Forum | Εγγραφή | Υπενθύμηση Κωδικού | Λίστα Μελών | Αναζήτηση
Σας ζητούμε συγνώμη για τυχόν τεχνικά προβλήματα. Ελπίζουμε να λυθούν σύντομα.
18/10/2021
User: Pass:  

Αρχική Σελίδα

Παρουσίαση

Οι Θέσεις Μας

Διακήρυξη

Δημοσιεύσεις

Συντονιστική Επιτροπή

Νόμοι που διέπουν το επάγγελμα

Χρήστες: 6423
 
Email 
teamakioe@gmail.com
 

NewsLetter

Γράψτε το email σας για να λαμβάνετε τα νέα μας

 

 
 

Αρθρα

Η Πολωνία ανοίγει το παράθυρο του «φρενοκομείου» στην ΕΕ;
Το καλό και το κακό σενάριο για την παγκόσμια οικονομία.Γράφει ο καθηγητής Γ. Μαραγκός και οι Γ. Καρακεχαγιόγλου, Ι. Λίτσιου, Μ. Χηνοπούλου.
Η παγκόσμια και ελληνική οικονομία μετά την «αποσωλήνωσή» τους.του Παναγιώτη Ρουμελιώτη
Το «κόμμα της Novartis» και η 5η φάλαγγα στους θεσμούς
Nοvartis: Ατίμωσις ενός εισαγγελέα. Tου Μανώλη Κοττάκη.
Γκαμπριέλ Ζούκμαν: Υψηλότεροι φόροι στον πλούτο

Περισσότερα...

 

Είπαν & λάλησαν

είπαν...

Οι ευθύνες του Μητσοτάκη – Ανάγκη εκδημοκρατισμού της ΕΥΠ. Απο τον Νίκο Κοτζία 
«Όχι, δεν θέλω ακαταδίωκτο» 
O Πρωθυπουργός της Μογγολίας παραιτήθηκε επειδή δεν.... 

Περισσότερα...

λάλησαν...

Ο διοικητής που σε στέλνει στον… διάολο 
Χαμός στον τηλεοπτικό αέρα του MEGA για το εμβόλιο – «Είσαι γελοίος, είσαι ηλίθιος» 
Στη Βουλή το αίτημα των Φοροτεχνικών για μετατροπή της Ομοσπονδίας σε Ν.Π.Δ.Δ. - Κοινοβουλευτική Αναφορά του Χ. Μαμουλάκη(1 σχόλιο/α) 

Περισσότερα...

 

Γρήγοροι Σύνδεσμοι

TAXISnet

Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων

Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών

Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας

Γενική Γραμματεία Κοινωνικών Ασφαλίσεων

ΙΚΑ

Ο.Α.Ε.Ε.

 

Βοηθήματα

Βιβλιοπαρουσίαση

Νομοθετικά

Ερωτήματα

Εργασία

Οικονομικά

Ομιλίες σε Video

 
 

Απόψεις της επιστημονικής ομάδα εργασίας της ΑΚΙΟΕ σχετικά με τα Ελληνικά Λογ

�������� 
 

Ημερομηνία: 1/12/2015 12:00:00 μμ   Μεγέθυνση - Σμίκρυνση - Σχολιασμός

Απόψεις της επιστημονικής ομάδα εργασίας της ΑΚΙΟΕ σχετικά με τα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα.

Συνάδελφοι  σας καλούμε να διαβάσετε:

από τον σύνδεσμο της ΕΕ, την οδηγία  2013/34/EE του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. (Στην στήλη EL προτείνουμε το PDF).

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/?uri=celex%3A32013L0034

και από τον σύνδεσμο της Βουλής των Ελλήνων, τον Ν. 4308/2014 (Ψηφισθέν Νομοσχέδιο).

http://www.parliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=ac2b58c1-02d7-4066-b265-a3e000ba104f

Συγκρίνοντας την οδηγία και το νόμο προσπαθούμε να κατανοήσουμε τις σκοπιμότητες και τις προθέσεις των νομοθετών...

Λίγα λόγια για την ιστορία σχετικά με τον νόμο 4308/14 των Ελληνικών Λογιστικών Προτύπων.

Η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία λογιστών και ελεγκτών για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, European Federation of Accountants and Auditors for small and medium-sized enterprises (EFAA), έχει 13 μέλη σε όλη την Ευρώπη και αντιπροσωπεύει 250.000 λογιστές και ελεγκτές λογιστές.

Επειδή η εφαρμογή των IFRS έχουν υψηλό κόστος εφαρμογής για τις Ευρωπαϊκές επιχειρήσεις των οποίων οι μετοχές δεν διαπραγματεύονται σε χρηματιστήρια η EFAA πρότεινε την απλοποίηση και τον εκσυγχρονισμό της λογιστικής των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων στην ΕΕ. Η Επιτροπή έχει εκδώσει την ανακοίνωση “small business act” για την Ευρώπη η οποία αναγνωρίζει τον κεντρικό ρόλο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ), «στην οικονομία της Ένωσης και επιδιώκει τη βελτίωση της συνολικής προσέγγισης όσον αφορά την επιχειρηματικότητα και την καθιέρωση της αρχής, προτεραιότητα στις μικρές επιχειρήσεις, στη χάραξη πολιτικής, από τις νομοθετικές ρυθμίσεις έως τις δημόσιες υπηρεσίες».

Αποτέλεσμα αυτών των ενεργειών είναι η οδηγία 34.

Η EFAA θεωρεί την οδηγία 34, η οποία δημοσιεύθηκε την 26/6/2013, σαν «την σωστή λύση» για τους εξής λόγους:

* Καλύτερη ποιότητα λογιστικής

* Συγκρισιμότητα

* Συνάφεια

* Μείωση του κόστους εφαρμογής

* Επιτρέπει την υιοθέτηση των IFRS για μικρές επιχειρήσεις,

* Προσφέρει διαφάνεια και αποτελεσματικότητα στην αγορά

Η οδηγία αντικατέστησε τις υπάρχουσες οδηγίες τέταρτη και έβδομη.

Σκοπός της είναι να καλύψει τις ανάγκες των ΜΜΕ και να υπογραμμίσει την σπουδαιότητα της ποιοτικά καλής λογιστικής σαν τον ακρογωνιαίο λίθο της επιχειρηματικότητας στην ΕΕ.    

Όπως αναφέρεται στην εισηγητική έκθεση, ο νόμος 4308/2014 ενσωματώνει την οδηγία 2013/34/EU στο Ελληνικό νομικό σύστημα.

Όμως έχουν γίνει μεγάλες τροποποιήσεις, παραλήψεις και προσθέσεις με αποτέλεσμα τελικά να μην έχουμε την εισαγωγή της οδηγίας 34 στο Ελληνικό νομικό σύστημα ή στην καλύτερη περίπτωση να έχουμε μέρη της οδηγίας. Την οδηγία πάντως, σαν ολοκληρωμένο τεχνικό κείμενο δεν την έχουμε.   Από μια πρόχειρη έρευνα που κάναμε στις τελευταίες Ευρωπαϊκές οδηγίες του υπουργείου Οικονομικών, είναι η μόνη οδηγία την οποία χειρίστηκαν με αυτό τον τρόπο. Οι οδηγίες είναι υποχρεωτικές και γίνονται νόμοι του Ελληνικού κράτους, ακριβώς όπως έχουν εκδοθεί από την ΕΕ. Για παράδειγμα η οδηγία (ες):

η οδηγία 2013/36/ΕΕ,

http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=790d16f3-51db-4bac-b40f-50d84266e618

έγινε ο Νόμος 4261

οι οδηγίες 2011/61/ΕΕ και 2011/89/ΕΕ,

http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=a14be1e2-f644-4e3b-83a6-697a66d6ae47

έγιναν ο Νόμος 4209

η οδηγία 2011/16/ΕΕ

http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=0b690d45-5ae5-4e1b-aa23-43314e12dab8

έγινε ο  Νόμος 4170

η οδηγία 2006/123/ΕΚ,

http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=b03545d1-52e7-4382-935e-a78f7d477c82

έγινε ο νόμος 3844.

Η οδηγία 2013/34/EE

http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=ac2b58c1-02d7-4066-b265-a3e000ba104f

(υποτίθεται) έγινε ο νόμος 4308

Στην συνέχεια αναφέρουμε ενδεικτικά παραδείγματα διαφορών ανάμεσα στα δύο κείμενα του νόμου 4308 και τις οδηγίας 34:

Στο άρθρο 2 της οδηγίας η οδηγία αναφέρει τους ορισμούς που ισχύουν για την οδηγία, περίπου 20 ορισμούς. Στον 4308 οι ορισμοί περιλαμβάνονται σε 22 σελίδες! Μπορεί να μην είναι πρόβλημα οι επιπλέον ορισμοί. Πρόβλημα είναι οι διαφορετικές διατυπώσεις μεταξύ ορισμένων ορισμών όπως πχ κύκλος εργασιών,  κόστος παραγωγής. διορθώσεις αξιών, θυγατρική επιχείρηση, συνδεδεμένες επιχειρήσεις, συγγενής οντότητα, κλπ

Στο άρθρο 2 του νόμου καθορίζεται το μέγεθος των οντοτήτων (επιχειρήσεων). Στην οδηγία, άρθρο 3 η κατηγοριοποίηση είναι ίδια αλλά, προσθέτει και τους ομίλους. Στον νόμο οι όμιλοι αναφέρονται στο άρθρο 31, γιατί;

Στον νόμο τα άρθρα από 3 μέχρι 15 αναφέρονται σε θέματα του πρώην ΚΦΑΣ. Γιατί πρέπει να είναι εμβόλιμα; Είναι πιο απλό στον αναγνώστη να υπάρχει ακριβής αντιστοίχηση μεταξύ των άρθρων της οδηγίας 34 και του νόμου.

Στο άρθρο 4 της οδηγίας ορίζονται οι οικονομικές καταστάσεις  και περιλαμβάνουν για όλες τις οντότητες, κατ’ ελάχιστον, τον ισολογισμό, τα αποτελέσματα χρήσης και το προσάρτημα. Ο νόμος στο άρθρο 16 ορίζει τις οικονομικές καταστάσεις ανάλογα με το μέγεθος της επιχείρησης και για τις μεγάλες οντότητες περιλαμβάνει: Ισολογισμό, ΑΧ, μεταβολές καθαρής θέσης, χρηματοροές, και προσάρτημα. Για τις μεσαίες δεν περιλαμβάνει την κατάσταση χρηματοροών. Και για τις μικρές περιλαμβάνει Ισολογισμό, ΑΧ και προσάρτημα. Γιατί υπάρχει η διαφορά στην περιγραφή των καταστάσεων;

Στο άρθρο 17 του νόμου, άρθρο 1 παράγραφος η, αναφέρεται η παραδοχή της συνέχισης της δραστηριότητας τουλάχιστον για διάστημα 12 μηνών μετά την ημερομηνία του ισολογισμού. Στην οδηγία στο άρθρο 6 παράγραφος 1, στοιχείο α, αναφέρεται ότι η «επιχείρηση τεκμαίρεται ότι συνεχίζει τις δραστηριότητές της» χωρίς χρονικό περιορισμό.

Επίσης στο ίδιο άρθρο ο νόμος στην παράγραφο 7, προτρέπει γενικά για ερμηνευτική καθοδήγηση στα Δ.Π.Χ.Α, το οποίο είναι αντίθετο με το πνεύμα της οδηγίας.

Στο άρθρο 12, της οδηγίας παράγραφος 9 αναφέρεται ότι: Τα κράτη μέλη μπορούν να επιτρέπουν να υπολογίζεται η τιμή κτήσης .... με σταθμισμένες μέσες τιμές, με τη μέθοδο FIFO, τη μέθοδο LIFO ή άλλο τρόπο που απηχεί γενικά αποδεκτή βέλτιστη πρακτική. Ο νόμος 4308 στο άρθρο 20 παραγ.7 αναφέρει: Η χρήση της μεθόδου «Τελευταίο Εισαχθέν – Πρώτο Εξαχθέν» (LIFO) δεν επιτρέπεται. Ο νόμος 4172 άρθρο 25 το επιτρέπει...

Στην ιστοσελίδα http://www.ellop.gr/arthrografia/οι-περί-ενοποιήσεως-διατάξεις-του-ν-43082014-2/  διαβάσαμε άρθρο όπου αναφέρεται ότι: «Δεν ενσωματώθηκε στην παράγραφο 4 του άρθρου 34 του ν. 4308/2014 το στοιχείο (β) της παραγράφου 3 του άρθρου 24 της οδηγίας 2013/34/EE».

Η οδηγία στα άρθρα 19 και 20 αναφέρεται στην έκθεση διαχείρισης και στην δήλωση εταιρικής διακυβέρνηση και στο άρθρο 41 αναφέρετε στην υποβολή εκθέσεων όσον αφορά τις πληρωμές σε κυβερνήσεις. Στον νόμο δεν αναφέρεται κάτι σχετικό.

Διαφωνούμε με την άποψη να ενσωματωθούν στον Ν2190 γιατί η οδηγία πρέπει να είναι ένα πλήρες νομικό - λογιστικό κείμενο. Θα πρέπει ο 2190 να παραπέμπει στην οδηγία όπως και στον ΚΒΣ, ΕΓΛΣ κλπ.

Στην οδηγία, στο παράρτημα ΙΙΙ, κάθε γραμμή των οικονομικών καταστάσεων απλή ή σύνολο έχει συγκεκριμένο κωδικό ή γράμμα, (πχ Πάγια:Γ) και επιπλέον, στην οδηγία η ανάλυση είναι μεγαλύτερη. Ο νόμος επιτρέπει την μεγαλύτερη ανάλυση των κονδυλίων (κατά βούληση), αλλά δεν ορίζει κωδικούς για κάθε γραμμή. Η ύπαρξη κωδικών ή γραμμάτων σε κάθε γραμμή είναι καθοριστικός παράγοντας για την δημιουργία των καταστάσεων σε πληροφοριακά συστήματα. Απουσιάζει άλλη μια παράμετρος τυποποίησης που οδηγεί σε αυξημένη παραγωγικότητα και είναι απαραίτητη για το μέγεθος των Ελληνικών επιχειρήσεων.     

Τέτοιες διαφορές, μεταφορές, αντιθέσεις κλπ μεταξύ των δύο κειμένων μπορεί εύκολα να διαπιστώσει κανείς εάν συγκρίνει τα δύο κείμενα τα οποία μπορεί να τα κατεβάσει από την ιστοσελίδα μας. Αναρωτιόμαστε τι σκοπούς εξυπηρετούν και γιατί δεν ενσωματώνεται το ακριβές κείμενο της οδηγίας 34 στην Ελληνική νομοθεσία...

Θα ρωτήσει κάποιος γιατί να γίνει η ενσωμάτωση με το ακριβές κείμενο; Είναι άσχημη η δημιουργική λογιστική νομοθεσία; Είναι για πολλούς λόγους.

Κατ’ αρχήν ένα σοβαρό ηθικό θέμα είναι η έλλειψη ανοικτής δημοκρατικής διαδικασίας. Οι συνεδριάσεις της επιτροπής ήταν ελάχιστες και η διαβούλευση διήρκεσε μόνο 7 ημέρες και σε αυτές, όπως μας μεταφέρθηκε, επιμόνως αναφερόταν η «μεταφορά της οδηγ. 34». Στην πράξη δεν έγινε η μεταφορά της 34, έγινε κάτι άλλο...

Στην συνέχεια έχουμε πολλά τεχνικά θέματα. Ακολουθούν παραδείγματα.

Υπάρχουν Ελληνικές επιχειρήσεις οι οποίες  έχουν θυγατρικές σε Βουλγαρία, Ρουμανία, κλπ. Ο Βούλγαρος συνάδελφος λογιστής, συναντάται με τον Έλληνα. Ο Βούλγαρος τοποθετεί στο τραπέζι την οδηγία 34 στην γλώσσα του και στα Αγγλικά. Ο Έλληνας ξέρει τον νόμο 4308 στα Ελληνικά και θα πρέπει επίσης να κάνει αυτό που λέμε gap analysis. Πιστεύετε ότι ο 4308:

· Βοηθάει την εξωστρέφεια των Ελληνικών επιχειρήσεων;

· Επιτυγχάνεται με ευχέρεια η συγκρισιμότητα μεταξύ των λογιστικών συστημάτων;

· Προωθεί την λογιστική εναρμόνιση μεταξύ των εταίρων;

· Προσφέρει διαφάνεια και αποτελεσματικότητα στην αγορά;

· Μειώνει το κόστος εφαρμογής σε θυγατρικές σε άλλες χώρες ή και αντίστροφα;

Η απάντηση είναι σε όλα όχι.

Ο νόμος 4308 δεν βοηθάει την ανάπτυξη της Ελληνικής οικονομίας.

Αντίθετα δημιουργεί εμπόδια και κόστος εφαρμογής το οποίο θα μπορούσε να ελαχιστοποιηθεί εάν είχαμε την οδηγία 34.   

Σε παρουσίαση των ΕΛΠ, ο χορηγός έκανε παρουσίαση ενός συστήματος. Όλοι παρακολουθούσαν τις διαδικασίες του συστήματος και φυσικά έβλεπαν τις λογιστικές εγγραφές. Πλήρως και άμεσα κατανοητές γιατί έγιναν σε λογ/μους του ΕΓΛΣ. Έτσι λοιπόν αυξάνετε η παραγωγικότητα όλων των εμπλεκομένων μερών, ανθρώπινου δυναμικού, επιχειρήσεων πληροφορικής κλπ. Η ερμηνευτική οδηγία της ΕΛΤΕ δεν έχει κωδικούς λογαριασμών.

Επειδή λοιπόν είμαστε και Ευρωπαίοι πολίτες, επιστήμονες και επαγγελματίες και επειδή θεωρούμε ότι η οδηγία 34 εξυπηρετεί τα συμφέροντα των Ελληνικών επιχειρήσεων, όλων των εμπλεκομένων μερών και της Ελληνικής οικονομίας γενικότερα, απαιτούμε την ενσωμάτωση της οδηγίας στο νομικό και λογιστικό μας σύστημα.

Άρα θα πρέπει λοιπόν να οργανώσουμε σωστά την διαχείριση της ενσωμάτωσης ως εξής:

 Ένταξη της 34 με το ακριβές Ευρωπαϊκό κείμενο, στην Ελληνική νομοθεσία, με τίτλο «Ευρωπαϊκά Λογιστικά Πρότυπα» ανάλογα δηλαδή με τα IFRS, τα οποία είναι κανονισμός της ΕΕ και όχι οδηγία, και τηρούνται με ευλάβεια από τα πρωτότυπα κείμενα.

Το παράρτημα να περιέχει το Ελληνικό λογιστικό σχέδιο προτεινόμενο, εκσυγχρονισμένο και προσαρμοζόμενο στην οδηγία. Δεν βλέπουμε τον λόγο να καταργηθεί μια ευρέως διαδεδομένη γνώση που αφορά την κωδικοποίηση των λογαριασμών. Είναι σε βάρος της παραγωγικότητας και αποδοτικότητας των επιχειρήσεων των λογιστικών γραφείων των επιχειρήσεων πληροφορικής κλπ.

 Όλα τα άλλα θέματα να είναι ξεχωριστό νομοθέτημα ή να είναι σε επόμενη ενότητα του νόμου.

Έχουμε αναρτήσει στην ιστοσελίδα μας την οδηγία 2013/34/EE του Ευρωπαϊκού κοινοβουλίου, τον νόμο 4308/14 και την σχετική οδηγία της ΕΛΤΕ. Υποτίθεται ότι ο νόμος 4308/14 εισάγει την οδηγία 2013/34/ΕΕ. Εύκολα κανείς μπορεί να διαπιστώσει την μεγάλη έκταση των ανεξήγητων αλλαγών.

Σε προηγούμενη επιστολή μας αναφερθήκαμε σε «οργανωμένα συμφέροντα». Είναι λάθος η έκφραση. Ο καλύτερος όρος είναι «extractive» κλειστά συστήματα και θεσμοί, όπως αναλύονται στο βιβλίο «Γιατί αποτυγχάνουν τα έθνη» των Acemoglu και Robinson...

Κλείνοντας το άρθρο μας, προτείνουμε την αναβολή της εφαρμογής των ΕΛΠ, και αμέσως, με ομάδα εργασίας από έμπειρους Οικονομολόγους λογιστές, να ξεκινήσει την διαδικασία ένταξης το συντομότερο στην Ελληνική νομοθεσία της οδηγίας 34 η οποία σε πολλά σημεία είναι πιο απλή.

Εκτός από νομική υποχρέωσή είναι και υποχρέωση προς τις Ελληνικές επιχειρήσεις και την Ελληνική οικονομία γενικότερα, είναι και επαγγελματική επιδίωξη. Για τους παραπάνω λόγους το ΑΚΙΟΕ θα προσφύγει στις αρμόδιες υπηρεσίες της ΕΕ.

Επιστημονική ομάδα εργασίας ΑΚΙΟΕ.v

  Σχολιασμός Θέματος «Απόψεις της επιστημονικής ομάδα εργασίας της ΑΚΙΟΕ σχετικά με τα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα»  
  ...κανένας σχόλιασμός  
  σχολιάστε εδώ
για να σχολιάσετε το παραπάνω θέμα πρέπει να εισέλθετε
 
 

Τελευταίες Προσθήκες στην Κατηγορία

 
 

Ερώτηση που κατέθεσε ο κ. Γεώργιος Λογιάδης σχετικά με την επιμονή της πολιτικής ηγεσίας στο χρόνο εφαρμογής της «ηλεκτρονικής πλατφόρμας myData»

 18/10/2021 
 

Ερώτηση προς τον Υπουργό Οικονομικών σχετικά με την υποχρεωτική εφαρμογή της πλατφόρμας myData, κατέθεσε ο Βουλευτής του Νοτίου Τομέα Αθηνών Βασίλης – Πέτρος Σπανάκης

 17/10/2021 
 

Επιστολή Της Ανεξάρτητης Κίνησης Οικονομολόγων Ελλάδας (Α.ΚΙ.Ο.Ε.) προς τον Υπουργό Οικονομικών κ. Χρήστο Σταϊκούρα με θέμα την επιμονή στο χρόνο εφαρμογής της «ηλεκτρονικής πλατφόρμας myData»

 3/10/2021 
 

Πρόταση της ΑΚΙΟΕ για έκτακτη Συνέλευση των Αντιπροσώπων με θέμα τα προβλήματα των συνάδελφων και η εφαρμογή του συστήματος my data(1 σχόλιo/α)

 22/9/2021 
 

Επιστολή Του Γεωργάκαρου Αναστάσιου Προς τον Υπουργό κ. Χρήστο Σταϊκούρα Θέμα: Ποιες εργασίες κάναν οι συνάδελφοι τον Ιούλιο

 8/9/2021 
 

Μια συνάντηση με τον υπουργό κ. Χρήστο Σταικούρα που αποτελεί προσβολή για το Οικονομικό Επιμελητήριο και για τους επαγγελματίες λογιστές φοροτεχνικούς της χώρας.

 7/9/2021 
 

Επιστολή Της Ανεξάρτητης Κίνησης Οικονομολόγων Ελλάδας με θέμα , την άμεση απόδοση στην εφορία του ΦΠΑ για κάθε πώληση

 31/8/2021 
 

Επιστολή Της Ανεξάρτητης Κίνησης Οικονομολόγων Ελλάδας με Θέμα : Αναστολή εφαρμογής του έργου my data

 26/7/2021 
 

Επιστολή Της Ανεξάρτητης Κίνησης Οικονομολόγων Ελλάδας με Θέμα : Επανεξέταση της προθεσμία και του τρόπου υποβολής των δικαιολογητικών για τις Επιστρεπτέες Προκαταβολές.

 13/7/2021 
 

Διευκρινιστικές παρατηρήσεις στην Κοινοβουλευτική Αναφορά του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Χάρη Μαμουλάκη από την Α.ΚΙ.Ο.Ε.

 9/7/2021 
 

Επιχειρήσεις και Φορολογική Διοίκηση.Του Σωτήρη Μητολίδη

 2/7/2021 
 

Επιστολή ΣΟΛΝΘ σχετικά με την υποβολή των δικαιολογητικών Επιστρεπτέων Προκαταβολών και Αυξημένης Αποζημίωσης Ειδικού Σκοπού

 1/7/2021 
 

Σεμινάριο από το Σύλλογο Οικονομολόγων Λογιστών Νομού Θεσσαλονίκης με θέμα: ΝΕΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΣ ΝΟΜΟΣ 2021

 24/6/2021 
 

Επιστολή Της Ανεξάρτητης Κίνησης Οικονομολόγων Ελλάδας (Α.ΚΙ.Ο.Ε.) με θέμα : Αναστολή εφαρμογής του έργου my data(1 σχόλιo/α)

 23/6/2021 
 

ΣΟΛΝΘ: Επιστολή σχετικά με το μέτρο κρατικής ενίσχυσης επιχειρήσεων με τη μορφή επιδότησης παγίων δαπανών - Η περίπτωση της ΓΔΟΥ 504/2021

 2/6/2021 
 

Ανακοίνωση των μελών της Γενικής Συνέλευσης του Συλλόγου Λογιστών Θήρας σχετικά με την διαδικασία υλοποίησης της απόφασης ΓΔΟΥ 504/29-5-2021

 2/6/2021 
 

Επιστολή διαμαρτυρίας για την ανάλγητη και αναποτελεσματική πολιτική με αφορμή την απόφαση ΓΔΟΥ 504/29-5-21, από την Α.ΚΙ.Ο.Ε.

 1/6/2021 
 

Νύχτα αφαίρεσαν την υποχρέωση υποβολής δήλωσης για τις πάγιες δαπάνες

 1/6/2021 
 

Διεξαγωγής Σεμιναρίου ΑΠΟ ΤΟ ΣΟΛΝΘ ΜΕ ΘΕΜΑ: Ειδικό Καθεστώς Πρακτορείων Ταξιδιών του Άρθρου 43, ν.2859/2000 στην Πράξη

 24/5/2021 
 

Το πρόγραμμα Γέφυρα 2 για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

 11/5/2021 
 

προβολή παλαιότερων

 
  αυτόματη είσοδος την επόμενη φορά; 
akioe
Η ΑΚΙΟΕ στο YouTube
Νέα απο το Οικονομικό Επιμελητήριο
Ερώτηση που κατέθεσε ο κ. Γεώργιος Λογιάδης σχετικά με την επιμονή της πολιτικής ηγεσίας στο χρόνο εφαρμογής της «ηλεκτρονικής πλατφόρμας myData»
Ερώτηση προς τον Υπουργό Οικονομικών σχετικά με την υποχρεωτική εφαρμογή της πλατφόρμας myData, κατέθεσε ο Βουλευτής του Νοτίου Τομέα Αθηνών Βασίλης – Πέτρος Σπανάκης
Επιστολή Της Ανεξάρτητης Κίνησης Οικονομολόγων Ελλάδας (Α.ΚΙ.Ο.Ε.) προς τον Υπουργό Οικονομικών κ. Χρήστο Σταϊκούρα με θέμα την επιμονή στο χρόνο εφαρμογής της «ηλεκτρονικής πλατφόρμας myData» 
Πρόταση της ΑΚΙΟΕ για έκτακτη Συνέλευση των Αντιπροσώπων με θέμα τα προβλήματα των συνάδελφων και η εφαρμογή του συστήματος my data(1 σχόλιο/α) 
Επιστολή Του Γεωργάκαρου Αναστάσιου Προς τον Υπουργό κ. Χρήστο Σταϊκούρα Θέμα: Ποιες εργασίες κάναν οι συνάδελφοι τον Ιούλιο  
Μια συνάντηση με τον υπουργό κ. Χρήστο Σταικούρα που αποτελεί προσβολή για το Οικονομικό Επιμελητήριο και για τους επαγγελματίες λογιστές φοροτεχνικούς της χώρας. 

Περισσότερα...

Ανακοινώσεις - Νέα
Ομηροι της ΑΑΔΕ οι οφειλέτες με παλιές ρυθμίσεις 
Ε. 2169 /19-08-2021 Κοινοποίηση των διατάξεων των άρθρων 132, 182, 183 και 203 του ν.4820/2021 (Α΄130) «Οργανικός Νόμος του Ελεγκτικού Συνεδρίου και άλλες ρυθμίσεις». 
Απαντήσεις για τον κατώτατο μισθό από το Υπ. Εργασίας 
Επιστρεπτέες προκαταβολές: Πράσινο φως από την Κομισιόν  
Ρυθμίσεις χρεών: Διευρύνεται η «ομπρέλα» των 240 δόσεων 
Τέλος επιτηδεύματος: Ποιοι φορολογούμενοι θα την «γλιτώσουν» 

Περισσότερα...

Δείτε Ομιλίες
Μήνυμα του ομότιμου καθηγητή του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης Χαντζηκωνσταντίνου Γεωργίου για την ΑΚΙΟΕ και τις εκλογές του ΟΕΕ 
Οι ομιλίες από την συζήτηση που έγινε στα Χανιά με θέμα Είναι δυνατή η ανάπτυξη της Οικονομίας χωρίς τη μείωση του Δημόσιου χρέους; 

Περισσότερα...

To Ερώτημα της Εβδομάδας

Γιατί έμειναν εκτός αντικειμενικών αξιών περιοχές στην χώρα , ποιος ευθύνεται ; (1 σχόλιο/α) 

Περισσότερα...

Έχετε άποψη; Τώρα μπορείτε να σχολιάσετε το ερώτημα της εβδομάδας καθώς και κάθε θεματική καταχώρηση

Περισσότερες πληροφορίες

Βιβλιοπαρουσίαση

Πανεπιστημιακές Εκδόσεις

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ: Αναζητώντας και Διαπιστώνοντας. Τιμητικός Τόμος για τον Ομότιμο Καθηγητή Οικονομικής Θεωρίας Γεώργιο Θ. Χατζηκωνσταντίνου
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ - ΡΗΞΗ - Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ 
Ελληνικό χρέος η διαιώνιση του προβλήματος. 

Περισσότερα...

Επαγγελματικές Εκδόσεις

ΔΙΑΣΥΝΟΡΙΑΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ – ΦΠΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ. Tης Αιμιλιας Κατρινακης & του Μιχαηλ Πιερη 
"Δαπάνες Επιχειρήσεων. Ανάλυση - Ερμηνεία" των Δημ. Σταματόπουλου - Αντ. Καραβοκύρη 
Κυκλοφόρησε το νέο βιβλίο των Δημ. Σταματόπουλου - Παρ. Σταματόπουλου - Γιάννη Σταματόπουλου 

Περισσότερα...

Λογοτεχνικές Εκδόσεις

“Κατάθεση ψυχής” – Γιώργος Θ. Σαρδέλης 
«Η σμίλη των πελάγων» Της Χρυσούλας Δημητρακάκη 
«H γοητεία μιας συντριβής». Του Μάρδα Δημήτρη 

Περισσότερα...

Σας Προτείνουμε...

Κωδικας Βιβλιων & Στοιχειων

©2008 akioe.gr - ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.

Δυναμικές Ιστοσελίδες σε ASP με προσαρμοσμένα Content Manager Tools, αυτόματα Newsletters και υποστήριξη RSS 2.0
περισσότερες πληροφορίες...

Για αυτόματη είσοδο, κάντε κλικ εδώ. Δώστε στο User το αναγνωριστικό User ID και στο Pass τον κωδικό πρόσβασης.

RSS Feed

κάνε την αρχική σελίδα

προσθήκη στα αγαπημένα