Χώρα των... Πόρσε γίνεται η Ελλάδα. Το 2007 πωλήθηκαν στη χώρα μας 559 καινούργια πολυτελή αυτοκίνητα Πόρσε, ενώ μεγάλη αύξηση πωλήσεων σημείωσαν και όλες οι γνωστές μάρκες ακριβών αυτοκινήτων.
Το ίδιο διάστημα, ρεκόρ τριετίας παρουσίασαν και οι συνολικές πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ελλάδα, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 4,5%. Πέρυσι πωλήθηκαν συνολικά 280.000 καινούργια Ι.Χ. αυτοκίνητα, αριθμός που δείχνει ότι οι Έλληνες δεν πτοούνται από τη μεγάλη αύξηση του κόστους χρήσης των οχημάτων εξαιτίας της έκρηξης τιμών των καυσίμων. Μάλιστα, εντυπωσιακό είναι ότι τα τελευταία χρόνια στρέφονται σε αγορές μεγαλύτερων και ακριβότερων αυτοκινήτων.
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), κάθε ημέρα του 2007 πωλούνταν 25 αυτοκίνητα μάρκας Μερσεντές, 24 ΒΜW, 17 Άουντι, 9 Κράισλερ, 2 Πόρσε, 2 Λαντ Ρόβερ, 2 Λέξους και 1 Τζάγκουαρ!
Μάλιστα, οι Έλληνες οδηγοί προτιμούν μεγαλύτερα κι ακριβότερα αυτοκίνητα και όταν επιλέγουν οικογενειακό Ι.Χ. Συγκεκριμένα αγοράζουν πλέον αυτοκίνητα με κινητήρα 1.600 κυβικών εκατοστών και άνω, αξίας 18.000 έως 20.000 ευρώ. Μέχρι πρόσφατα η ζήτηση αφορούσε κυρίως οχήματα μέχρι 1.400 κ.εκ. και αξία 15.000 ευρώ. Σημαντική στροφή παρατηρείται επίσης σε οχήματα τύπου τζιπ (4Χ4), με αύξηση στις πωλήσεις από 5,5% έως 8%.
Η μεγαλύτερη αύξηση στις πωλήσεις (30%) σε σύγκριση με πέρυσι καταγράφεται, σύμφωνα με τον ΣΕΑΑ, σε αυτοκίνητα που χρησιμοποιεί μια οικογένεια ως «πρώτα». Αυτά κοστίζουν περίπου 18.000 έως 20.000 ευρώ και έχουν κινητήρες 1.400 έως 1.600 κυβ.εκ. Πρώτα σε πωλήσεις στην κατηγορία αυτή (μικρομεσαία) είναι, σύμφωνα με τον ΣΕΑΑ, το Γκολφ της Φολκσβάγκεν, το Φόκους της Φορντ, το Άστρα της Όπελ, το Οκτάβια της Σκόντα και το Αούρις της Τογιότα. Σταθερή αύξηση παρατηρείται και στη ζήτηση για υβριδικά οχήματα όλων των κατηγοριών, τα οποία «υπόσχονται» οικονομία στα καύσιμα και μείωση στο κόστος χρήσης.