Forum | Εγγραφή | Υπενθύμηση Κωδικού | Λίστα Μελών | Αναζήτηση
 
13/12/2017
User: Pass:  

Αρχική Σελίδα

Παρουσίαση

Οι Θέσεις Μας

Διακήρυξη

Δημοσιεύσεις

Συντονιστική Επιτροπή

Νόμοι που διέπουν το επάγγελμα

Χρήστες: 8196
 
Tel2103813942
Fax2103813942
Email info@akioe.gr
 

NewsLetter

Γράψτε το email σας για να λαμβάνετε τα νέα μας

 

 
 

Αρθρα

ΕΦΥΓΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΤΩΝ ΜΟΪΚΑΝΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ. Του Γιώργου Δουράκη
Διαπραγμάτευση ή παραλογισμός. Του Κώστα Βεργόπουλου Καθηγητή Πολιτικής Οικονομίας στο Πανεπιστήμιο Paris VIII
Εὐάγγελος Λεμπέσης - Ἡ Τεράστια Κοινωνικὴ Σημασία τῶν Βλακῶν ἐν τῷ Συγχρόνῳ Βίῳ
Ο Γερμανός οικονομολόγος Κλέμενς Φουστ μιλάει στη HuffPost για τις δύο επιλογές της Ευρώπης, το ρίσκο τους για το ευρώ και την ΕΕ
Ο Κώστας Βεργόπουλος στο Tvxs.gr: Τα «δύο πρόσωπα» του Εμανουέλ Μακρόν
Η επενδυτική στρατηγική: Πέρα από το μικρό, το μέτριο και το συνηθισμένο!* Του Δημήτρη Μάρδα

Περισσότερα...

 

Είπαν & λάλησαν

είπαν...

Μελανσόν: Προσοχή! Εγώ δεν είμαι Τσίπρας 
«Οι Έλληνες τιτιβίζουν για τους αναστεναγμούς της Deutsche Bank». Το BBC για τα ελληνικά tweets για την DB 
Βλαντιμίρ Πούτιν είπε για τους Τούρκους..........  

Περισσότερα...

λάλησαν...

Αδωνις Γεωργιάδης: «Την αληθινή αντίσταση στη χούντα την έκανε μόνο ο βασιλιάς»  
Τζαβάρας: Δημοψήφισμα για απόσχιση της Ηλείας από την Δυτική Ελλάδα 
Σόιμπλε: Κάποια μέρα θα μου στήσουν μνημείο στην Ελλάδα  

Περισσότερα...

 

Γρήγοροι Σύνδεσμοι

TAXISnet

Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων

Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών

Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας

Γενική Γραμματεία Κοινωνικών Ασφαλίσεων

ΙΚΑ

Ο.Α.Ε.Ε.

 

Βοηθήματα

Βιβλιοπαρουσίαση

Νομοθετικά

Ερωτήματα

Εργασία

Οικονομικά

Ομιλίες σε Video

 
 

Ας ανοίξουμε τον μαύρο φάκελο της Ryanair

�������� 
 

Ημερομηνία: 4/10/2017 1:10:37 μμ   Μεγέθυνση - Σμίκρυνση - Σχολιασμός

Υπάλληλος επικοινωνίας της ελληνικής αντιπροσωπείας της αεροπορικής εταιρείας Ryanair είχε το θράσος να απαντήσει στο άρθρο μου «Ryanair, ο νεοφιλελευθερισμός έρχεται!» (TVXS 12 Ιουλίου 2017).

Μάλλον δεν κατάλαβε ότι «τρίβεται στη γκλίτσα του τσοπάνου», καθώς μου δίνει την ευκαιρία να ανοίξω διάπλατα το μαύρο φάκελο αυτής της διαβόητης εταιρείας, της «χειρότερης αεροπορικής εταιρείας», σύμφωνα με το έγκριτο περιοδικό καταναλωτών «Holiday Which».

Στην προσπάθεια διάψευσης των όσων είχα γράψει, ο υπάλληλος επικοινωνίας της Ryanair, αναφέρεται σε 5 σημεία. Δυστυχώς γι’ αυτόν, τα όσα έγραψα είναι πλήρως τεκμηριωμένα και παραθέτω σήμερα όλες τις διευκρινήσεις με… «βιβλιογραφία»!

Τα Ψεύδη της Ryanair

1. Τι λέει η Ryanair για όρθιους επιβάτες: «Οι ισχυρισμοί σας σχετικά με όρθιους επιβάτες είναι πλήρως αναληθείς και συκοφαντικοί».

Η αλήθεια: «Η μύτη του υπαλλήλου επικοινωνίας πρέπει να μεγάλωσε τουλάχιστον 5 εκ. Διαβάζουμε στην εφημερίδα «Independent» (1): «Ο Michael O'Leary, Διευθύνων Σύμβουλος της Ryanair, είναι ήδη σε συζήτηση με την κατασκευάστρια Boeing, για την σχεδίαση αεροπλάνων, χωρίς καθιστές θέσεις. Περιμένει τώρα την έγκριση της Irish Aviation Authority. Εκπρόσωπος της Ryanair δήλωσε: "If they approve it, we'll be doing it." (αν εγκριθεί, θα το κάνουμε)».  Η Irish Aviation Authority δεν το έχει εγκρίνει προς το παρόν. Η Ryanair όμως δεν το βάζει κάτω και εκ νέου το 2010 πρότεινε να παραμείνουν ελεύθεροι χώροι στο στόλο της. Την εποχή εκείνη ο επικεφαλής Michael O'Leary περιέγραψε τα καθίσματα ως «σκαμπό μπαρ με ζώνες ασφαλείας», προσθέτοντας: «Ένα αεροπλάνο είναι απλώς ένα μπ@στ@ρδο λεωφορείο με φτερά» (2).

2. Τι λέει η Ryanair για δήθεν δωρεάν check-in: «Σχετικά με τις επιπλέον χρεώσεις είναι στην ευχέρεια του κάθε επιβάτη εάν θέλει να επιλέξει συγκεκριμένη θέση στο αεροσκάφος ή να ταξιδέψει με δωρεάν τυχαία αριθμημένη θέση, ενώ ο ισχυρισμός σχετικά με την επιπλέον χρέωση των 10 ευρώ δεν είναι ακριβής».

Η αλήθεια: Εδώ η μύτη του υπαλλήλου επικοινωνίας μεγαλώνει μόνο 2 εκ. Πράγματι, το check-in στο αεροδρόμιο, που χρεωνόταν 10 €, έχει καταργηθεί. Γιατί; Διότι τώρα οι επιβάτες είναι υποχρεωμένοι να έχουν ήδη τυπώσει σπίτι τους το boarding pass! Κάτι όμως που δεν είναι δωρεάν, αλλά χρεώνεται 6 € ανά άτομο και πτήση (3). Αν έχουν κάνει ηλεκτρονικό check-in, αλλά ξέχασαν ή έχασαν στο δρόμο το boarding pass, no problem: η Ryanair θα τους το τυπώσει στο αεροδρόμιο. Με το αζημίωτο βέβαια: 70 €! Ναι, δεν πρόκειται για τυπογραφικό λάθος, εβδομήντα ευρώ, για την εκτύπωση μιας σελίδας.

3. Τι λέει η Ryanair για ακύρωση εισιτηρίου: «Πριν την ημερομηνία ταξιδιού, ο επιβάτης υπενθυμίζεται μέσω email ή sms για την πραγματοποίηση ηλεκτρονικού check-in εγκαίρως πριν το ταξίδι, προς αποφυγή επιπλέον χρεώσεων. Εάν παρόλα αυτά ο επιβάτης προσέλθει στο αεροδρόμιο χωρίς να έχει πραγματοποιήσει ηλεκτρονικό check-in, μπορεί να ταξιδέψει καταβάλλοντας το αντίστοιχο αντίτιμο» (η υπογράμμιση δικιά μας) .

Η αλήθεια: Εδώ η «διάψευση» γίνεται επιβεβαίωση! Πράγματι λοιπόν, αν έτυχε να μην κάνεις ηλεκτρονικό check-in, ακόμα και αν ήρθες στην ώρα σου, για να κάνεις, όπως πάντα και παντού, check-in στο αεροδρόμιο, ακόμα και αν υπάρχουν ελεύθερες θέσεις, πρέπει να «καταβάλεις το αντίστοιχο αντίτιμο», δηλαδή σε απλά ελληνικά, να πληρώσεις 2η φορά το ίδιο εισιτήριο! Εδώ δεν χρειάζεται βιβλιογραφική αναφορά, το λέει ο ίδιος ο κανονισμός της  Ryanair!

4. Τι λέει η Ryanair για το πόσο κοστίζει να πιείς νερό: «Εάν το επιθυμούν, οι επιβάτες μπορούνε να προμηθευτούν ζεστά ροφήματα από το inflight menu της Ryanair, τα οποία ξεκινούν από 3 €».

Η αλήθεια: Ακόμα μια διάψευση-επιβεβαίωση Ryanair, με τη μικρή διευκρινιστική παράληψη ότι το μπουκαλάκι χλιαρού νερού χρεώνεται στην τιμή του… «ζεστού ροφήματος», δηλαδή 3 €. Αν ταξιδεύετε οικογενειακά, κάντε εσείς το λογαριασμό (δεν απαγορεύεται βέβαια να μοιραστείτε το νερό γουλιά-γουλιά).

5. Τι λέει η Ryanair για χρέωση τουαλέτας: «Η Ryanair ποτέ και σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να χρεώσει επιβάτες κατά τη διάρκεια της πτήσης για τη χρήση της τουαλέτας του αεροσκάφους».

Η αλήθεια: Εδώ πρέπει να μεγάλωσε 15 εκ. η μύτη του υπαλλήλου επικοινωνίας. Δημόσια, ο κ. O’Leary έχει δηλώσει πως εξετάζει τη χρέωση της χρήσης της τουαλέτας (4). Μάλιστα, δήλωσε ότι σκέφτεται να βάλει στις πόρτες τουαλέτας «coin slot» (μηχάνημα υποδοχής νομίσματος), ώστε να ανοίγουν με το αντίτιμο 1 £ (1,12 €). Και σε συνέντευξη στο BBC προέβη σε ένα λογοπαίγνιο, δηλώνοντας: «people might actually have to spend a pound to spend a penny»: οι δημόσιες τουαλέτες στη Αγγλία χρεώνονται ένα penny και η έκφραση «ξοδεύω ένα penny» σημαίνει «πάω προς νερού μου» (1).

Βίος και Πολιτεία της Ryanair

Αυτά τα 5 σημεία είναι μόνο ένα μέρος του άφθονου περιεχομένου του μαύρου φακέλου της Ryanair. Ας τον ανοίξουμε διάπλατα λοιπόν.

  1. Τα μεγάλα κέρδη της εταιρείας δεν αποκλείουν τις μικρό-τσιγγουνιές. Μικρό αλλά χαρακτηριστικό παράδειγμα: το 2002, το Πρωτοδικείο του Δουβλίνου καταδίκασε την Ryanair να  αποζημιώσει την Jane O'Keefe με 67.500 €, πλέον των δικαστικών της εξόδων, εξαιτίας της υπαναχώρησης της εταιρείας από δωρεάν ταξίδι που είχε κερδίσει η O'Keefe, ως εκατομμυριοστή επιβάτης της αεροπορικής εταιρείας (5, 6).

  1. Η Ryanair απαγόρευσε στους πιλότους και υπαλλήλους να φορτίζουν τα κινητά τους όταν έχουν αδειάσει κατά την διάρκεια της υπηρεσίας τους! Τσιγγουνιά, μιζέρια, καψώνι; Κρίνετέ το εσείς (7).

  1. Πιο σοβαρό είναι η κακομεταχείριση της Ryanair προς τους επιβάτες με αναπηρία. Το 2002, αρνήθηκε να παράσχει αναπηρικές καρέκλες για τους επιβάτες με αναπηρία στο αεροδρόμιο Stansted του Λονδίνου, προκαλώντας την οργή στη κοινή γνώμη και καταγγελία από τις ενώσεις ατόμων με αναπηρία (8).  Η Ryanair καταδικάστηκε το 2004 (9), και αντέδρασε με την προσθήκη επιπλέον χρέωσης 0,50 £ σε όλες τις τιμές των εισιτηρίων.

  1. Τον Ιούλιο του 2012, η Ryanair αρνήθηκε στην Frances Duff, μια 69χρονη γυναίκα η οποία είχε υποστεί κολοστομία, να επιβιβαστεί με τον απαραίτητο για την κατάστασή της ιατρικό υλικό, παρά την επιστολή του ιατρού της με τις απαραίτητες εξηγήσεις. Μάλιστα της ζητήθηκε από το προσωπικό της Ryanair να σηκώσει το πουκάμισό της μπροστά στους συνεπιβάτες της, προκειμένου να δείξει ότι έφερε σάκο κολοστομίας. Η Duff είχε προηγουμένως προσπαθήσει τρεις φορές να ενημερωθεί από τη Ryanair σχετικά με το θέμα της, αλλά κανείς δεν δέχτηκε να της απαντήσει (10).

  1. Η Ryanair προσπαθεί εδώ και χρόνια να εδραιώσει ένα σύστημα υπερχρέωσης των υπέρβαρων επιβατών, το οποίο όμως δεν έχει ακόμα κατορθώσει, λόγω της καταφανούς παραβίασης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων (11).

  1. Η αλαζονική και παραπλανητική συμπεριφορά της Ryanair, δεν αφορά μόνο τους επιβάτες, αλλά και τους εργαζόμενούς της. Αρνείται πχ να αναγνωρίσει οποιοδήποτε σωματείο πιλότων ή πληρώματος καμπίνας. Και ακόμα περισσότερο να διαπραγματευτεί μαζί τους οποιοδήποτε θέμα τους αφορά. Το 2011, ένας πιλότος της Ryanair απέσπασε δικαστικώς αποζημίωση από δικαστήριο του Λονδίνου, επειδή απολύθηκε παράνομα διότι έδωσε σε μέλος του πληρώματος ένα έντυπο ενός σωματείου (12).

  1. Όσο αφορά τις φαινομενικά χαμηλότερες τιμές, πρόκειται στην ουσία για εξαπάτηση, εφόσον η εταιρεία ξαναπαίρνει με το ένα χέρι ότι έχει αφήνει από το άλλο. Πράγματι, πάνω από το 20% των εσόδων της Ryanair προέρχεται από τις λεγόμενες «υποστηρικτικές υπηρεσίες» (παγκόσμιο ρεκόρ!), οι οποίες απλώς χρεώνονται σε δεύτερο χρόνο, μετά την αγορά εισιτηρίου. Το 2009 τα έσοδα από «υποστηρικτικές υπηρεσίες» (δωρεάν στις κανονικές εταιρίες) ήταν 598 εκ. €, ενώ τα συνολικά έσοδα ανέρχονταν σε 2.942 εκ. € (13).

Όπως έγραφα στο προηγούμενο άρθρο μου, η επιτυχία της Ryanair είναι μια αντανάκλαση της επέλασης του νεοφιλελευθερισμού σε συνδυασμό με τη φτωχοποίηση της μεσαίας τάξης. Ενώ η επιστήμη και η τεχνολογία κάνουν αλματώδεις προόδους, η πλειοψηφία των ανθρώπων ζει μια επιδείνωση των συνθηκών διαβίωσης. Η Ryanair αντιμετωπίζει τους επιβάτες σαν εμπόρευμα προς μεταφορά, περίπου όπως ένας ζωοτρόφος μεταφέρει ένα μπουλούκι ζώων. Δεν είναι τυχαίο πχ ότι η Ryanair ήθελε να παραγγείλει αεροσκάφη χωρίς σκιάδια παραθύρων (14). Κάτι το οποίο δεν κατάφερε, καθώς αυτό αντιβαίνει στους κανονισμούς της Πολιτικής Αεροπορίας. Επίσης ενδεικτική είναι η πρόθεση της Ryanair να καθιερώσει την υποχρέωση των επιβατών να μεταφέρουν οι ίδιοι τις αποσκευές τους μέχρι το αεροπλάνο (15).

Κάποια στιγμή πρέπει να ανοίξει και ο φάκελος της ασφάλειας (η ακριβέστερα της ανασφάλειας) των πτήσεων της Ryanair. Πάντως αν θέλουμε να αντισταθούμε στον οδοστρωτήρα του νεοφιλελευθερισμού, ας συνειδητοποιήσουμε ότι αυτό δεν αφορά μόνο την «υψηλή πολιτική», αλλά και απλές επιλογές μας, όπως πχ με ποια εταιρεία ταξιδεύουμε.

Βιβλιογραφία:

  1. Independent 6/6/2009. «Ryanair to make passengers stand».

  2. TVXS 3/7/2017. «Θέσεις για όρθιους και φτωχούς σε αεροπλάνα!».

  3. Βικιπαίδεια. «Ryanair», https://el.wikipedia.org/wiki/Ryanair.

  4. The Telegraph 2/6/2009. «Ryanair's 'lose loos' strategy typifies its win, win focus on low fares».

  5. RTE, 19 Jun 2002. «Damages awarded to Ryanair passenger».

  6. Independent 20/62002. «Ryanair ordered to pay damages for reneging on 'free flights' offer to millionth customer».

  7. Techdirt, Apr. 21st 2005. https://www.techdirt.com/articles/20050421/1247210_F.shtml.

  8. Disability Rights Commission (21 December 2004). «Appeal Court rules airport and airline jointly responsible for disabled passengers»

  9. Adams-Spink, Geoff (21 December 2004). «Wheelchair users' rights upheld». BBC Online

  10. TheJournal.ie, Jul. 20th 2012. 69-year-old woman "humiliated" by Ryanair over colostomy bag ordeal.

  11. Telegraph.co.uk, 22 April 2009. Ryanair considers 'fat tax' for obese air passengers.

  12. Mirror.co.uk Ryanair pilot sacked for handing out union form wins compensation, article retrieved 18 September 2012.

  13. m-travel. 3 June 2009. «Ryanair's ancillary revenues grow to €598m».

  14. «Ryanair 'to cut frills further'». BBC News. 15 February 2004.

  15. The Daily Telegraph (London), Millward David, 3 June 2009. «Passengers may have to load their own bags onto Ryanair flights».

Υ.Γ. Μαθαίνουμε τώρα ότι η Ryanair ακύρωσε αιφνιδίως 1680 πτήσεις αφήνοντας ακάλυπτους περίπου 130.000 επιβάτες, που την είχαν εμπιστευτεί. Τα ΜΜΕ μίλησαν για «απόλυτη ντροπή». Υπάρχει όμως αυτή η λέξη στο λεξιλόγιο της Ryanair; 

* O Νίκος Σταθόπουλος είναι πολιτικός επιστήμονας και έχει σπουδάσει στον Καναδά.

WWW.TVXS.GR

  Σχολιασμός Θέματος «Ας ανοίξουμε τον μαύρο φάκελο της Ryanair »  
  ...κανένας σχόλιασμός  
  σχολιάστε εδώ
για να σχολιάσετε το παραπάνω θέμα πρέπει να εισέλθετε
 
 

Τελευταίες Προσθήκες στην Κατηγορία Ειδήσεις Ελλάδα

 
 

Brexit: Μια υποτυπώδης συμφωνία με την «ψυχή στο στόμα»

 12/12/2017 
 

To 10+1 χαρακτηριστικά των νεοφιλελέ

 7/12/2017 
 

Οι καλοί λογαριασμοί...

 7/12/2017 
 

«Δεν εμπιστεύομαι ανθρώπους που τους αγαπάνε όλοι»

 5/12/2017 
 

Πάρτι 200 εκατ. με το δάνειο του ΚΕΕΛΠΝΟ

 4/12/2017 
 

Απαισιόδοξοι οι Έλληνες. Το 65% μόλις που τα βγάζει πέρα οικονομικά

 4/12/2017 
 

Τι βγήκε στο «σφυρί»

 2/12/2017 
 

Οι πολιτικές αλήθειες και οι αριθμοί για τους πλειστηριασμούς

 2/12/2017 
 

Ο Σταμάτης Κραουνάκης μιλάει περί «βλακοκρατίας»

 29/11/2017 
 

Η ακτινογραφία της φοροδιαφυγής: 550 δισ. ευρώ αδήλωτα εισοδήματα

 27/11/2017 
 

Η υπουργική απόφαση για το κοινωνικό μέρισμα: Κριτήρια, δικαιούχοι, παραδείγματα

 24/11/2017 
 

Υπουργείο Οικονομικών: Στη δημοσιότητα λίστες για φοροδιαφυγή και λαθρεμπόριο

 23/11/2017 
 

Η ανερχόμενη πολιτική ισχύ του «κόμματος των συνταξιούχων»

 20/11/2017 
 

Έφυγε από την ζωή η Λίλα Αντωνοπούλου

 20/11/2017 
 

Η αληθινή ιστορία της 17ης Νοέμβρη

 17/11/2017 
 

Εισαγγελείς Διαφθοράς στις ΗΠΑ για τη Novartis

 17/11/2017 
 

Οι Έλληνες στους πλέον φτωχούς της Ευρώπης

 15/11/2017 
 

Ο «γόρδιος δεσμός» των πλειστηριασμών

 15/11/2017 
 

Έφυγε από τη ζωή ο Κώστας Βεργόπουλος (2 σχόλιo/α)

 10/11/2017 
 

Πώς «κουρεύουν» οι τράπεζες τα κόκκινα στεγαστικά

 9/11/2017 
 

προβολή παλαιότερων

 
  αυτόματη είσοδος την επόμενη φορά; 
Δείτε Επίσης...

Ειδήσεις Ελλάδα

Ειδήσεις Κόσμος

Επιλεγμένες Οικονομικές Ειδήσεις από Ελλάδα & Κόσμο

akioe
Η ΑΚΙΟΕ στο YouTube
Νέα απο το Οικονομικό Επιμελητήριο
Διαβούλευση εντύπου Ε3
Μεγάλη νίκη για τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΦΟΡΙΑΚΟΥΣ ΔΟΥ Ανατολικής Κρήτης(1 σχόλιο/α)
«ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ:ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΩΝΤΑΣ ΤΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ»(1 σχόλιο/α) 
Το αβέβαιο μέλλον του Οικονομολογικού Επαγγέλματος.Του Αλεβιζάκη Παναγιώτη , Μέλος της ΚΔ του ΟΕΕ Εκπ/πος της Ανεξάρτητης Κίνησης Οικονομολόγων Ελλάδας 
ΠΟΛ. 1134 , Μια ΠΟΛ που θα συζητηθεί αφορά θέματα ΦΠΑ 
Ο Σύλλογος Εργαζομένων στις Δ.Ο.Υ. Ν. Μαγνησίας για την επίθεση με απειλές και πυροβολισμούς σε βάρος συναδέλφων από ελεγχόμενο επαγγελματία στην Αγριά Βόλου 

Περισσότερα...

Ανακοινώσεις - Νέα
Δημοσιεύθηκε η απόφαση για την επιστροφή ΦΠΑ χωρίς έλεγχο σε συγκεκριμένες κατηγορίες επιχειρήσεων 
Εγχειρίδιο ΑΑΔΕ Ερωτήσεων-Απαντήσεων σε Φορολογικά Θέματα, έκδοσης Μαΐου 2017 
Αίτημα Π.Ο.Ο.Ε.Ε.Ε. 23-05-2017 προς κ. Τσακαλώτο, κα Παπανάτσιου και κ. Πιτσιλή για παράταση της προθεσμίας υποβολής δηλώσεων για την οικειοθελή αποκάλυψη φορολογητέας ύλης παρελθόντων ετών - άρθρου 57 Ν. 4446/2016 
ΑΙΤΗΜΑ Π.Ο.Ο.Ε.Ε.Ε. 24.03.2017 ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΟΦΕΙΛΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ  
ΠΡΟΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΑΕ,ΕΠΕ,ΙΚΕ,ΟΕ & ΕΕ 
Δυστυχώς δεν έχουμε τις Οικονομικές Επιδόσεις της Νότιας Κορέας.Αρθρο Γνώμης του Οικονομολόγου-Φοροτεχνικού Γεωργίου Βασιλάκη 

Περισσότερα...

Δείτε Ομιλίες
Οι ομιλίες από την συζήτηση που έγινε στα Χανιά με θέμα Είναι δυνατή η ανάπτυξη της Οικονομίας χωρίς τη μείωση του Δημόσιου χρέους; 
Το σεμινάριο για το Ε9 με την Άννα Κόλλια που διοργάνωσε το ΟΕΕ 

Περισσότερα...

To Ερώτημα της Εβδομάδας

Μήπως κάποιος από την βουλή πρέπει να αρχίσει να φωνάζει ότι ..... 

Περισσότερα...

Έχετε άποψη; Τώρα μπορείτε να σχολιάσετε το ερώτημα της εβδομάδας καθώς και κάθε θεματική καταχώρηση

Περισσότερες πληροφορίες

Βιβλιοπαρουσίαση

Πανεπιστημιακές Εκδόσεις

Το μαύρο και το κόκκινο - Βεργόπουλος Κώστας 
Η παγκόσμια κρίση της ευημερίας.Του Χ Α Ρ Η Τ Ο Π Α Λ Ι Δ Η  
Ιωάννης Μαραγκός :Consistency and Viability of Capitalist Economy Systems 

Περισσότερα...

Επαγγελματικές Εκδόσεις

Κυκλοφόρησε το νέο βιβλίο των Δημ. Σταματόπουλου - Παρ. Σταματόπουλου - Γιάννη Σταματόπουλου 
ΝΕΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ. Του Παντελή Σ. Παπαστάθη Οικονομολόγου – Συγγραφέα 
Κώδικας Φορολογίας Εισοδήματος - Ανάλυση Ερμηνεία.Των Δ. Σταματόπουλου - Α. Καραβοκύρη 

Περισσότερα...

Λογοτεχνικές Εκδόσεις

«Η σμίλη των πελάγων» Της Χρυσούλας Δημητρακάκη 
«H γοητεία μιας συντριβής». Του Μάρδα Δημήτρη 
Επί σκηνής χωρίς πρόβα.Του Δημήτρη Μπουραντά 

Περισσότερα...

Σας Προτείνουμε...

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ & ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΕΠΙ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΤΩΝ Ο.Τ.Α. του Παζαρλόγου Θανάση

©2008 akioe.gr - ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.

Δυναμικές Ιστοσελίδες σε ASP με προσαρμοσμένα Content Manager Tools, αυτόματα Newsletters και υποστήριξη RSS 2.0
περισσότερες πληροφορίες...

Για αυτόματη είσοδο, κάντε κλικ εδώ. Δώστε στο User το αναγνωριστικό User ID και στο Pass τον κωδικό πρόσβασης.

RSS Feed

κάνε την αρχική σελίδα

προσθήκη στα αγαπημένα