Forum | Εγγραφή | Υπενθύμηση Κωδικού | Λίστα Μελών | Αναζήτηση
 
20/7/2018
User: Pass:  

Αρχική Σελίδα

Παρουσίαση

Οι Θέσεις Μας

Διακήρυξη

Δημοσιεύσεις

Συντονιστική Επιτροπή

Νόμοι που διέπουν το επάγγελμα

Χρήστες: 8041
 
Tel2103813942
Fax2103813942
Email info@akioe.gr
 

NewsLetter

Γράψτε το email σας για να λαμβάνετε τα νέα μας

 

 
 

Αρθρα

Οι 14 στιγμές που θυμόμαστε από το δημοψήφισμα της 5ης Ιουλίου 2015
Γιατί ο Ερντογάν ελπίζει ότι θα επανακάμψει . Άρθρο της Le monde-diplomatique
Η άνθιση της βιομηχανίας της βιολογικής γεωργίας. Le Monde diplomatique
BlackRock, η εταιρεία στην οποία «ανήκει» ο κόσμος
Οικονομική μεγέθυνση, μια θρησκεία υπό εξαφάνιση, απο τον Jean Gadrey
Γιατί ιδρύουμε το ΜέΡΑ25;

Περισσότερα...

 

Είπαν & λάλησαν

είπαν...

Λεωνίδας Γρηγοράκος πρώην αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Σκάνδαλο υπάρχει και πρέπει να διερευνηθεί 
Η Ντόρα «αδειάζει» στελέχη της ......(1 σχόλιο/α) 
Κοινωνικό μέρισμα μόνο για Έλληνες; 

Περισσότερα...

λάλησαν...

«Σας θάψαμε στον Γράμμο, θα σας θάψουμε ξανά»(1 σχόλιο/α) 
Σχόλια που έκανε σε ραδιοσταθμό της Θεσσαλονίκης ο υφυπουργός Παιδείας Κώστας Ζουράρις 
Αδωνις Γεωργιάδης: «Την αληθινή αντίσταση στη χούντα την έκανε μόνο ο βασιλιάς»  

Περισσότερα...

 

Γρήγοροι Σύνδεσμοι

TAXISnet

Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων

Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών

Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας

Γενική Γραμματεία Κοινωνικών Ασφαλίσεων

ΙΚΑ

Ο.Α.Ε.Ε.

 

Βοηθήματα

Βιβλιοπαρουσίαση

Νομοθετικά

Ερωτήματα

Εργασία

Οικονομικά

Ομιλίες σε Video

 
 

Απόψεις της επιστημονικής ομάδα εργασίας της ΑΚΙΟΕ σχετικά με τα Ελληνικά Λογ

�������� 
 

Ημερομηνία: 1/12/2015 12:00:00 μμ   Μεγέθυνση - Σμίκρυνση - Σχολιασμός

Απόψεις της επιστημονικής ομάδα εργασίας της ΑΚΙΟΕ σχετικά με τα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα.

Συνάδελφοι  σας καλούμε να διαβάσετε:

από τον σύνδεσμο της ΕΕ, την οδηγία  2013/34/EE του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. (Στην στήλη EL προτείνουμε το PDF).

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/?uri=celex%3A32013L0034

και από τον σύνδεσμο της Βουλής των Ελλήνων, τον Ν. 4308/2014 (Ψηφισθέν Νομοσχέδιο).

http://www.parliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=ac2b58c1-02d7-4066-b265-a3e000ba104f

Συγκρίνοντας την οδηγία και το νόμο προσπαθούμε να κατανοήσουμε τις σκοπιμότητες και τις προθέσεις των νομοθετών...

Λίγα λόγια για την ιστορία σχετικά με τον νόμο 4308/14 των Ελληνικών Λογιστικών Προτύπων.

Η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία λογιστών και ελεγκτών για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, European Federation of Accountants and Auditors for small and medium-sized enterprises (EFAA), έχει 13 μέλη σε όλη την Ευρώπη και αντιπροσωπεύει 250.000 λογιστές και ελεγκτές λογιστές.

Επειδή η εφαρμογή των IFRS έχουν υψηλό κόστος εφαρμογής για τις Ευρωπαϊκές επιχειρήσεις των οποίων οι μετοχές δεν διαπραγματεύονται σε χρηματιστήρια η EFAA πρότεινε την απλοποίηση και τον εκσυγχρονισμό της λογιστικής των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων στην ΕΕ. Η Επιτροπή έχει εκδώσει την ανακοίνωση “small business act” για την Ευρώπη η οποία αναγνωρίζει τον κεντρικό ρόλο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ), «στην οικονομία της Ένωσης και επιδιώκει τη βελτίωση της συνολικής προσέγγισης όσον αφορά την επιχειρηματικότητα και την καθιέρωση της αρχής, προτεραιότητα στις μικρές επιχειρήσεις, στη χάραξη πολιτικής, από τις νομοθετικές ρυθμίσεις έως τις δημόσιες υπηρεσίες».

Αποτέλεσμα αυτών των ενεργειών είναι η οδηγία 34.

Η EFAA θεωρεί την οδηγία 34, η οποία δημοσιεύθηκε την 26/6/2013, σαν «την σωστή λύση» για τους εξής λόγους:

* Καλύτερη ποιότητα λογιστικής

* Συγκρισιμότητα

* Συνάφεια

* Μείωση του κόστους εφαρμογής

* Επιτρέπει την υιοθέτηση των IFRS για μικρές επιχειρήσεις,

* Προσφέρει διαφάνεια και αποτελεσματικότητα στην αγορά

Η οδηγία αντικατέστησε τις υπάρχουσες οδηγίες τέταρτη και έβδομη.

Σκοπός της είναι να καλύψει τις ανάγκες των ΜΜΕ και να υπογραμμίσει την σπουδαιότητα της ποιοτικά καλής λογιστικής σαν τον ακρογωνιαίο λίθο της επιχειρηματικότητας στην ΕΕ.    

Όπως αναφέρεται στην εισηγητική έκθεση, ο νόμος 4308/2014 ενσωματώνει την οδηγία 2013/34/EU στο Ελληνικό νομικό σύστημα.

Όμως έχουν γίνει μεγάλες τροποποιήσεις, παραλήψεις και προσθέσεις με αποτέλεσμα τελικά να μην έχουμε την εισαγωγή της οδηγίας 34 στο Ελληνικό νομικό σύστημα ή στην καλύτερη περίπτωση να έχουμε μέρη της οδηγίας. Την οδηγία πάντως, σαν ολοκληρωμένο τεχνικό κείμενο δεν την έχουμε.   Από μια πρόχειρη έρευνα που κάναμε στις τελευταίες Ευρωπαϊκές οδηγίες του υπουργείου Οικονομικών, είναι η μόνη οδηγία την οποία χειρίστηκαν με αυτό τον τρόπο. Οι οδηγίες είναι υποχρεωτικές και γίνονται νόμοι του Ελληνικού κράτους, ακριβώς όπως έχουν εκδοθεί από την ΕΕ. Για παράδειγμα η οδηγία (ες):

η οδηγία 2013/36/ΕΕ,

http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=790d16f3-51db-4bac-b40f-50d84266e618

έγινε ο Νόμος 4261

οι οδηγίες 2011/61/ΕΕ και 2011/89/ΕΕ,

http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=a14be1e2-f644-4e3b-83a6-697a66d6ae47

έγιναν ο Νόμος 4209

η οδηγία 2011/16/ΕΕ

http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=0b690d45-5ae5-4e1b-aa23-43314e12dab8

έγινε ο  Νόμος 4170

η οδηγία 2006/123/ΕΚ,

http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=b03545d1-52e7-4382-935e-a78f7d477c82

έγινε ο νόμος 3844.

Η οδηγία 2013/34/EE

http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=ac2b58c1-02d7-4066-b265-a3e000ba104f

(υποτίθεται) έγινε ο νόμος 4308

Στην συνέχεια αναφέρουμε ενδεικτικά παραδείγματα διαφορών ανάμεσα στα δύο κείμενα του νόμου 4308 και τις οδηγίας 34:

Στο άρθρο 2 της οδηγίας η οδηγία αναφέρει τους ορισμούς που ισχύουν για την οδηγία, περίπου 20 ορισμούς. Στον 4308 οι ορισμοί περιλαμβάνονται σε 22 σελίδες! Μπορεί να μην είναι πρόβλημα οι επιπλέον ορισμοί. Πρόβλημα είναι οι διαφορετικές διατυπώσεις μεταξύ ορισμένων ορισμών όπως πχ κύκλος εργασιών,  κόστος παραγωγής. διορθώσεις αξιών, θυγατρική επιχείρηση, συνδεδεμένες επιχειρήσεις, συγγενής οντότητα, κλπ

Στο άρθρο 2 του νόμου καθορίζεται το μέγεθος των οντοτήτων (επιχειρήσεων). Στην οδηγία, άρθρο 3 η κατηγοριοποίηση είναι ίδια αλλά, προσθέτει και τους ομίλους. Στον νόμο οι όμιλοι αναφέρονται στο άρθρο 31, γιατί;

Στον νόμο τα άρθρα από 3 μέχρι 15 αναφέρονται σε θέματα του πρώην ΚΦΑΣ. Γιατί πρέπει να είναι εμβόλιμα; Είναι πιο απλό στον αναγνώστη να υπάρχει ακριβής αντιστοίχηση μεταξύ των άρθρων της οδηγίας 34 και του νόμου.

Στο άρθρο 4 της οδηγίας ορίζονται οι οικονομικές καταστάσεις  και περιλαμβάνουν για όλες τις οντότητες, κατ’ ελάχιστον, τον ισολογισμό, τα αποτελέσματα χρήσης και το προσάρτημα. Ο νόμος στο άρθρο 16 ορίζει τις οικονομικές καταστάσεις ανάλογα με το μέγεθος της επιχείρησης και για τις μεγάλες οντότητες περιλαμβάνει: Ισολογισμό, ΑΧ, μεταβολές καθαρής θέσης, χρηματοροές, και προσάρτημα. Για τις μεσαίες δεν περιλαμβάνει την κατάσταση χρηματοροών. Και για τις μικρές περιλαμβάνει Ισολογισμό, ΑΧ και προσάρτημα. Γιατί υπάρχει η διαφορά στην περιγραφή των καταστάσεων;

Στο άρθρο 17 του νόμου, άρθρο 1 παράγραφος η, αναφέρεται η παραδοχή της συνέχισης της δραστηριότητας τουλάχιστον για διάστημα 12 μηνών μετά την ημερομηνία του ισολογισμού. Στην οδηγία στο άρθρο 6 παράγραφος 1, στοιχείο α, αναφέρεται ότι η «επιχείρηση τεκμαίρεται ότι συνεχίζει τις δραστηριότητές της» χωρίς χρονικό περιορισμό.

Επίσης στο ίδιο άρθρο ο νόμος στην παράγραφο 7, προτρέπει γενικά για ερμηνευτική καθοδήγηση στα Δ.Π.Χ.Α, το οποίο είναι αντίθετο με το πνεύμα της οδηγίας.

Στο άρθρο 12, της οδηγίας παράγραφος 9 αναφέρεται ότι: Τα κράτη μέλη μπορούν να επιτρέπουν να υπολογίζεται η τιμή κτήσης .... με σταθμισμένες μέσες τιμές, με τη μέθοδο FIFO, τη μέθοδο LIFO ή άλλο τρόπο που απηχεί γενικά αποδεκτή βέλτιστη πρακτική. Ο νόμος 4308 στο άρθρο 20 παραγ.7 αναφέρει: Η χρήση της μεθόδου «Τελευταίο Εισαχθέν – Πρώτο Εξαχθέν» (LIFO) δεν επιτρέπεται. Ο νόμος 4172 άρθρο 25 το επιτρέπει...

Στην ιστοσελίδα http://www.ellop.gr/arthrografia/οι-περί-ενοποιήσεως-διατάξεις-του-ν-43082014-2/  διαβάσαμε άρθρο όπου αναφέρεται ότι: «Δεν ενσωματώθηκε στην παράγραφο 4 του άρθρου 34 του ν. 4308/2014 το στοιχείο (β) της παραγράφου 3 του άρθρου 24 της οδηγίας 2013/34/EE».

Η οδηγία στα άρθρα 19 και 20 αναφέρεται στην έκθεση διαχείρισης και στην δήλωση εταιρικής διακυβέρνηση και στο άρθρο 41 αναφέρετε στην υποβολή εκθέσεων όσον αφορά τις πληρωμές σε κυβερνήσεις. Στον νόμο δεν αναφέρεται κάτι σχετικό.

Διαφωνούμε με την άποψη να ενσωματωθούν στον Ν2190 γιατί η οδηγία πρέπει να είναι ένα πλήρες νομικό - λογιστικό κείμενο. Θα πρέπει ο 2190 να παραπέμπει στην οδηγία όπως και στον ΚΒΣ, ΕΓΛΣ κλπ.

Στην οδηγία, στο παράρτημα ΙΙΙ, κάθε γραμμή των οικονομικών καταστάσεων απλή ή σύνολο έχει συγκεκριμένο κωδικό ή γράμμα, (πχ Πάγια:Γ) και επιπλέον, στην οδηγία η ανάλυση είναι μεγαλύτερη. Ο νόμος επιτρέπει την μεγαλύτερη ανάλυση των κονδυλίων (κατά βούληση), αλλά δεν ορίζει κωδικούς για κάθε γραμμή. Η ύπαρξη κωδικών ή γραμμάτων σε κάθε γραμμή είναι καθοριστικός παράγοντας για την δημιουργία των καταστάσεων σε πληροφοριακά συστήματα. Απουσιάζει άλλη μια παράμετρος τυποποίησης που οδηγεί σε αυξημένη παραγωγικότητα και είναι απαραίτητη για το μέγεθος των Ελληνικών επιχειρήσεων.     

Τέτοιες διαφορές, μεταφορές, αντιθέσεις κλπ μεταξύ των δύο κειμένων μπορεί εύκολα να διαπιστώσει κανείς εάν συγκρίνει τα δύο κείμενα τα οποία μπορεί να τα κατεβάσει από την ιστοσελίδα μας. Αναρωτιόμαστε τι σκοπούς εξυπηρετούν και γιατί δεν ενσωματώνεται το ακριβές κείμενο της οδηγίας 34 στην Ελληνική νομοθεσία...

Θα ρωτήσει κάποιος γιατί να γίνει η ενσωμάτωση με το ακριβές κείμενο; Είναι άσχημη η δημιουργική λογιστική νομοθεσία; Είναι για πολλούς λόγους.

Κατ’ αρχήν ένα σοβαρό ηθικό θέμα είναι η έλλειψη ανοικτής δημοκρατικής διαδικασίας. Οι συνεδριάσεις της επιτροπής ήταν ελάχιστες και η διαβούλευση διήρκεσε μόνο 7 ημέρες και σε αυτές, όπως μας μεταφέρθηκε, επιμόνως αναφερόταν η «μεταφορά της οδηγ. 34». Στην πράξη δεν έγινε η μεταφορά της 34, έγινε κάτι άλλο...

Στην συνέχεια έχουμε πολλά τεχνικά θέματα. Ακολουθούν παραδείγματα.

Υπάρχουν Ελληνικές επιχειρήσεις οι οποίες  έχουν θυγατρικές σε Βουλγαρία, Ρουμανία, κλπ. Ο Βούλγαρος συνάδελφος λογιστής, συναντάται με τον Έλληνα. Ο Βούλγαρος τοποθετεί στο τραπέζι την οδηγία 34 στην γλώσσα του και στα Αγγλικά. Ο Έλληνας ξέρει τον νόμο 4308 στα Ελληνικά και θα πρέπει επίσης να κάνει αυτό που λέμε gap analysis. Πιστεύετε ότι ο 4308:

· Βοηθάει την εξωστρέφεια των Ελληνικών επιχειρήσεων;

· Επιτυγχάνεται με ευχέρεια η συγκρισιμότητα μεταξύ των λογιστικών συστημάτων;

· Προωθεί την λογιστική εναρμόνιση μεταξύ των εταίρων;

· Προσφέρει διαφάνεια και αποτελεσματικότητα στην αγορά;

· Μειώνει το κόστος εφαρμογής σε θυγατρικές σε άλλες χώρες ή και αντίστροφα;

Η απάντηση είναι σε όλα όχι.

Ο νόμος 4308 δεν βοηθάει την ανάπτυξη της Ελληνικής οικονομίας.

Αντίθετα δημιουργεί εμπόδια και κόστος εφαρμογής το οποίο θα μπορούσε να ελαχιστοποιηθεί εάν είχαμε την οδηγία 34.   

Σε παρουσίαση των ΕΛΠ, ο χορηγός έκανε παρουσίαση ενός συστήματος. Όλοι παρακολουθούσαν τις διαδικασίες του συστήματος και φυσικά έβλεπαν τις λογιστικές εγγραφές. Πλήρως και άμεσα κατανοητές γιατί έγιναν σε λογ/μους του ΕΓΛΣ. Έτσι λοιπόν αυξάνετε η παραγωγικότητα όλων των εμπλεκομένων μερών, ανθρώπινου δυναμικού, επιχειρήσεων πληροφορικής κλπ. Η ερμηνευτική οδηγία της ΕΛΤΕ δεν έχει κωδικούς λογαριασμών.

Επειδή λοιπόν είμαστε και Ευρωπαίοι πολίτες, επιστήμονες και επαγγελματίες και επειδή θεωρούμε ότι η οδηγία 34 εξυπηρετεί τα συμφέροντα των Ελληνικών επιχειρήσεων, όλων των εμπλεκομένων μερών και της Ελληνικής οικονομίας γενικότερα, απαιτούμε την ενσωμάτωση της οδηγίας στο νομικό και λογιστικό μας σύστημα.

Άρα θα πρέπει λοιπόν να οργανώσουμε σωστά την διαχείριση της ενσωμάτωσης ως εξής:

 Ένταξη της 34 με το ακριβές Ευρωπαϊκό κείμενο, στην Ελληνική νομοθεσία, με τίτλο «Ευρωπαϊκά Λογιστικά Πρότυπα» ανάλογα δηλαδή με τα IFRS, τα οποία είναι κανονισμός της ΕΕ και όχι οδηγία, και τηρούνται με ευλάβεια από τα πρωτότυπα κείμενα.

Το παράρτημα να περιέχει το Ελληνικό λογιστικό σχέδιο προτεινόμενο, εκσυγχρονισμένο και προσαρμοζόμενο στην οδηγία. Δεν βλέπουμε τον λόγο να καταργηθεί μια ευρέως διαδεδομένη γνώση που αφορά την κωδικοποίηση των λογαριασμών. Είναι σε βάρος της παραγωγικότητας και αποδοτικότητας των επιχειρήσεων των λογιστικών γραφείων των επιχειρήσεων πληροφορικής κλπ.

 Όλα τα άλλα θέματα να είναι ξεχωριστό νομοθέτημα ή να είναι σε επόμενη ενότητα του νόμου.

Έχουμε αναρτήσει στην ιστοσελίδα μας την οδηγία 2013/34/EE του Ευρωπαϊκού κοινοβουλίου, τον νόμο 4308/14 και την σχετική οδηγία της ΕΛΤΕ. Υποτίθεται ότι ο νόμος 4308/14 εισάγει την οδηγία 2013/34/ΕΕ. Εύκολα κανείς μπορεί να διαπιστώσει την μεγάλη έκταση των ανεξήγητων αλλαγών.

Σε προηγούμενη επιστολή μας αναφερθήκαμε σε «οργανωμένα συμφέροντα». Είναι λάθος η έκφραση. Ο καλύτερος όρος είναι «extractive» κλειστά συστήματα και θεσμοί, όπως αναλύονται στο βιβλίο «Γιατί αποτυγχάνουν τα έθνη» των Acemoglu και Robinson...

Κλείνοντας το άρθρο μας, προτείνουμε την αναβολή της εφαρμογής των ΕΛΠ, και αμέσως, με ομάδα εργασίας από έμπειρους Οικονομολόγους λογιστές, να ξεκινήσει την διαδικασία ένταξης το συντομότερο στην Ελληνική νομοθεσία της οδηγίας 34 η οποία σε πολλά σημεία είναι πιο απλή.

Εκτός από νομική υποχρέωσή είναι και υποχρέωση προς τις Ελληνικές επιχειρήσεις και την Ελληνική οικονομία γενικότερα, είναι και επαγγελματική επιδίωξη. Για τους παραπάνω λόγους το ΑΚΙΟΕ θα προσφύγει στις αρμόδιες υπηρεσίες της ΕΕ.

Επιστημονική ομάδα εργασίας ΑΚΙΟΕ.v

  Σχολιασμός Θέματος «Απόψεις της επιστημονικής ομάδα εργασίας της ΑΚΙΟΕ σχετικά με τα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα»  
  ...κανένας σχόλιασμός  
  σχολιάστε εδώ
για να σχολιάσετε το παραπάνω θέμα πρέπει να εισέλθετε
 
 

Τελευταίες Προσθήκες στην Κατηγορία

 
 

Δελτίο Τύπου , για την παράταση του χρόνου υποβολής των δηλώσεων

 22/6/2018 
 

Επιστολή του Συλλόγου Οικονομολόγων Λογιστών Θεσσαλονίκης για το Χρόνο υποβολής φορολογικών δηλώσεων Φ.Π. και Ν.Π. φορολογικού έτους 2017

 14/6/2018 
 

Πρόσκληση για Σεμινάριο Φορολογίας Νομικών Προσώπων

 28/5/2018 
 

Ημερίδα με θέμα : «Νέος Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) »

 17/5/2018 
 

Εκλογές στο ΕΤΑΟ

 30/4/2018 
 

Δυνατότητα στους λογιστές για τη σύσταση εταιριών μέσω της υπηρεσίας μιας στάσης (Υ.Μ.Σ.) Σε αναφορά του Βουλευτή Ι. Νικολόπουλου σχετικά με την υπηρεσία μιας στάσης και τους λογιστές απάντησε το Υπ.Ανάπτυξης.

 2/4/2018 
 

Επιστολή ΣΟΛΝΘ σχετικά με τις καταβολές οφειλών κατά την ειδική αργία διατραπεζικών συναλλαγών

 28/3/2018 
 

Επιστολή για την τροποποίηση δηλώσεων που υποβλήθηκαν με τον Ν. 4446/16 στην Υφυπουργό Οικονομικών Κα Κατερίνα Παπανάτσιου και Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε κ. Γεώργιο Πιτσιλή

 14/3/2018 
 

ΠΟΟΕΕ Ελλάδας προς Οικονομικό Επιμελητήριο: «Άδικο και προσβλητικό προς τον κλάδο να αγνοούνται τα προβλήματά μας από την Κεντρική Διοίκηση»

 1/3/2018 
 

Επιστολή Διαμαρτυρίας με θέμα , Εταιρείες θα μπορούν να συσταθούν με... ένα κλικ αλλά απόντες οι συνάδελφοι λογιστές-φοροτεχνικοί. Του Αλεβιζάκη Παναγιώτη Εκ/που της Α.ΚΙ.Ο.Ε

 13/2/2018 
 

Παρατηρήσεις επί του σχεδίου νόμου για πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και χρηματοδότησης της τρομοκρατίας

 8/2/2018 
 

Κοινή Συνάντηση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Οικονομολόγων Ελευθέρων Επαγγελματιών Ελλάδος, την Πέμπτη 25-1-2018 με την Υφυπουργό Οικονομικών κα Παπανάτσιου Αικατερίνη και τον Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε. κ. Πιτσιλή Γεώργιο

 31/1/2018 
 

Η αβάσταχτη ελαφρότητα του είναι της ελληνικής αστικής τάξης ή πως φτάσαμε στη κρίση ποιοι φταίνε και γιατί. του Γεωργίου Βασιλάκη (*)

 27/12/2017 
 

Π.Ο.Ο.Ε.Ε.Ε.: Παρατηρήσεις και προτάσεις επί του αναμορφωμένου εντύπου Ε3

 15/12/2017 
 

Συνέβη στην Συνέλευση των Αντιπροσώπων του ΟΕΕ

 13/12/2017 
 

Τι είπαμε και τι ειπώθηκε στην Συνέλευση των Αντιπροσώπων του ΟΕΕ

 13/12/2017 
 

Διαβούλευση εντύπου Ε3

 12/12/2017 
 

Μεγάλη νίκη για τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΦΟΡΙΑΚΟΥΣ ΔΟΥ Ανατολικής Κρήτης(1 σχόλιo/α)

 12/12/2017 
 

«ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ:ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΩΝΤΑΣ ΤΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ»(1 σχόλιo/α)

 2/12/2017 
 

Το αβέβαιο μέλλον του Οικονομολογικού Επαγγέλματος.Του Αλεβιζάκη Παναγιώτη , Μέλος της ΚΔ του ΟΕΕ Εκπ/πος της Ανεξάρτητης Κίνησης Οικονομολόγων Ελλάδας

 13/11/2017 
 

προβολή παλαιότερων

 
  αυτόματη είσοδος την επόμενη φορά; 
akioe
Η ΑΚΙΟΕ στο YouTube
Νέα απο το Οικονομικό Επιμελητήριο
Δελτίο Τύπου , για την παράταση του χρόνου υποβολής των δηλώσεων  
Επιστολή του Συλλόγου Οικονομολόγων Λογιστών Θεσσαλονίκης για το Χρόνο υποβολής φορολογικών δηλώσεων Φ.Π. και Ν.Π. φορολογικού έτους 2017 
Πρόσκληση για Σεμινάριο Φορολογίας Νομικών Προσώπων  
Ημερίδα με θέμα : «Νέος Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) » 
Εκλογές στο ΕΤΑΟ 
Δυνατότητα στους λογιστές για τη σύσταση εταιριών μέσω της υπηρεσίας μιας στάσης (Υ.Μ.Σ.) Σε αναφορά του Βουλευτή Ι. Νικολόπουλου σχετικά με την υπηρεσία μιας στάσης και τους λογιστές απάντησε το Υπ.Ανάπτυξης. 

Περισσότερα...

Ανακοινώσεις - Νέα
ΠΟΛ. 1133 /17-07-2018 Εφαρμογή της Απόφασης της Υφυπουργού Οικονομικών ΠΟΛ 1116/19.06.2018 (Β'2319), με την οποία τροποποιήθηκε η Απόφαση ΠΟΛ 1223/29-12-2017 (Β' 4643) σχετικά με τη ρύθμιση οφειλών προς το Δημόσιο κατά την παράγραφο..
ΠΟΛ. 1129 /05-07-2018 Τροποποίηση της ΠΟΛ 1033/28.1.2016 σχετικά με τον εντοπισμό ανασφάλιστων αυτοκινήτων οχημάτων
ΠΟΛ. 1131 /05-07-2018 Κοινοποίηση της υπ’ αριθμ. 43/2018 Γνωμοδότησης του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους περί θεμάτων ερμηνείας και εφαρμογής των διατάξεων του ν. 3156/2003
ΠΟΛ. 1128 /05-07-2018 Κοινοποίηση των διατάξεων του άρθρου 144 του ν. 4537/2018 (84 Α΄) και παροχή οδηγιών για την είσπραξη αναλογικών τελών κυκλοφορίας, εξαιρετικά για το 2018, στην περίπτωση άρσης εκούσιας ακινησίας ΙΧ οχήματος,.. 
ΠΟΛ. 1127 /05-07-2018 Κοινοποίηση των διατάξεων του αρ. 29 του ν. 4538/2018 (85 Α΄), σχετικά με την παραχώρηση του δικαιώματος της απαλλαγής από τέλη κυκλοφορίας στους γονείς των ανήλικων αναπήρων ή σε πρόσωπα που έχουν την επιτροπεία.. 
ΠΟΛ. 1125 /29-06-2018 Συμπληρωματικές διευκρινίσεις ως προς την εφαρμογή της ΠΟΛ.1097/2018 εγκυκλίου σχετικά με τη φορολογική μεταχείριση ειδικού επιδόματος οργάνου που χορηγείται στους μουσικούς των Κρατικών Ορχηστρών Αθηνών και Θεσ. 

Περισσότερα...

Δείτε Ομιλίες
Οι ομιλίες από την συζήτηση που έγινε στα Χανιά με θέμα Είναι δυνατή η ανάπτυξη της Οικονομίας χωρίς τη μείωση του Δημόσιου χρέους; 
Το σεμινάριο για το Ε9 με την Άννα Κόλλια που διοργάνωσε το ΟΕΕ 

Περισσότερα...

To Ερώτημα της Εβδομάδας

Μήπως κάποιος από την βουλή πρέπει να αρχίσει να φωνάζει ότι ..... 

Περισσότερα...

Έχετε άποψη; Τώρα μπορείτε να σχολιάσετε το ερώτημα της εβδομάδας καθώς και κάθε θεματική καταχώρηση

Περισσότερες πληροφορίες

Βιβλιοπαρουσίαση

Πανεπιστημιακές Εκδόσεις

Το μαύρο και το κόκκινο - Βεργόπουλος Κώστας 
Η παγκόσμια κρίση της ευημερίας.Του Χ Α Ρ Η Τ Ο Π Α Λ Ι Δ Η  
Ιωάννης Μαραγκός :Consistency and Viability of Capitalist Economy Systems 

Περισσότερα...

Επαγγελματικές Εκδόσεις

Κυκλοφόρησε το νέο βιβλίο των Δημ. Σταματόπουλου - Παρ. Σταματόπουλου - Γιάννη Σταματόπουλου 
ΝΕΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ. Του Παντελή Σ. Παπαστάθη Οικονομολόγου – Συγγραφέα 
Κώδικας Φορολογίας Εισοδήματος - Ανάλυση Ερμηνεία.Των Δ. Σταματόπουλου - Α. Καραβοκύρη 

Περισσότερα...

Λογοτεχνικές Εκδόσεις

«Η σμίλη των πελάγων» Της Χρυσούλας Δημητρακάκη 
«H γοητεία μιας συντριβής». Του Μάρδα Δημήτρη 
Επί σκηνής χωρίς πρόβα.Του Δημήτρη Μπουραντά 

Περισσότερα...

Σας Προτείνουμε...

«H γοητεία μιας συντριβής». Του Μάρδα Δημήτρη

©2008 akioe.gr - ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.

Δυναμικές Ιστοσελίδες σε ASP με προσαρμοσμένα Content Manager Tools, αυτόματα Newsletters και υποστήριξη RSS 2.0
περισσότερες πληροφορίες...

Για αυτόματη είσοδο, κάντε κλικ εδώ. Δώστε στο User το αναγνωριστικό User ID και στο Pass τον κωδικό πρόσβασης.

RSS Feed

κάνε την αρχική σελίδα

προσθήκη στα αγαπημένα