύνη και αδελφοσύνη, σημαίνει ελεύθερη επιλογή, συνείδηση του κοινού συμφέροντος και βέβαια εξάλειψη των ψευδαισθήσεων, των πολιτικάντικων ψευτοδιλημμάτων, των υποκρισιών και των εικονικοτήτων. Ελευθερία δεν σημαίνει ψευδαίσθηση  ελευθερίας!

Θύμωσε! Το παιχνίδι της δημιουργίας επικοινωνιακών ψευδαισθήσεων ελευθερίας, που έσωθεν και έξωθεν ποικιλοτρόπως επιβάλλονται, πρέπει να πάρει άμεσα τέλος. Γιατί τελικά, άνευ πραγματικής ελευθερίας, δεν υφίσταται και αξιοπρέπεια. Όπως και δεν υφίσταται ελευθερία άνευ διανεμητικής δικαιοσύνης. Κι αυτό πρέπει άμεσα να το αντιληφθούν οι λεγόμενοι ισχυροί, κατανοώντας απλά, ότι οι λαοί γράφουν τελικά την Ιστορία.

Καθώς οι σκέψεις στροβίλιζαν στο μυαλό του, μεταβολιζόμενες σε θυμό, σημασία απόκτησε γι’ αυτόν και πάλι το μέλλον μιας κοινωνίας κοινής και αδιαμφισβήτητης μοίρας, όπου το νέο ιστορικό υποκείμενο θα έπαιρνε, διαμορφούμενο, την τύχη του στα χέρια του. Οι άνθρωποι γεννιούνται ελεύθεροι και είναι παντού σιδηροδέσμιοι, έλεγε ο JeanJacquesRousseau. Γι’ αυτό θα πρέπει συνεχώς να αγωνίζονται για την ελευθερία γενόμενοι ικανοί ν’ αντιληφθούν τις δυνάμεις και τα’ αρπακτικά που την επιβουλεύονται.

Αναλογιζόμενος, τώρα το μέλλον, κρίνοντας αυστηρά το παρόν, αισθάνθηκε ν’ αναγεννιέται μέσα του η ελπίδα, καθώς αναγεννιόταν η ψυχή του. Αρκετά με τις υποκρισίες, τα ποσοστά και τους αριθμούς. Οι ανθρώπινες ζωές δεν είναι ούτε αριθμοί, ούτε κωδικοί, ούτε νούμερα. Αρκετά με τις δημιουργικές λογιστικές, τις βιωσιμότητες των χρεών, τα δισεκατομμύρια και τις μεταρρυθμίσεις εγνωσμένης πλέον κατεύθυνσης. Αρκετά με τα ψευτοδιλήμματα και τους φόβους, φώναξε δυνατά.

Έφερε στο μυαλό του τις φορομπηχτικές πολιτικές της λιτότητας, την καταστροφική οριζόντια μείωση και επιθετική περικοπή των μισθών και των συντάξεων, την αβάσταχτη ανεργία, τις απολύσεις, τα λουκέτα, τον κοινωνικό αποκλεισμό, τις αυτοκτονίες άτυχων συνανθρώπων, τις προεκλογικές υποσχέσεις και την μετεκλογική εφαρμογή των αντιθέτων. Συνδύασε τα παραπάνω με τους ανεκδιήγητους επαίνους των δήθεν επιφανών της  ‘Ευρωπαϊκής Οικογένειας’(!), επαίνους αμφίβολης αλήθειας και βέβαια εμφανούς σκοπιμότητας: «Είστε στο σωστό δρόμο, έχετε κάνει προόδους, συνεχίστε στο δρόμο αυτό σταθερά, οι θυσίες σας αποδίδουν!». Οι έπαινοι αυτοί των ‘ευαγγελιστών των αγορών’ και φανατικών υποστηρικτών του νεοφιλελεύθερου ουτοπικού δόγματος της νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης, τον άφηναν πλέον, παντελώς αδιάφορο.

Είχε, πια, κατανοήσει και πάλι το νέο παιχνίδι των κυρίαρχων συμφερόντων και των φερεφώνων  τους. Συνειδητοποίησε ξανά την ψευδαίσθηση της ελευθερίας που συστηματικά του σέρβιραν οι επικυρίαρχοι ολιγάρχες της χρηματοοικονομικής  αρπακτικότητας.

Χαμογέλασε με πίκρα, γνωρίζοντας ότι κανείς δεν θα μπορούσε να τον εμποδίσει να κρίνει ελεύθερα. Κρίνοντας δε ελεύθερα καταλάβαινε τους δικούς τους απύθμενους φόβους, που προσπαθούσαν να τους ξεπεράσουν επιχειρώντας να γεμίσουν  την δική τους ψυχή με τον τεχνητό φόβο των ποικίλης μορφής καταρρεύσεων που θα επισυνέβαιναν, δήθεν, αν δεν συνέχιζε τις θυσίες του για την σωτηρία της απαράδεκτης αναπτυξιακής συνταγής τους. Κι όσο καταλάβαινε, τόσο πιο ελεύθερος αισθανόταν.

Γέλασε, τώρα, δίχως πίκρα! Ήταν έτοιμος να αγωνισθεί ενάντια στις εικονικότητες, στα ψευτοδιλήμματα και στις ψευδαισθήσεις. Έβαλε την ελευθερία, σε προτεραιότητα. Πρώτα η ελευθερία και μετά η ασφάλεια, έκραξε! Ενθουσιάστηκε στην σκέψη, ότι αντί να υποτάσσεται στις επιταγές μιας υπερφίαλης ολιγαρχίας της οικονομικής υπερβολής, μπορεί να αλλάξει την Ιστορία. Άλλωστε, έτσι πάντα συνέβη στην διάρκεια της εξέλιξης της ανθρώπινης περιπέτειας. Ήταν έτοιμος, πλέον, ν’ αγωνιστεί γι’ αυτό!

 

Σημείωση : Ο Καθ. Γ.Χατζηκωνσταντίνου δίδαξε στο Α.Π.Θ και στο Δ.Π.Θ. επί 35 έτη. Υπήρξε Πρόεδρος Τμήματος και Αντιπρύτανης του Δ.Π.Θ. Διετέλεσε Γενικός Γραμματέας Μακεδονίας-Θράκης (2009-2012). Ανακηρύχτηκε επίτιμος διδάκτορας του Πανεπιστημίου Valahia της Ρουμανίας. Είναι σήμερα Πρόεδρος της Εταιρείας Οικονομολόγων Θεσσαλονίκης

  Σχολιασμός Θέματος «ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ Του Καθ. Γιώργου Χαντζηκωνσταντίνου»  
  ...κανένας σχόλιασμός  
  σχολιάστε εδώ
για να σχολιάσετε το παραπάνω θέμα πρέπει να εισέλθετε
 
 

Τελευταίες Προσθήκες στην Κατηγορία Aρθρα

 
 

Κρύβονταν 35 χρόνια σε σπηλιές για να μην υπογράψουν δήλωση μετανοίας. Έτρωγαν σαύρες και σκορπιούς. Οι δύο αντάρτες της Κρήτης, που έζησαν τον εμφύλιο έως ......

 14/12/2018 
 

Η ιστορία της Νέας Δημοκρατίας

 14/12/2018 
 

Πώς δημιουργήθηκαν οι ανώνυμες εταιρείες από τον φιλελεύθερο πολιτικό, Ρόμπερτ Λόου, ο οποίος υποστήριζε ότι οι κατώτερες τάξεις δεν πρέπει να ψηφίζουν. Τι σημαίνει το «LtD»...

 3/12/2018 
 

Ζίγκριντ Σκαρπέλη-Σπερκ: «Αυτοί οι άνθρωποι έκλεβαν αλλά δεν γινόταν τίποτε»

 14/11/2018 
 

Τζόζεφ Στίγκλιτς , «Η αύξηση του ελάχιστου μισθού δεν βλάπτει την απασχόληση»

 12/11/2018 
 

Μοχέντ Αλτράντ : Ο ορφανός Βεδουίνος που έγινε δισεκατομμυριούχος

 9/11/2018 
 

Οι «σκληροί» ηγέτες . Tου Serge Halimi Διευθυντής της "Le Monde diplomatique"

 17/10/2018 
 

Η κατάρρευση της Lehman Brothers , Σαν να μην πέρασε μια μέρα...

 17/9/2018 
 

Οι 14 στιγμές που θυμόμαστε από το δημοψήφισμα της 5ης Ιουλίου 2015

 5/7/2018 
 

Γιατί ο Ερντογάν ελπίζει ότι θα επανακάμψει . Άρθρο της Le monde-diplomatique

 19/6/2018 
 

Η άνθιση της βιομηχανίας της βιολογικής γεωργίας. Le Monde diplomatique

 29/5/2018 
 

BlackRock, η εταιρεία στην οποία «ανήκει» ο κόσμος

 23/5/2018 
 

Οικονομική μεγέθυνση, μια θρησκεία υπό εξαφάνιση, απο τον Jean Gadrey

 23/4/2018 
 

Γιατί ιδρύουμε το ΜέΡΑ25;

 26/3/2018 
 

ΚΡΥΠΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ , Νέο «οικονομικό εργαλείο» πολλαπλών χρήσεων για την καπιταλιστική διαχείριση. Επιμέλεια: Σταύρος ΞΕΝΙΚΟΥΔΑΚΗΣ

 21/3/2018 
 

Στίβεν Χόκινγκ :Ενα... Μυαλό με πολλές διαστάσεις

 15/3/2018 
 

Πρέπει άραγε να πληρώσουμε το χρέος;By Damien Millet, Eric Toussaint

 15/3/2018 
 

«Κόκκινα» δάνεια και δημόσια περιουσία: Τι πρέπει να γίνει . Του Γιάνη Βαρουφάκη

 26/2/2018 
 

Γ. ΣΟΥΡΛΑΣ: «ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ»(1 σχόλιo/α)

 22/2/2018 
 

Η ουτοπία της εξόδου από τα μνημόνια. Aπό το Βασίλη Βιλιάρδο

 1/2/2018 
 

προβολή παλαιότερων

 
  αυτόματη είσοδος την επόμενη φορά; 
Δείτε Επίσης...

Ανακοινώσεις - Νέα

Aρθρα

Ευτράπελα

Επαγγελματικά Ευτράπελα

Εκδηλώσεις

akioe
Η ΑΚΙΟΕ στο YouTube
Νέα απο το Οικονομικό Επιμελητήριο
Παρουσίαση του βιβλίου του Ομότιμου Kαθηγητή του Παντείου Πανεπιστημίου κ. Παναγιώτη Ρουμελιώτη 
Εκδήλωση για το επιστημονικό έργο, την συγγραφική δουλειά, την ακαδημαϊκή διαδρομή και την προσωπικότητα του Κώστα Βεργόπουλου. 
ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ Ν.ΑΤΤΙΚΗΣ Με θέμα ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΑΤΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ» 
Η φορολογία είναι κοινωνικό αγαθό και ως τέτοιο πρέπει να αντιμετωπίζετε από όλους . Του Χρόνη Ισαακίδη Πρόεδρου του ΠΤ του Οικονομικού Επιμελητηρίου Θεσσαλίας 
Στην αύξηση των συνδρομών στο ΟΕΕ η Α.ΚΙ.Ο.Ε είναι αντίθετη  
Παράταση υποβολής εγκεκριμένων οικονομικών καταστάσεων 

Περισσότερα...

Ανακοινώσεις - Νέα
Διεξαγωγή Σεμιναρίου από το 3o Π.Τ. Κεντρικής Μακεδονίας(1 σχόλιο/α)
Μέχρι πότε «χτίζεται» το αφορολόγητο - Με ποιες δαπάνες θα το επιτύχετε
ΠΟΛ. 1221 /26-11-2018 Καθορισμός των προϋποθέσεων, των όρων, των διαδικασιών και κάθε άλλης αναγκαίας λεπτομέρειας για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 10 του άρθρου 24 του ν.4172/2013 (ΦΕΚ 167Α’)
ΠΟΛ. 1224 / 5-12-2018 Κοινοποίηση πρακτικού 2004/2018 του Νομικού Συμβούλιου του Κράτους, κατόπιν εγκρίσεώς του, ως προς την ερμηνεία των διατάξεων του άρθρου 12 του Κ.Φ.Δ. για τη χορήγηση αποδεικτικού ενημερότητας στον κληρονόμο με...
ΠΟΛ. 1223 /10-12-2018 Κοινοποίηση των διατάξεων του άρθρου 24 του ν.4579/2018 (Φ.Ε.Κ. 201 Α΄) για θέματα Ενιαίου Φόρου Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝ.Φ.Ι.Α.).
ΔΕΕΦ Β 1181859 ΕΞ 2018 Μη-επιβολή τέλους χαρτοσήμου σε υποτροφίες του άρθρου 28 του ν. 4314/2014, όπως ισχύει.

Περισσότερα...

Δείτε Ομιλίες
Οι ομιλίες από την συζήτηση που έγινε στα Χανιά με θέμα Είναι δυνατή η ανάπτυξη της Οικονομίας χωρίς τη μείωση του Δημόσιου χρέους; 
Το σεμινάριο για το Ε9 με την Άννα Κόλλια που διοργάνωσε το ΟΕΕ 

Περισσότερα...

To Ερώτημα της Εβδομάδας

Ποιο αλήθεια είναι χειρότερο, ότι μας έκλεψε ο Γιάννος ή ότι μας κυβέρνησε; (1 σχόλιο/α) 

Περισσότερα...

Έχετε άποψη; Τώρα μπορείτε να σχολιάσετε το ερώτημα της εβδομάδας καθώς και κάθε θεματική καταχώρηση

Περισσότερες πληροφορίες

Βιβλιοπαρουσίαση

Πανεπιστημιακές Εκδόσεις

Ελληνικό χρέος η διαιώνιση του προβλήματος.
Το μαύρο και το κόκκινο - Βεργόπουλος Κώστας 
Η παγκόσμια κρίση της ευημερίας.Του Χ Α Ρ Η Τ Ο Π Α Λ Ι Δ Η  

Περισσότερα...

Επαγγελματικές Εκδόσεις

Κυκλοφόρησε το νέο βιβλίο των Δημ. Σταματόπουλου - Παρ. Σταματόπουλου - Γιάννη Σταματόπουλου 
ΝΕΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ. Του Παντελή Σ. Παπαστάθη Οικονομολόγου – Συγγραφέα 
Κώδικας Φορολογίας Εισοδήματος - Ανάλυση Ερμηνεία.Των Δ. Σταματόπουλου - Α. Καραβοκύρη 

Περισσότερα...

Λογοτεχνικές Εκδόσεις

«Η σμίλη των πελάγων» Της Χρυσούλας Δημητρακάκη 
«H γοητεία μιας συντριβής». Του Μάρδα Δημήτρη 
Επί σκηνής χωρίς πρόβα.Του Δημήτρη Μπουραντά 

Περισσότερα...

Σας Προτείνουμε...

Κώδικας Φορολογικής Απεικόνισης Συναλλαγών - Ανάλυση - Ερμηνεία

©2008 akioe.gr - ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.

Δυναμικές Ιστοσελίδες σε ASP με προσαρμοσμένα Content Manager Tools, αυτόματα Newsletters και υποστήριξη RSS 2.0
περισσότερες πληροφορίες...

Για αυτόματη είσοδο, κάντε κλικ εδώ. Δώστε στο User το αναγνωριστικό User ID και στο Pass τον κωδικό πρόσβασης.

RSS Feed

κάνε την αρχική σελίδα

προσθήκη στα αγαπημένα