Μπορεί να διεκδικούμε τις περισσότερες από τις θλιβερές πρωτιές ή τα αργυρά μετάλλια μεταξύ των συναδέλφων μας στην ΕΕ, ωστόσο, στη …φιγούρα είμαστε αναμφισβήτητα πρωταθλητές.
Στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) για τις πωλήσεις αυτοκινήτων στο πρώτο εξάμηνο του έτους είναι αποκαλυπτικά του παράλληλου πλούσιου σύμπαντος της χώρας μας.
Σε έξι μήνες, λοιπόν, πωλήθηκαν 119 Πόρσε Καγέν, που στη... φτωχή έκδοση των 3.600 κυβικών εκατοστών πωλείται αντί 80.000 ευρώ περίπου, ενώ οι πιο εξελιγμένες εκδόσεις της ξεπερνούν με άνεση τα 154.000 ευρώ, όσο κάνει δηλαδή ένα τριάρι σε μια μέση συνοικία της πρωτεύουσας.
Στην ίδια περίοδο προστέθηκαν επίσης 9 θηριώδη Χάμερ, εκ των οποίων τα 8 ανήκουν στο πολυσυζητημένο και μονίμως διψασμένο για καύσιμα μοντέλο Η2. Με μηχανή 6.000 κυβικών κάτω από το καπό και βάρος που αγγίζει (αν δεν ξεπερνά) τους 4 τόνους, αποτελεί υπόδειγμα... σπατάλης ενέργειας και η τιμή του υπερβαίνει τα 110.000 ευρώ. Από τον κατάλογο πωλήσεων του ΣΕΑΑ προκύπτει πως έχουμε στα μέρη μας τον περήφανο κάτοχο ενός... σεμνού Η3, που σε σύγκριση με το μεγάλο του αδερφό, είναι σαφώς λιγότερο προικισμένο.
Αν θέλετε κάτι φθηνότερο, ακολουθήστε το παράδειγμα εκείνου που απέκτησε τη μία Φεράρι 599. Με κάτι λιγότερο από 300.000 ευρώ παίρνετε ένα αυτοκίνητο, οι 620 ίπποι του οποίου θα φέρουν το κοντέρ στην ένδειξη των 100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα. Ενας είναι επίσης ο ιδιοκτήτης Κορβέτ (αναφερόμαστε πάντα σε πωλήσεις του πρώτου εξαμήνου), ο οποίος υπολογίζουμε πως έδωσε γύρω στα 100.000 ευρώ για να καθίσει πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου με τα 404 άλογα και την τελική των 300 χλμ./ώρα.
Και για να επιστρέψουμε από εκεί που ξεκινήσαμε, στην ίδια περίοδο είδαμε επίσης 131 νέες Πόρσε 911 και Κέιμαν, των οποίων οι βασικές εκδόσεις ξεκινούν από 110.000 και 66.000 ευρώ αντίστοιχα.
|