Forum | Εγγραφή | Υπενθύμηση Κωδικού | Λίστα Μελών | Αναζήτηση
 
19/9/2019
User: Pass:  

Αρχική Σελίδα

Παρουσίαση

Οι Θέσεις Μας

Διακήρυξη

Δημοσιεύσεις

Συντονιστική Επιτροπή

Νόμοι που διέπουν το επάγγελμα

Χρήστες: 860
 
Email 
teamakioe@gmail.com
 

NewsLetter

Γράψτε το email σας για να λαμβάνετε τα νέα μας

 

 
 

Αρθρα

Η Γερμανία θύμα του εμπορικού πολέμου ΗΠΑ-Κίνας
Μετά τον Νεοφιλελευθερισμό. του Τζόζεφ Στίγλιτς
Η Κοσμητόρισσα της Φιλοσοφικής σχολής του πανεπιστημίου Κρητης Αγγέλα Καστρινάκη αντί ομιλίας στην τελετή αποφοίτησης αναφέρθηκε στην φρικτή δολοφονία της Σούζαν Ητον
Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΒΟΥΛΗΣ , Στρατηγική ανάλυση. Toυ Γιώργου Δουράκη
Το ευρώ, με τους τραπεζίτες και χωρίς τους πολίτες
ΜΑΥΡΗ ΕΠΕΤΕΙΟΣ - ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ

Περισσότερα...

 

Είπαν & λάλησαν

είπαν...

Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας λόγιος και συγγραφέας:Στα συμπόσια αφήνουν συνήθως στο τέλος ...
Γιάννης Αντετοκούνμπο : «Μας δίδαξαν να μην μισούμε, ακόμα κι αν υπήρχαν άνθρωποι που μιλούσαν αρνητικά για εμάς 
Το μυαλό δεν είναι αυγό! 

Περισσότερα...

λάλησαν...

Οι φορείς των Χανίων που “έτρεξαν” να ευχαριστήσουν τον πρωθυπουργό για τον… ΒΟΑΚ και ο Πρόεδρος του ΟΕΕ Δυτ. Κρήτης πάλι πρώτος  
Χατζηδάκης Κώστας : Η ΔΕΗ την βγάζει δεν την βγάζει.. 
Χαμός με τον παπά που αρνήθηκε να κοινωνήσει ανάπηρα παιδιά! 

Περισσότερα...

 

Γρήγοροι Σύνδεσμοι

TAXISnet

Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων

Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών

Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας

Γενική Γραμματεία Κοινωνικών Ασφαλίσεων

ΙΚΑ

Ο.Α.Ε.Ε.

 

Βοηθήματα

Βιβλιοπαρουσίαση

Νομοθετικά

Ερωτήματα

Εργασία

Οικονομικά

Ομιλίες σε Video

 
 

Πρωτοβουλία Ενάντια στην Εκχώρηση του Αεροδρομίου "Δασκαλογιάννης"

�������� 
 

Ημερομηνία: 7/5/2019 2:10:37 μμ   Μεγέθυνση - Σμίκρυνση - Σχολιασμός

Για την Πρωτοβουλία Ενάντια στην  Εκχώρηση του Αεροδρομίου "Δασκαλογιάννης" 

 
 




Ενσωματωμένη εικόνα
 
 
 Ανοικτή Πρωτοβουλία Πολιτών ενάντια στην εκχώρηση του Αεροδρομίου «Δασκαλογιάννης»
 
 

Η Ανοικτή Πρωτοβουλία Ενάντια στην Εκχώρηση του Αεροδρομίου «Δασκαλογιάννης» με αφορμή τις συνεχιζόμενες αρνητικές εξελίξεις στο θέμα του αερολιμένα αισθάνεται την ανάγκη  να τοποθετηθεί δημόσια, για μία ακόμα φορά, δεδομένου ότι ο ρόλος της γερμανικής εταιρείας Fraport επιβεβαιώνεται ότι ήταν και είναι επιζήμιος για τον τόπο και τους πολίτες της Δυτικής Κρήτης. 

Με την παρούσα, επισημαίνουμε ότι η προσπάθεια μας για επανάκτηση των εκχωρηθέντων ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων και η δημιουργία, ταυτόχρονα, ενός δημόσιου ενιαίου φορέα διαχείρισης αερολιμένων όπου τα κέρδη θα επανεπενδύονται στην αναβάθμιση των αεροδρομίων προς όφελος των τοπικών κοινοτήτων εξακολουθεί και αποτελεί στρατηγικό στόχο μας.

Οι εξελίξεις, μετά την ανάληψη της διοίκησης των αεροδρομίων από τους Γερμανούς,  επιδρούν ευθέως στους απλούς πολίτες, στην τοπική μικρομεσαία επιχειρηματικότητα αλλά και στο σύνολο της οικονομίας της χώρας. Τα αεροπορικά εισιτήρια για τις πτήσεις εσωτερικού έχουν εκτιναχθεί στα ύψη ενώ για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το αεροδρόμιο των Χανίων  «Δασκαλογιαννης» εξακολουθεί και παρουσιάζει μείωση στις αφίξεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι στο σύνολο των ελληνικών (δημόσιων και εκχωρηθέντων) αεροδρομίων παρουσιάζεται αύξηση 8,4% ενώ στο σύνολο αυτών που διαχειρίζονται οι Γερμανοί είναι στο 8,2%. Επισημαίνεται ότι τα πρώτα τρία αεροδρόμια σε αυξήσεις είναι δημόσιου χαρακτήρα και συγκεκριμένα αυτό της Σητείας (90,6) της Μήλου (61,8) και της Νάξου (52,2%).

Η συρρίκνωση των δρομολογίων, εσωτερικού και εξωτερικού, της ιρλανδικής εταιρείας χαμηλού κόστους Ryanair προς το αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης» εξακολουθεί να συντηρεί τις εύλογες ανησυχίες στην τοπική κοινωνία εφόσον η απώλεια δεκάδων χιλιάδων επισκεπτών σημαίνει την ταυτόχρονη απώλεια σημαντικών και ιδιαιτέρως αποκεντρωμένων εσόδων. Επισημαίνεται ότι σημαντικό μέρος της οικονομικής δραστηριότητας της πόλης και των γύρω περιοχών είχε αναδιοργανωθεί με βάση τις προοπτικές μετασχηματισμού της τοπικής τουριστικής αγοράς και της διάχυσης του τουριστικού προϊόντος σε ευρύτερες επαγγελματικές ομάδες με βάση τον ανεξάρτητο τουρισμό.

Οφείλουμε να υπενθυμίσουμε βέβαια ότι ενώ η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία προσέφερε την δυνατότητα, για εκείνους τους πολίτες που προγραμμάτιζαν έγκαιρα τα ταξίδια τους, για πολύ φτηνά εισιτήρια,  την ίδια στιγμή ακολουθούσε πολιτικές καταπάτησης των εργασιακών δικαιωμάτων, χαμηλές αμοιβές του προσωπικού και βέβαια επιπλέον χρεώσεις των επιβατών για υπηρεσίες που άλλες εταιρείες προσέφεραν δωρεάν.

Ο κίνδυνος,  όμως,  μείωσης των αφίξεων είχε επισημανθεί από την Πρωτοβουλία μας εξαιτίας της εισόδου της Fraport και της τιμολογιακής πολιτικής που θα ακολουθούσαν οι Γερμανοί στα εκχωρηθέντα περιφερειακά αεροδρόμια. Η νέα αύξηση στα τέλη επιβατών (τα 2 τελευταία χρόνια από 12,30 στα 18,31), η αύξηση στα τέλη προσγείωσης αεροσκαφών, ταυτόχρονα με την περικοπή δρομολογίων από ευρωπαϊκές πόλεις θα συμβάλλει στη συνέχιση της μείωσης των αυξήσεων ειδικά των ανεξάρτητων τουριστών και για ολόκληρο το 2019.

Την ίδια στιγμή που η τοπική κοινότητα έχει δει τα έσοδα της να μειώνονται  τα κέρδη των γερμανών αυξάνονται. Συγκεκριμένα τα έσοδα της Fraport  ήταν 235 εκατομμύρια  ευρώ για το έτος 2017 με λειτουργικά κέρδη 117,5 εκατομμύριών ενώ για το 2018 ο τζίρος ήταν 415 εκατομμύρια με καθαρά κέρδη 147 εκατομμύρια. Η συμμετοχή της Fraport Greece  στη κερδοφορία της μητρικής γερμανικής ήταν περίπου στο 80%.  Επιβεβαιώθηκε λοιπόν η άποψη μας ότι οι Γερμανοί υφάρπαξαν τα ελληνικά αεροδρόμια, κατόπιν εκβιασμού,  για να διασώσουν την μητρική εταιρεία η οποία είχε σοβαρά οικονομικά προβλήματα όπως αποδείχθηκε από την ανάγνωση των ισολογισμών της τον οποίο είχαμε κοινοποιήσει στο παρελθόν. Δυστυχώς το ζήτημα του εκβιασμού, αν και υπήρξε πραγματικότητα, δεν  αποτελεί δικαιολογία για την κυβέρνηση εφόσον το «μοντέλο εκχώρησης» των ελληνικών αεροδρομίων εξακολουθεί να είναι «τύπου Fraport». Δηλαδή εκχώρηση με ευτελές τίμημα και δανεισμός των λεγόμενων «επενδυτών» από ελληνικές τράπεζες. Αυτό επαναλήφθηκε προσφάτως και με την επέκταση της σύμβασης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος»  όπου το καναδικό fund που διαχειρίζεται το αεροδρόμιο Αθηνών δανείστηκε και αυτό από ελληνικές τράπεζες για να καταβάλει ένα ευτελές ποσό ενώ χρειάστηκε η παρέμβαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για να αυξηθεί τελικά το τίμημα!!! Δυστυχώς η κυβέρνηση σχεδιάζει την εκποίηση και των υπολοίπων περιφερειακών αερολιμένων ολοκληρώνοντας την εκχώρηση όλων των πυλών εισόδου, υποσκάπτοντας έτσι ακόμα και την ίδια την εθνική ασφάλεια καθώς  και την κρατική υπόσταση της χώρας.

Οι Γερμανοί της Fraport όχι μόνο δεν προχώρησαν σε ουσιαστικές επενδύσεις και βελτιώσεις της ταυτότητας  των αεροδρομίων με ίδια κεφάλαια αλλά απαιτούν, από το ελληνικό Δημόσιο, να τους δοθούν 70 εκατομμύρια  ευρώ για δήθεν εργασίες που έκαναν κατά την διάρκεια της παράνομης εισόδου τους στα ελληνικά αεροδρόμια. Υπενθυμίζουμε ότι η εν λόγω εταιρεία δεν έφερε στη χώρα ούτε ένα ευρώ αλλά αντιθέτως ...δανείστηκε από τις Ελληνικές τράπεζες και τον ελληνικό λαό. Αλλά και οι πρόσφατες εμπορικού χαρακτήρα «βελτιώσεις» σε ορισμένα εκ των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, συμπεριλαμβανομένου και του «Δασκαλογιάννης» των Χανίων, αφορούν στην επέκταση της εμπορικής εκμετάλλευσης και κυρίως των «Καταστημάτων Αφορολόγητων Ειδών Α.Ε.».  Είναι γνωστό ότι η Fraport έχει προχωρήσει σε συμφωνία με τους Ελβετούς για συνέχιση της εμπορικής δραστηριότητας τους για 30 έτη με τον υπερδιπλασιασμό του χώρου καταστημάτων και για τα 14 αεροδρόμια από τα 5.000 τ.μ. στα 12.000 τ.μ. έναντι μίας προκαταβολής 30 εκατομμυρίων ευρώ. Επισημαίνουμε ότι και πάλι εδώ οι Γερμανοί δεν έκαναν καμία επένδυση με ίδια κεφάλαια αλλά αντλούν κεφάλαια από τρίτους όπως τα ΚΑΕ Α.Ε. και άλλοι χρήστες των αεροδρομίων. Ουδείς βέβαια μπορεί να ισχυριστεί ότι η συμφωνία Fraport-KAE υπήρξε «γερμανικό επίτευγμα» εφόσον όπως είναι γνωστό η Ελβετική εταιρεία ΚΑΕ ΑΕ έχει επενδύσει και στο κρατικό αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης» του Ηρακλείου το ποσό των 13, 5 εκατομμυρίων. Ένα παράδειγμα ότι αυτού του τύπου οι εμπορικές βελτιώσεις μπορούν να γίνουν και κάτω από μία ορθολογική δημόσια διαχείριση των αερολιμένων. 

Οφείλουμε όμως να ενημερώσουμε ξανά ότι ενδιαφέρον εκδηλώθηκε και από γερμανικό fund το οποίο συνδέεται ευθέως με τη Fraport για την κατασκευή ξενοδοχειακών μονάδων στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια τα οποία θα συνυπάρξουν με την κατασκευή μεγάλων εμπορικών κέντρων όπως είχαμε επίσης ανακοινώσει. Παράλληλα με αυτό,  ήδη,  σε εξέλιξη βρίσκεται μία τεράστια επέλαση  εταιρειών γερμανικών συμφερόντων οι οποίες εξαγοράζουν μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες στη Κρήτη και στην υπόλοιπη Ελλάδα. Η Πρωτοβουλία μας κατά ένα συστηματικό και τεκμηριωμένο τρόπο είχε μιλήσει για τον αφελληνισμό της τουριστικής βιομηχανίας και τον έλεγχο της από τους Γερμανούς επισημαίνοντας ταυτόχρονα τις τριτοκοσμικές συνθήκες εργασίας που έχει επιβάλλει μέρος της ελληνικής μεγάλο-ξενοδοχειακής ελίτ. Είναι χαρακτηριστικό ότι σε τοπικό επίπεδο η θεσμική εκπροσώπηση των μεγαλοξενοδόχων αφού στη πρώτη φάση είχε συστηματικές κρυφές συναντήσεις με τη Fraport  προσφάτως με ένα απίστευτο κυνισμό προχώρησε, όπως η ίδια ανακοίνωσε, σε «στρατηγική» συμμαχία γνωστοποιώντας δημόσια αυτή τη φορά το πάρε-δώσε με τους Γερμανούς και οργανώνοντας από κοινού τις γνωστές φιέστες. Αποδεικνύουν συνεχώς, οι εν λόγω κύριοι, ότι αυτό που τους ενδιαφέρει δεν είναι το συλλογικό συμφέρον της τοπικής κοινότητας αλλά τα στενά τους επαγγελματικά συμφέροντα. 

Η Ανοικτή Πρωτοβουλία Ενάντια στην Εκχώρηση του Αεροδρομίου «Δασκαλογιάννης» αντιλαμβάνεται την συμμετοχή  φίλων, υποστηρικτών και μελών της στις επικείμενες τοπικές, δημοτικές και περιφερειακές,  εκλογές σε  διάφορους αυτοδιοικητικούς συνδιασμούς ως γεγονός που αποδεικνύει τον πολυσυλλεκτικό και πολυφωνικό χαρακτήρας της.

Η συμμετοχή αυτή, όμως, δεν δεσμεύει την πρωτοβουλία μας ως συλλογικότητα.

Θέλουμε να πιστεύουμε  ότι όλοι οι αντιφραπορτιανοί υποψήφιοι θα προσπαθήσουν να θέσουν, στο εσωτερικό των συνδιασμών που μετέχουν μα και στην δημόσια συζήτηση, το ζήτημα των αρνητικών επιπτώσεων που έχει η όλη εκχώρηση των Αεροδρομίων. Ιδιαίτερα δε, όσον αφορά σε εκείνους τους αυτοδιοικητικούς συνδιασμούς, οι επικεφαλής των οποίων τήρησαν και συνεχίζουν έως σήμερα να τηρούν «Σιγή Ιχθύος».

Καλούμε  τους υποψήφιους Δημάρχους των Δήμων της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων να συμπεριλάβουν στο πρόγραμμά των «θέση» για την εκχώρηση του αεροδρομίου στη Fraport και να εξηγήσουν εάν τάσσονται με την  ακύρωση της αποικιακής σύμβασης και για την επαναφορά των περιφερειακών αεροδρομίων κάτω από δημόσιο έλεγχο με την ταυτόχρονη  δημιουργία ενιαίου φορέα διαχείρισης αερολιμένων όπου τα κέρδη θα επανεπενδύονται στις υποδομές των αεροδρομίων προς όφελος των τοπικών κοινοτήτων και όχι του γερμανικού δημοσίου.

 
 
Εκ της γραμματείας. 
Για την Πρωτοβουλία Ενάντια στην  Εκχώρηση του Αεροδρομίου "Δασκαλογιάννης" 
 

 

  Σχολιασμός Θέματος « Πρωτοβουλία Ενάντια στην Εκχώρηση του Αεροδρομίου "Δασκαλογιάννης" »  
  ...κανένας σχόλιασμός  
  σχολιάστε εδώ
για να σχολιάσετε το παραπάνω θέμα πρέπει να εισέλθετε
 
 

Τελευταίες Προσθήκες στην Κατηγορία Ειδήσεις Κόσμος

 
 

Η ιταλική «συνταγή» που μπορεί να σταματήσει το Brexit

 19/9/2019 
 

Πακέτο Γιούνκερ: Τα οφέλη της Ελλάδας από τον νέο «μποναμά»

 18/9/2019 
 

Η πικρή αλήθεια για τη Γερμανία και το ευρώ

 16/9/2019 
 

Στρίβειν διά της... πτωχεύσεως

 11/9/2019 
 

Εγκαταλείπει το Σίτι του Λονδίνου ο παγκόσμιος εφοπλισμός

 11/9/2019 
 

Πόση τόνωση μπορεί να προσφέρει η ΕΚΤ

 10/9/2019 
 

Περισσότεροι οι νεκροί από αυτοκτονίες παρά από πολέμους

 10/9/2019 
 

Στα ύψη ο χαμένος ΦΠΑ

 9/9/2019 
 

Οι υφέσεις έχουν γίνει πιο σπάνιες και... πιο τρομακτικές

 5/9/2019 
 

Στη Μαγνησία η πρώτη εκκλησία που δέχεται bitcoin

 4/9/2019 
 

Έκθεση ΟΗΕ: Πάνω από 16 δισ. δολάρια το κόστος ενός no-deal Brexit

 4/9/2019 
 

Το λάθος που δεν πρέπει να κάνουν οι κεντρικοί τραπεζίτες

 4/9/2019 
 

ΕΚΤ: Αναξιόπιστες οι υποσχέσεις του Facebook για το ψηφιακό του νόμισμα

 2/9/2019 
 

Το ακριβό κόστος του φθηνού κρέατος

 2/9/2019 
 

Ποιοι κάνουν παρανάλωμα τον Αμαζόνιο

 2/9/2019 
 

Πρώτη καταδίκη στις ΗΠΑ για τα οπιοειδή παυσίπονα

 29/8/2019 
 

SOS για πτώση στις αγορές

 29/8/2019 
 

Η Μέρκελ, η επικίνδυνη ψυχραιμία και η ώρα της αλήθειας

 27/8/2019 
 

Το κρίσιμο δίλημμα των κυβερνήσεων και το παράδοξο του χρέους

 26/8/2019 
 

Oxfam: Η G7 «τροφοδοτεί τις ανισότητες»

 23/8/2019 
 

προβολή παλαιότερων

 
  αυτόματη είσοδος την επόμενη φορά; 
Δείτε Επίσης...

Ειδήσεις Ελλάδα

Ειδήσεις Κόσμος

Επιλεγμένες Οικονομικές Ειδήσεις από Ελλάδα & Κόσμο

akioe
Η ΑΚΙΟΕ στο YouTube
Νέα απο το Οικονομικό Επιμελητήριο
Οι Πολυεθνικές ελεγκτικές εταιρείες αναλαμβάνουν την εκπαίδευση των εφοριακών!! Από την Ανεξάρτητη Κίνηση Οικονομολόγων Ελλάδας
Συνάντηση συζήτηση από την ΑΚΙΟΕ στην Θεσσαλονίκη
Διαμαρτία για τον αποκλεισμό των Οικονομολόγων και την διάλυση των κρατικών δομών ελέγχου. Από τον Αλεβιζάκη Παναγιώτη Μέλος της Κ.Δ. του ΟΕΕ
Τι ειπώθηκε στην συνάντηση του ΓΓ της ΑΑΔΕ κ. Γεώργιου Πιτσιλή με τα μέλη του Περιφερειακού Τμήματος Μακεδονίας του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
Παρατηρήσεις για τα «Ηλεκτρονικά Βιβλία» απο την Α.ΚΙ.Ο.Ε. 
Κάλεσμα στους Οικονομολόγους για ενεργή συμμετοχή στις επερχόμενες εκλογές στο ΟΕΕ 

Περισσότερα...

Ανακοινώσεις - Νέα
Ενημέρωση 09/09/2019 Πρόγραμμα Φυσικής Κατάστασης και Αυτοάμυνας 2019-2020
Ε. 2165 /09-09-2019 Περί εξαίρεσης του εκκαθαριστή επιχείρησης από την προσκόμιση αποδεικτικού ενημερότητας για πράξεις της εκκαθάρισης
Ε. 2166 /10-09-2019 Παροχή οδηγιών για την τροποποίηση της ρύθμισης οφειλών στη Φορολογική Διοίκηση των άρθρων 98 - 109 του ν. 4611/2019 (ΦΕΚ 73 Α')
Οι ανατροπές που φέρνει η ηλεκτρονική κάρτα εργασίας
Ποια ακίνητα γλιτώνουν τον ΦΠΑ 24% - Τα δύο σενάρια που εξετάζει η κυβέρνηση.
Ξεκινά η καταβολή του ειδικού εποχικού επιδόματος

Περισσότερα...

Δείτε Ομιλίες
Οι ομιλίες από την συζήτηση που έγινε στα Χανιά με θέμα Είναι δυνατή η ανάπτυξη της Οικονομίας χωρίς τη μείωση του Δημόσιου χρέους; 
Το σεμινάριο για το Ε9 με την Άννα Κόλλια που διοργάνωσε το ΟΕΕ 

Περισσότερα...

To Ερώτημα της Εβδομάδας

Ποσό σοβαρός μπορεί να είναι ένας υπουργός όταν .... 

Περισσότερα...

Έχετε άποψη; Τώρα μπορείτε να σχολιάσετε το ερώτημα της εβδομάδας καθώς και κάθε θεματική καταχώρηση

Περισσότερες πληροφορίες

Βιβλιοπαρουσίαση

Πανεπιστημιακές Εκδόσεις

Ελληνικό χρέος η διαιώνιση του προβλήματος. 
Το μαύρο και το κόκκινο - Βεργόπουλος Κώστας 
Η παγκόσμια κρίση της ευημερίας.Του Χ Α Ρ Η Τ Ο Π Α Λ Ι Δ Η  

Περισσότερα...

Επαγγελματικές Εκδόσεις

"Δαπάνες Επιχειρήσεων. Ανάλυση - Ερμηνεία" των Δημ. Σταματόπουλου - Αντ. Καραβοκύρη 
Κυκλοφόρησε το νέο βιβλίο των Δημ. Σταματόπουλου - Παρ. Σταματόπουλου - Γιάννη Σταματόπουλου 
ΝΕΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ. Του Παντελή Σ. Παπαστάθη Οικονομολόγου – Συγγραφέα 

Περισσότερα...

Λογοτεχνικές Εκδόσεις

«Η σμίλη των πελάγων» Της Χρυσούλας Δημητρακάκη 
«H γοητεία μιας συντριβής». Του Μάρδα Δημήτρη 
Επί σκηνής χωρίς πρόβα.Του Δημήτρη Μπουραντά 

Περισσότερα...

Σας Προτείνουμε...

Η ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ – ΒΙΒΛΙΟ . Mε δημοσιευμένα άρθρα του οικ. Βασίλη Βιλιάρδου, για την ελληνική και παγκόσμια οικονομική κρίση

©2008 akioe.gr - ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.

Δυναμικές Ιστοσελίδες σε ASP με προσαρμοσμένα Content Manager Tools, αυτόματα Newsletters και υποστήριξη RSS 2.0
περισσότερες πληροφορίες...

Για αυτόματη είσοδο, κάντε κλικ εδώ. Δώστε στο User το αναγνωριστικό User ID και στο Pass τον κωδικό πρόσβασης.

RSS Feed

κάνε την αρχική σελίδα

προσθήκη στα αγαπημένα