Forum | Εγγραφή | Υπενθύμηση Κωδικού | Λίστα Μελών | Αναζήτηση
 
22/10/2018
User: Pass:  

Αρχική Σελίδα

Παρουσίαση

Οι Θέσεις Μας

Διακήρυξη

Δημοσιεύσεις

Συντονιστική Επιτροπή

Νόμοι που διέπουν το επάγγελμα

Χρήστες: 1595
 
Tel2103813942
Fax2103813942
Email info@akioe.gr
 

NewsLetter

Γράψτε το email σας για να λαμβάνετε τα νέα μας

 

 
 

Αρθρα

Οι «σκληροί» ηγέτες . Tου Serge Halimi Διευθυντής της "Le Monde diplomatique"
Η κατάρρευση της Lehman Brothers , Σαν να μην πέρασε μια μέρα...
Οι 14 στιγμές που θυμόμαστε από το δημοψήφισμα της 5ης Ιουλίου 2015
Γιατί ο Ερντογάν ελπίζει ότι θα επανακάμψει . Άρθρο της Le monde-diplomatique
Η άνθιση της βιομηχανίας της βιολογικής γεωργίας. Le Monde diplomatique
BlackRock, η εταιρεία στην οποία «ανήκει» ο κόσμος

Περισσότερα...

 

Είπαν & λάλησαν

είπαν...

Η «αριστερή» γραβάτα του Καραγάτση
Τα λόγια που ακουστήκαν κατά την παραίτηση του κ. Κοτζιά
Ο «ξεπεσμός» του Καποδίστρια  

Περισσότερα...

λάλησαν...

Ο Βαυαρός επικεφαλής του CSU , Χορστ Ζεεχόφερ υποστήριξε είπε για την Ελλάδα. 
«Σας θάψαμε στον Γράμμο, θα σας θάψουμε ξανά»(1 σχόλιο/α) 
Σχόλια που έκανε σε ραδιοσταθμό της Θεσσαλονίκης ο υφυπουργός Παιδείας Κώστας Ζουράρις 

Περισσότερα...

 

Γρήγοροι Σύνδεσμοι

TAXISnet

Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων

Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών

Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας

Γενική Γραμματεία Κοινωνικών Ασφαλίσεων

ΙΚΑ

Ο.Α.Ε.Ε.

 

Βοηθήματα

Βιβλιοπαρουσίαση

Νομοθετικά

Ερωτήματα

Εργασία

Οικονομικά

Ομιλίες σε Video

 
 

«Άκυρο» στην πρόσκληση της Fraport από φορείς των Χανίων

�������� 
 

Ημερομηνία: 19/4/2018 12:17:22 μμ   Μεγέθυνση - Σμίκρυνση - Σχολιασμός

Την πρόσκληση της Fraport στην εκδήλωση με θέμα την παρουσίαση των σχεδίων για την ανάπτυξη και αναβάθμιση του αεροδρομίου Χανίων, απέρριψαν ο Εμπορικός Σύλλογος και το Εργατικό Κέντρο Χανίων.

Οι έμποροι κάνουν λόγο για μια προσχηματική σύσκεψη που βάζει δήθεν θέμα για «ανάπτυξη και εκσυγχρονισμό» ενώ τα πραγματικά σχέδια της γερμανική εταιρίας είναι η απρόσκοπτη κερδοφορία.

Τέλος ο Εμπορικός Σύλλογος αναφέρει ότι η ζημιά έχει ήδη γίνει στην τοπική κοινωνία των Χανίων, με τις αυξήσεις των τελών και την μη τήρηση των συμφωνηθέντων από πλευράς Fraport, υπογραμμίζοντας ότι η «ιδιωτικοποίηση αποδεικνύεται για άλλη μια φορά ότι είναι αντίθετη με τα συμφέροντα και τις ανάγκες των εργαζομένων».

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου Χανίων:

Το Διοικητικό Συμβούλιο  του Εμπορικού Συλλόγου Χανίων  στην συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε  στις 17/4/2018 συζήτησε το κάλεσμα της Γερμανικής Εταιρείας FRAPORT ΕΛΛΑΣ  να παραστούμε στην εκδήλωση που διοργανώνει την Πέμπτη 19/4/2018 σε ξενοδοχείο  των Χανίων με θέμα την παρουσίαση των σχεδίων για την ανάπτυξη και αναβάθμιση του αεροδρομίου Χανίων Ι.Δασκαλογιάννης.

Το Διοικητικό Συμβούλιο  του Εμπορικού Συλλόγου Χανίων πολύ πριν την πώληση των 14  αεροδρομίων από την Κυβέρνηση στην FRAPORT ΕΛΛΑΣ, είχε καταθέσει την άποψη του και ζητούσε να σταματήσει το έγκλημα-πώληση  γιατί θα είχε αρνητικές συνέπειες και για τον Χανιώτικο λαό. Η ζημιά φαίνεται ήδη στην Χανιώτικη οικονομία  και είναι μόνο η αρχή ενός σχεδίου που υπηρετεί και εξυπηρετεί  το μεγάλο τουριστικό – εμπορικό κεφάλαιο και όχι τις μικρές εμπορικές και μικρές τουριστικές επιχειρήσεις που είναι ακόμα  η πλειοψηφία και συμβάλουν τα μέγιστα στην τοπική οικονομία.

Είναι γεγονός αδιάψευστο ότι η πώληση αεροδρομίων λιμανιών και σιδηρόδρομων αποτελεί βασική επιδίωξη ντόπιων και ξένων μονοπωλιακών ομίλων που στόχο έχουν τα συσσωρευμένα κεφάλαια τους να επενδυθούν σε νέους πιο αποδοτικούς τομείς με καλύτερους όρους και με μεγαλύτερη κερδοφορία.

Γι αυτό δεν διστάζουν να παίρνουν με οποιοδήποτε τρόπο την πολιτική που τους εξυπηρετεί αδιαφορώντας για τις τοπικές οικονομίες, για εργασιακές σχέσεις ακόμα και για ζητήματα ασφάλειας αφού η εντατικοποίηση της εργασίας δημιουργεί τέτοια ζητήματα.

Η ιδιωτικοποίηση αποδεικνύεται για άλλη μια φορά ότι είναι αντίθετη με τα συμφέροντα και τις ανάγκες των αυτοαπασχολούμενων και των εργαζομένων  του Χανιώτικου λαού. Τα κέρδη των εταιρειών και  η εκχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων  δεν μπορούν να συμβαδίζουν με τις σύγχρονες ανάγκες του λαού. Η θέση μας είναι  ξεκάθαρη. Τα αεροδρόμια ,  οι μεταφορές, η ενέργεια (κ.α.) πρέπει να είναι δημόσια – λαϊκή περιουσία. Αρκετά έχει πληρώσει και ο Χανιώτικος λαός.

Πρέπει λοιπόν να είναι δημόσια, να εξυπηρετούν τον λαό στην καθημερινότητα του με γνώμονατις σύγχρονες ανάγκες μας και την ασφάλεια μας. 

Με αυτό το σκεπτικό δεν μπορούμε να συμμετέχουμε σε μια προσχηματική σύσκεψη που βάζει δήθεν θέμα για «ανάπτυξη και εκσυγχρονισμό». Μάλλον ψάχνει συνένοχους για να νομιμοποιήσει τα συμφέροντα και τις επιδιώξεις της για την απρόσκοπτη κερδοφορία πάνω στις πλάτες μας.

Το  Εργατικό Κέντρο καλεί τους Χανιώτες, το απόγευμα της Πέμπτης, έξω από το Ξενοδοχείο ΣΑΜΑΡΙΑ, που θα πραγματοποιηθεί η σύσκεψη της Fraport, για να εκφράσουν την αντίθεσή τους στο ξεπούλημα των αεροδρομίων και της δημόσιας περιουσίας.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Εργατ/κού Κέντρου Νομού Χανίων στην συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε στις 18/4/2018 συζήτησε το κάλεσμα της Γερμανικής Εταιρείας FRAPORT ΕΛΛΑΣ να παραστεί στην εκδήλωση που διοργανώνει την Πέμπτη 19/4/2018 σε ξενοδοχείο των Χανίων με θέμα την παρουσίαση των σχεδίων για την ανάπτυξη του αεροδρομίου Χανίων Ι.Δασκαλογιάννης.

Συγκεκριμένα, το Διοικητικό Συμβούλιο του Εργατ/κού Κέντρου Νομού Χανίων πολύ πριν την πώληση των 14 αεροδρομίων από την Κυβέρνηση στην FRAPORT ΕΛΛΑΣ είχε καταθέσει την άποψη του και ζητούσε να σταματήσει το έγκλημα-πώληση γιατί θα είχε αρνητικές επιπτώσεις για την πόλη των Χανίων.

Η εκχώρηση του δημόσιου πλούτου ,των κρατικών δομών αλλά και των κάθε είδους υπηρεσιών στο ιδιωτικό κεφάλαιο βλάπτει σοβαρά τα συμφέροντα των πολιτών και της κοινωνίας που θέλει να υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον.

Η ζημιά φαίνεται ήδη στην Χανιώτικη οικονομία και είναι μόνο η αρχή ενός σχεδίου που υπηρετεί και εξυπηρετεί το μεγάλο τουριστικό –εμπορικό κεφάλαιο και όχι τις μικρές εμπορικές και μικρές τουριστικές επιχειρήσεις που είναι ακόμα η πλειοψηφία και συμβάλουν τα μέγιστα στην τοπική οικονομία.

Έχει αποδειχθεί πολλές φορές στο παρελθόν ότι η παραχώρηση, ενοικίαση και άλλες φορές πώληση της δημόσιας περιουσίας είναι εις βάρος της ανάπτυξης και της ευημερίας των τοπικών κοινωνιών αλλά και του δημόσιου συμφέροντος. Για αυτό οι ντόπιοι και ξένοι μονοπωλιακοί όμιλοι δεν διστάζουν να παίρνουν με οποιοδήποτε τρόπο την πολιτική που εξυπηρετεί τα συμφέροντά τους, αδιαφορώντας για τις τοπικές οικονομίες, για εργασιακές σχέσεις ακόμα και για ζητήματα ασφάλειας αφού η εντατικοποίηση της εργασίας δημιουργεί τέτοια ζητήματα.

Η ιδιωτικοποίηση αποδεικνύεται για άλλη μια φορά ότι είναι αντίθετη με τα συμφέροντα και τις ανάγκες των εργαζομένων και των αυτοαπασχολούμενων του χανιώτικου λαού. Τα κέρδη των εταιρειών και η εκχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων δεν συμβαδίζουν με τις σύγχρονες ανάγκες του λαού. Η θέση μας είναι ξεκάθαρη. Τα αεροδρόμια , οι μεταφορές, η ενέργεια κ.ά. πρέπει να είναι δημόσια – λαϊκή περιουσία.

Αρκετά έχει πληρώσει και ο χανιώτικος λαός. Είναι σαφές ότι πρέπει να είναι δημόσια, να εξυπηρετούν τον λαό στην καθημερινότητα του με γνώμονα τις σύγχρονες ανάγκες του και την ασφάλειά του.

Επομένως, δεν μπορούμε να λάβουμε μέρος σε μια προσχηματική σύσκεψη που βάζει δήθεν θέμα για «ανάπτυξη και εκσυγχρονισμό». Μάλλον ψάχνει συνένοχους για να νομιμοποιήσει τα συμφέροντα και τους σκοπούς της για την απρόσκοπτη κερδοφορία πάνω στις πλάτες μας.

Καλούμε όλους τους Χανιώτες,-εργαζόμενους, ανέργους, συνταξιούχους,- να δώσουν το παρόν στο ξενοδοχείο «ΣΑΜΑΡΙΑ» αύριο στις 5 η ώρα που θα πραγματοποιηθεί η σύσκεψη της Fraport, εκφράζοντας με αυτόν τον τρόπο την αντίθεσή τους στο ξεπούλημα των αεροδρομίων και της δημόσιας περιουσίας.

«Η πολιτική της Fraport μείωσε τον αριθμό αφίξεων»

Επιστολή προς την Fraport Greece απέστειλε ο Σύλλογος Ενοικιαζόμενων Αυτοκινήτων Χανίων, επισημαίνοντας ότι η πολιτική της «καθιστά το αεροδρόμιο Χανίων ένα δευτερεύον εποχικό τουριστικό αεροδρόμιο, συμπληρωματικό του Ηρακλείου».

Όπως τονίζεται στην σχετική επιστολή, με τις ενέργειές της, η γερμανική εταιρία μείωσε το ωράριο λειτουργίας του αεροδρομίου Χανίων και μετατρέπει τα Χανιά σε «τουριστική αποικία τεσσάρων μηνών».

Επίσης, σύμφωνα με τον Σύλλογο Ενοικιαζόμενων Αυτοκινήτων, οι ακριβές χρεώσεις και η αύξηση των τελών, όχι μόνο επιβάρυνε και τους πολίτες, αλλά οδήγησε και στην αποχώρηση από τα Χανιά της εταιρίας χαμηλού κόστους Ryanair.

Ο Σύλλογος Ενοικιαζόμενων Αυτοκινήτων Χανίων ζητάει από τη Fraport:

  1. Να διατηρήσει τον αναπτυξιακό κοινωνικό νησιωτικό και εθνικό του ρόλο.

  2. Να παραμείνει φθηνό και ανταγωνιστικό.

  3. Να συνεχίσει την αυξητική τάση επιβατών.

  4. Να διατηρήσει όλες τις αεροπορικές εταιρείες που έχουν επιλέξει τα Χανιά και να προσελκύσει ακόμα περισσότερες.

  5. Να επεκτείνει την περίοδο λειτουργίας του ώστε να δέχεται διεθνείς πτήσεις σε δωδεκάμηνη βάση.

  6. Να μην δημιουργεί συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού και μονοπωλίου στην εμπορική τουριστική και αεροπορική δραστηριότητα.

και καλεί την κυβέρνηση, την τοπική αυτοδιοίκηση και όλους τους αρμοδίους, να ασκήσουν πίεση προς οποιαδήποτε κατεύθυνση ώστε επιτέλους η FraportGreece να δεσμευτεί δημόσια για αυτά τα θέματα.

Αναλυτικά η επιστολή του Συλλόγου Ενοικιαζόμενων Αυτοκινήτων Χανίων:

Τον Ιανουάριο του 2015 κατά την επίσκεψη κλιμακίων της FraportGreece, επιδόθηκε μια ανοικτή επιστολή.  Αρχές Απρίλιου του 2017 δημοσιεύτηκε ξανά στα τοπικά μέσα.

Στην επιστολή μεταξύ των άλλων αναφερόταν ότι:

Το αεροδρόμιο των Χανίων τα τελευταία χρόνια έπαιξε σημαντικό ρόλο για την ανάπτυξη, την ευημερία και την κοινωνική συνοχή του νομού και περιόρισε τις συνέπειες της κρίσης.

Επιβεβαίωση είναι  ότι οι αφίξεις από 874.869 το 2011, εκτοξεύθηκαν στις 1.486.277 το 2016. Θεαματική αύξηση 70%.(Πηγή ΥΠΑ)

Τα παραπάνω θεαματικά αποτελέσματα προήλθαν από επίπονη, συνεχή και συντονισμένη δουλειά και συνεργασία, των επαγγελματιών, των πολιτών και των θεσμικών φορέων του νομού Χανίων.  Όλοι εμείς οι μη ειδικοί (ερασιτέχνες ) καταφέραμε ένα μικρό θαύμα!

Ζητήθηκαν τότε λοιπόν από την FraportGreece τα παρακάτω:

Το αεροδρόμιο Χανίων πρέπει:

  1. Να διατηρήσει τον αναπτυξιακό κοινωνικό νησιωτικό και εθνικό του ρόλο.

  2. Να παραμείνει φθηνό και ανταγωνιστικό.

  3. Να συνεχίσει την αυξητική τάση επιβατών.

  4. Να διατηρήσει όλες τις αεροπορικές εταιρείες που έχουν επιλέξει τα Χανιά και να προσελκύσει ακόμα περισσότερες.

  5. Να επεκτείνει την περίοδο λειτουργίας του ώστε να δέχεται διεθνείς πτήσεις σε δωδεκάμηνη βάση.

  6. Να μην δημιουργεί συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού και μονοπωλίου στην εμπορική τουριστική και αεροπορική δραστηριότητα.

Το αεροδρόμιο Χανίων σαν πύλη εισόδου της Δυτικής Κρήτης από το 2017 εισέρχεται σε μια νέα φάση.

Ιδιωτικοποιείται και παραχωρείται για τα επόμενα τουλάχιστον 40 χρόνια στην FraportGreece.

Με βάση τις ενδείξεις – διαρροές – πληροφορίες δεν υπάρχει καμία δέσμευση για τα παραπάνω από την μεριά της FraportGreece (το αντίθετο μάλιστα). Φαίνεται να επικρατεί η λογική και το μοντέλο:

Ακριβές χρεώσεις και τέλη, άρα υπερβολικά κέρδη για την επιχείρηση και το δημόσιο, και λίγοι επιβάτες-επισκέπτες, δηλαδή καταστροφικό για την πραγματική οικονομία.

Ας απαντήσουμε επιτέλους στο ερώτημα υψηλοί φόροι με λίγους επιβάτες ή χαμηλοί φόροι με πολλούς επιβάτες – επισκέπτες.

Επιτέλους όταν ζητάμε μείωση φόρων,ζητάμε μείωση φόρων παντού.

Καλούσαμε τότε και εξακολουθούμε να καλούμε:

Την κυβέρνηση
Τους τοπικούς βουλευτές
Τους εκπροσώπους της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης
Τους εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης
Τα τοπικά Επιμελητήρια
Τους επαγγελματικούς φορείς του τουρισμού και της επιχειρηματικότητας
Συλλογικότητες αλλά και τους ιδιώτες που συμμετέχουν στην δημόσια συζήτηση.
Τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Να ασκήσουν πίεση προς οποιαδήποτε κατεύθυνση ώστε επιτέλους η FraportGreece να δεσμευτεί δημόσια για τα παραπάνω 6 σημεία.

Οποιαδήποτε ενέργεια η οποία δεν θα ανταποκρίνεται στις παραπάνω προκλήσεις θεωρείται ότι δεν προσφέρει ανάπτυξη στο κοινωνικό σύνολο αλλά  οπισθοδρόμηση και θα είναι επιζήμια  για τα συμφέροντα της Δυτικής Κρήτης και των επόμενων γενεών.”

Δυστυχώς  όλες οι ανησυχίες μας όχι μόνο  επαληθεύτηκαν αλλά από τέλη Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου 2018 έχει  προβεί σε νέες αυξήσεις και εφαρμόζει πολιτικές αντικινήτρων.

Με αφορμή δε τα τελευταία γεγονότα είναι πλέον σαφές ότι η πολιτική της Fraport Greece καθιστά το αεροδρόμιο Χανίων  ένα δευτερεύον εποχικό τουριστικό αεροδρόμιο συμπληρωματικό του Ηρακλείου. Θα καταστήσει δε τα Χανιά τουριστική αποικία 4 μηνών.

Φτάνουν πια οι μακέτες τα έργα και τα ευχολόγια για την καλύτερη διαχείριση  της κίνησης την υψηλή περίοδο.

Η Fraport Greece Πρέπει να απαντήσει και να δεσμευτεί σήμερακιόλας ότι:

Εκτός από τα 6 σημεία που προαναφέραμε και στα παρακάτω.

Από αύριο θα επαναφέρει  το αεροδρόμιοΧανίων σε καθεστώς 24ης  λειτουργίας καθ’ όλη την διάρκεια του χρόνου

Να απαντήσει και να δεσμευτεί  στο πόσους παραπάνω επιβάτες, σε σχέση με το 2016, θα μεταφέρει  με προγραμματισμένες πτήσεις Legacy και  lowcost αεροπορικών εταιρειών.

Με εσωτερικές και διεθνείς πτήσεις τόσο τον προσεχή Χειμώνα και κάθε Χειμώνα (τουλάχιστον 50% αύξηση δηλαδή 10.000 επιπλέον επιβάτες εξωτερικού καθ’ όλη την διάρκεια του Χειμώνα)

Όσο και την προσεχή χαμηλή περίοδο Απρίλιου, Μαΐου Οκτώβριου. (Τουλάχιστον 30% αύξηση δηλαδή 80.000 επιπλέον επιβάτες εξωτερικού)

Το Business Plan της Fraport Greece (Σύνθετος ρυθμός ετησίας ανάπτυξηςCAGR) του  3,78% είναι μόνο για τους μετόχους, όχι για τις δυνατότητες του Νομού.

 

image-00128

Δεν θέλουμε μόνο καθαρό αεροδρόμιο άλλα γεμάτο επιβάτες ΟΛΟ το χρόνο. Οι κατά καιρούς προτάσεις μας αγνοήθηκαν. Είμαστε διατεθειμένοι να τις επαναφέρουμε. Αναμένουμε να ακούσουμε όχι ότι δεν γίνεται, αλλά πως γίνεται.

Αν η πολιτική της Fraport Greece συνεχίσει να είναι εχθρική προς τα συμφέροντα του τόπου, ως τέτοια θα αντιμετωπιστεί.

«Οι ιδιωτικοποιήσεις βλάπτουν την κοινωνία και τους εργαζόμενους»

Ο Σύλλογος Εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση νομού Χανίων καλεί τους πολίτες να δραστηριοποιηθούν ενεργά, ενάντια στην ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου Χανίων και ζητάνε από τους πολιτικούς και τους αυτοδιοικητικούς να υπερασπιστούν τα συμφέροντα της περιοχής και των πολιτών.

Στην σχετική ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:

Η εκχώρηση του δημόσιου πλούτου, των κρατικών δομών αλλά και των κάθε είδους υπηρεσιών στο ιδιωτικό κεφάλαιο βλάπτει σοβαρά τα συμφέροντα των πολιτών και της κοινωνίας που θέλει να υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον.

Έχει αποδειχθεί πολλάκις στο παρελθόν ότι η παραχώρηση, ενοικίαση και άλλες φορές πώληση της δημόσιας περιουσίας είναι εις βάρος της ανάπτυξης και της ευημερίας των τοπικών κοινωνιών αλλά και του δημόσιου συμφέροντος.

Σαν εργαζόμενοι στην τοπική αυτοδιοίκηση, ζούμε από πρώτο χέρι  τις αρνητικές επιπτώσεις της παράδοσης  των υπηρεσιών της καθαριότητας (και όχι μόνο)  των Δήμων σε εργολάβους.

Σαν κάτοικοι  των Χανίων ζούμε εδώ και καιρό όλα τα αρνητικά επακόλουθα της ιδιωτικοποίησης του αεροδρομίου «Γιάννης Δασκαλογιάννης». Η Fraport καθημερινά αποδεικνύει πως πάνω από τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και των ανθρώπων της βάζει τα κέρδη της. Η αύξηση των τελών και των επιβαρύνσεων, τα παιχνίδια και ο ανταγωνισμός με τις εταιρίες χαμηλού κόστους, η αναστολή της 24ωρης  λειτουργίας  του αεροδρομίου τους χειμερινούς μήνες αναδεικνύουν το μέγεθος του προβλήματος της ιδιωτικοποίησης του αεροδρομίου της πόλης μας.

Ενώνουμε λοιπόν και εμείς την φωνή διαμαρτυρίας μας με αυτές των εκατοντάδων Χανιωτών πολιτών και ζητάμε οι πολιτικοί  και αυτοδιοικητικοί εκπρόσωποι του νομού μας να πράξουν τα αυτονόητα και να υπερασπιστούν, έστω και τώρα, τα συμφέροντα του τόπου μας και των κατοίκων του.

Καλούμε όμως και τους εργαζόμενους και τους πολίτες να ενεργοποιηθούν και έμπρακτα και δυναμικά να δείξουν την αντίθεση τους στο ξεπούλημα και την ιδιωτικοποίηση και του αεροδρομίου του τόπου μας.

www.efsyn.gr


Κατεβάστε το αρχείο: fraport_greece_logo.jpg

  Σχολιασμός Θέματος ««Άκυρο» στην πρόσκληση της Fraport από φορείς των Χανίων »  
  ...κανένας σχόλιασμός  
  σχολιάστε εδώ
για να σχολιάσετε το παραπάνω θέμα πρέπει να εισέλθετε
 
 

Τελευταίες Προσθήκες στην Κατηγορία Ειδήσεις Ελλάδα

 
 

Μειώνεται το κόστος εξαγοράς πλασματικών χρόνων ασφάλισης για τους μη μισθωτούς

 19/10/2018 
 

Απόφαση - ανάσα: Αποζημίωση 4.000 ευρώ και ρύθμιση για δανειολήπτη σε ελβετικό φράγκο

 19/10/2018 
 

Η έκθεση-βόμβα της επιστημονικής επιτροπής για το δημογραφικό – Τα εφιαλτικά σενάρια

 18/10/2018 
 

Ποιους θα πιάσει, ποιους θα αφήσει το περιουσιολόγιο

 18/10/2018 
 

Ποια εισοδήματα εξαιρούνται από τις κατασχέσεις

 17/10/2018 
 

Δικαστική απόφαση- ανάσα για δανειολήπτρια: 100% κούρεμα χρεών χιλιάδων ευρώ

 16/10/2018 
 

Ρύθμιση χρεών έως 24 δόσεις στο Δημόσιο – Τι γίνεται με όσους έχασαν τη ρύθμιση που είχαν ήδη κάνει

 16/10/2018 
 

Πόρισμα Ορκωτών Λογιστών: Χάος στα οικονομικά του ΚΕΕΛΠΝΟ

 11/10/2018 
 

Επίδομα μέχρι 600 ευρώ τον χρόνο: Ποιοι είναι οι δικαιούχοι

 11/10/2018 
 

Έφυγε από τη ζωή ο ήρωας λιμενικός που έσωσε χιλιάδες πρόσφυγες στο Αιγαίο

 10/10/2018 
 

Οι μισοί Έλληνες δυσκολεύονται να καλύψουν τις δαπάνες για την υγεία τους

 9/10/2018 
 

Γρηγόριος Εμπεδοκλής 1861 – 1951 Έλληνας τραπεζίτης, ιδρυτής της Εμπορικής Τράπεζας της Ελλάδος

 8/10/2018 
 

Απόφαση-βόμβα δικαστηρίου : Επιστρέφονται τα δώρα σε συνταξιούχο

 8/10/2018 
 

Νόμπελ Οικονομίας για ανάλυση της κλιματικής αλλαγής και της καινοτομίας

 8/10/2018 
 

Κορυφαίος δικαστής στα πλοκάμια της Novartis

 8/10/2018 
 

Έρχεται ρύθμιση για χρέη στην εφορία – Τι προβλέπει και ποιοι παίρνουν ανάσα

 5/10/2018 
 

Νέα Δημοκρατία: Αυτός ευθύνεται για το νέο σήμα που έχει προκαλέσει χαμό στο κόμμα

 5/10/2018 
 

Την καταδίκη του πρώην υπουργού του ΠΑΣΟΚ, Γιάννη Ανθόπουλου

 5/10/2018 
 

Κρήτη: Επί 4 ώρες στο χειρουργείο ο 17χρονος που έπεσε θύμα ξυλοδαρμού

 5/10/2018 
 

Αχτσιόγλου: Έρχονται έντεκα νέα προγράμματα για 88.500 ανέργους

 4/10/2018 
 

προβολή παλαιότερων

 
  αυτόματη είσοδος την επόμενη φορά; 
Δείτε Επίσης...

Ειδήσεις Ελλάδα

Ειδήσεις Κόσμος

Επιλεγμένες Οικονομικές Ειδήσεις από Ελλάδα & Κόσμο

akioe
Η ΑΚΙΟΕ στο YouTube
Νέα απο το Οικονομικό Επιμελητήριο
Παράταση υποβολής εγκεκριμένων οικονομικών καταστάσεων 
Κομματικός ή Επιστημονικός φορέας το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος ; Tου Αλεβιζάκης Παναγιώτης Μέλος της Κ.Δ. του ΟΕΕ Εκ/πος της Α.ΚΙ.Ο.Ε. 
Άρθρο Γνώμης του Γεωργίου Βασιλάκη Οικονομολόγου-Φοροτεχνικού Θέμα Η κρίση των ηθικών αξιών στην σύγχρονη Ελλάδα είναι αίτιο η αποτέλεσμα της κατάστασης ; 
Μπαίνουμε σε μια νέα εποχή με την ηλεκτρονική τιμολόγηση και διαβίβα-ση στην ΑΑΔΕ  
Άρθρο Γνώμης του Γεωργίου Βασιλάκη Οικονομολόγου-Φοροτεχνικού  
Οι “ορέξεις” για νέο νομικό πρόσωπο στο χώρο των Λογιστών  

Περισσότερα...

Ανακοινώσεις - Νέα
Συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις για ΦΠΑ - VIES
ΠΟΛ. 1184 /27-09-2018 Διαδικασία απαλλαγής φόρου προστιθεμένης αξίας κατά: α. τη θέση εμπορευμάτων σε ελεύθερη κυκλοφορία με ταυτόχρονη υπαγωγή σε καθεστώς τελωνειακής αποθήκευσης β. την υπαγωγή εγχώριων εμπορευμάτων σε καθεστώς ..
ΠΟΛ. 1191 /12-10-2018 ΠΟΛ. 1191 /12-10-2018: Θέση ή μη οχήματος σε αναγκαστική ακινησία λόγω αφαίρεσης των στοιχείων κυκλοφορίας από την Τροχαία ανασφάλιστου οχήματος σύμφωνα με τις διατάξεις του πδ 237/1986 όπως ισχύει.
ΠΟΛ. 1190 /12-10-2018 Κοινοποίηση των διατάξεων του άρθρου 46 του ν. 4569/2018 (ΦΕΚ Α΄179/11-10-2018) σχετικά με την εκπροσώπηση του Ελληνικού Δημοσίου στις δίκες του ν. 3869/2010 (ρύθμιση οφειλών υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων)
Τα επτά κριτήρια για το νέο καθεστώς ανθυγιεινής εργασίας
ΠΟΛ. 1189 /11-10-2018 Κοινοποίηση διατάξεων του Ν.4557/2018 (ΦΕΚ 139/Α/30.07.2018) «Πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας ...

Περισσότερα...

Δείτε Ομιλίες
Οι ομιλίες από την συζήτηση που έγινε στα Χανιά με θέμα Είναι δυνατή η ανάπτυξη της Οικονομίας χωρίς τη μείωση του Δημόσιου χρέους; 
Το σεμινάριο για το Ε9 με την Άννα Κόλλια που διοργάνωσε το ΟΕΕ 

Περισσότερα...

To Ερώτημα της Εβδομάδας

Μήπως κάποιος από την βουλή πρέπει να αρχίσει να φωνάζει ότι ..... 

Περισσότερα...

Έχετε άποψη; Τώρα μπορείτε να σχολιάσετε το ερώτημα της εβδομάδας καθώς και κάθε θεματική καταχώρηση

Περισσότερες πληροφορίες

Βιβλιοπαρουσίαση

Πανεπιστημιακές Εκδόσεις

Το μαύρο και το κόκκινο - Βεργόπουλος Κώστας 
Η παγκόσμια κρίση της ευημερίας.Του Χ Α Ρ Η Τ Ο Π Α Λ Ι Δ Η  
Ιωάννης Μαραγκός :Consistency and Viability of Capitalist Economy Systems 

Περισσότερα...

Επαγγελματικές Εκδόσεις

Κυκλοφόρησε το νέο βιβλίο των Δημ. Σταματόπουλου - Παρ. Σταματόπουλου - Γιάννη Σταματόπουλου 
ΝΕΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ. Του Παντελή Σ. Παπαστάθη Οικονομολόγου – Συγγραφέα 
Κώδικας Φορολογίας Εισοδήματος - Ανάλυση Ερμηνεία.Των Δ. Σταματόπουλου - Α. Καραβοκύρη 

Περισσότερα...

Λογοτεχνικές Εκδόσεις

«Η σμίλη των πελάγων» Της Χρυσούλας Δημητρακάκη 
«H γοητεία μιας συντριβής». Του Μάρδα Δημήτρη 
Επί σκηνής χωρίς πρόβα.Του Δημήτρη Μπουραντά 

Περισσότερα...

Σας Προτείνουμε...

Τεχνικές Χρηματιστηριακών προβλέψεων των ΑΤΣΑΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ - ΒΑΛΑΒΑΝΗΣ ΚΙΜΩΝ - ΖΟΠΟΥΝΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

©2008 akioe.gr - ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.

Δυναμικές Ιστοσελίδες σε ASP με προσαρμοσμένα Content Manager Tools, αυτόματα Newsletters και υποστήριξη RSS 2.0
περισσότερες πληροφορίες...

Για αυτόματη είσοδο, κάντε κλικ εδώ. Δώστε στο User το αναγνωριστικό User ID και στο Pass τον κωδικό πρόσβασης.

RSS Feed

κάνε την αρχική σελίδα

προσθήκη στα αγαπημένα