Forum | Εγγραφή | Υπενθύμηση Κωδικού | Λίστα Μελών | Αναζήτηση
 
20/6/2019
User: Pass:  

Αρχική Σελίδα

Παρουσίαση

Οι Θέσεις Μας

Διακήρυξη

Δημοσιεύσεις

Συντονιστική Επιτροπή

Νόμοι που διέπουν το επάγγελμα

Χρήστες: 10728
 
Email info@akioe.gr
 

NewsLetter

Γράψτε το email σας για να λαμβάνετε τα νέα μας

 

 
 

Αρθρα

Το ευρώ, με τους τραπεζίτες και χωρίς τους πολίτες
ΜΑΥΡΗ ΕΠΕΤΕΙΟΣ - ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ
ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ, ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ «ΛΑΪΚΙΣΜΟΣ» . Του Γιώργου Δουράκη
Το τέλος της λιτότητας ή της δημοκρατικής Ευρώπης; Δημοσίευση: Του Γιώργου Δουράκη*
«Ο καπιταλισμός θα είναι μαζί μας πολλά χρόνια ακόμη»
Η Ευρώπη σε θανάσιμο κίνδυνο.The Guardian, El Pais, Le Monde, La Repubblica, Gazeta Wyborcza, Der Tagesspiegel, Irish Times, Εφημερίδα των Συντακτών

Περισσότερα...

 

Είπαν & λάλησαν

είπαν...

Το μυαλό δεν είναι αυγό!
Είπαν για την ανάρτηση του αναπληρωτή υπουργού Υγείας κ. Πολάκη για τον υποψήφιο ευρωβουλευτή της Ν.Δ. κ. Στέλιο Κυμπουρόπουλο 
Ανδρέας Παπανδρέου πρώην Πρωθυπουργός έχει πει .... 

Περισσότερα...

λάλησαν...

Θόδωρος Πάγκαλος: «Να βάζει ο Τσίπρας γιαούρτι στη μάπα του»
Εγώ, εγώ, εγώ! Ναπολέων Βοναπάρτης Βενιζέλος 
Βελόπουλος: Τείχος και ναρκοπέδιο στον Έβρο - Συνεργασία με τον Θεό 

Περισσότερα...

 

Γρήγοροι Σύνδεσμοι

TAXISnet

Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων

Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών

Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας

Γενική Γραμματεία Κοινωνικών Ασφαλίσεων

ΙΚΑ

Ο.Α.Ε.Ε.

 

Βοηθήματα

Βιβλιοπαρουσίαση

Νομοθετικά

Ερωτήματα

Εργασία

Οικονομικά

Ομιλίες σε Video

 
 

Πρωτοβουλία Ενάντια στην Εκχώρηση του Αεροδρομίου "Δασκαλογιάννης"

�������� 
 

Ημερομηνία: 7/5/2019 2:10:37 μμ   Μεγέθυνση - Σμίκρυνση - Σχολιασμός

Για την Πρωτοβουλία Ενάντια στην  Εκχώρηση του Αεροδρομίου "Δασκαλογιάννης" 

 
 




Ενσωματωμένη εικόνα
 
 
 Ανοικτή Πρωτοβουλία Πολιτών ενάντια στην εκχώρηση του Αεροδρομίου «Δασκαλογιάννης»
 
 

Η Ανοικτή Πρωτοβουλία Ενάντια στην Εκχώρηση του Αεροδρομίου «Δασκαλογιάννης» με αφορμή τις συνεχιζόμενες αρνητικές εξελίξεις στο θέμα του αερολιμένα αισθάνεται την ανάγκη  να τοποθετηθεί δημόσια, για μία ακόμα φορά, δεδομένου ότι ο ρόλος της γερμανικής εταιρείας Fraport επιβεβαιώνεται ότι ήταν και είναι επιζήμιος για τον τόπο και τους πολίτες της Δυτικής Κρήτης. 

Με την παρούσα, επισημαίνουμε ότι η προσπάθεια μας για επανάκτηση των εκχωρηθέντων ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων και η δημιουργία, ταυτόχρονα, ενός δημόσιου ενιαίου φορέα διαχείρισης αερολιμένων όπου τα κέρδη θα επανεπενδύονται στην αναβάθμιση των αεροδρομίων προς όφελος των τοπικών κοινοτήτων εξακολουθεί και αποτελεί στρατηγικό στόχο μας.

Οι εξελίξεις, μετά την ανάληψη της διοίκησης των αεροδρομίων από τους Γερμανούς,  επιδρούν ευθέως στους απλούς πολίτες, στην τοπική μικρομεσαία επιχειρηματικότητα αλλά και στο σύνολο της οικονομίας της χώρας. Τα αεροπορικά εισιτήρια για τις πτήσεις εσωτερικού έχουν εκτιναχθεί στα ύψη ενώ για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το αεροδρόμιο των Χανίων  «Δασκαλογιαννης» εξακολουθεί και παρουσιάζει μείωση στις αφίξεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι στο σύνολο των ελληνικών (δημόσιων και εκχωρηθέντων) αεροδρομίων παρουσιάζεται αύξηση 8,4% ενώ στο σύνολο αυτών που διαχειρίζονται οι Γερμανοί είναι στο 8,2%. Επισημαίνεται ότι τα πρώτα τρία αεροδρόμια σε αυξήσεις είναι δημόσιου χαρακτήρα και συγκεκριμένα αυτό της Σητείας (90,6) της Μήλου (61,8) και της Νάξου (52,2%).

Η συρρίκνωση των δρομολογίων, εσωτερικού και εξωτερικού, της ιρλανδικής εταιρείας χαμηλού κόστους Ryanair προς το αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης» εξακολουθεί να συντηρεί τις εύλογες ανησυχίες στην τοπική κοινωνία εφόσον η απώλεια δεκάδων χιλιάδων επισκεπτών σημαίνει την ταυτόχρονη απώλεια σημαντικών και ιδιαιτέρως αποκεντρωμένων εσόδων. Επισημαίνεται ότι σημαντικό μέρος της οικονομικής δραστηριότητας της πόλης και των γύρω περιοχών είχε αναδιοργανωθεί με βάση τις προοπτικές μετασχηματισμού της τοπικής τουριστικής αγοράς και της διάχυσης του τουριστικού προϊόντος σε ευρύτερες επαγγελματικές ομάδες με βάση τον ανεξάρτητο τουρισμό.

Οφείλουμε να υπενθυμίσουμε βέβαια ότι ενώ η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία προσέφερε την δυνατότητα, για εκείνους τους πολίτες που προγραμμάτιζαν έγκαιρα τα ταξίδια τους, για πολύ φτηνά εισιτήρια,  την ίδια στιγμή ακολουθούσε πολιτικές καταπάτησης των εργασιακών δικαιωμάτων, χαμηλές αμοιβές του προσωπικού και βέβαια επιπλέον χρεώσεις των επιβατών για υπηρεσίες που άλλες εταιρείες προσέφεραν δωρεάν.

Ο κίνδυνος,  όμως,  μείωσης των αφίξεων είχε επισημανθεί από την Πρωτοβουλία μας εξαιτίας της εισόδου της Fraport και της τιμολογιακής πολιτικής που θα ακολουθούσαν οι Γερμανοί στα εκχωρηθέντα περιφερειακά αεροδρόμια. Η νέα αύξηση στα τέλη επιβατών (τα 2 τελευταία χρόνια από 12,30 στα 18,31), η αύξηση στα τέλη προσγείωσης αεροσκαφών, ταυτόχρονα με την περικοπή δρομολογίων από ευρωπαϊκές πόλεις θα συμβάλλει στη συνέχιση της μείωσης των αυξήσεων ειδικά των ανεξάρτητων τουριστών και για ολόκληρο το 2019.

Την ίδια στιγμή που η τοπική κοινότητα έχει δει τα έσοδα της να μειώνονται  τα κέρδη των γερμανών αυξάνονται. Συγκεκριμένα τα έσοδα της Fraport  ήταν 235 εκατομμύρια  ευρώ για το έτος 2017 με λειτουργικά κέρδη 117,5 εκατομμύριών ενώ για το 2018 ο τζίρος ήταν 415 εκατομμύρια με καθαρά κέρδη 147 εκατομμύρια. Η συμμετοχή της Fraport Greece  στη κερδοφορία της μητρικής γερμανικής ήταν περίπου στο 80%.  Επιβεβαιώθηκε λοιπόν η άποψη μας ότι οι Γερμανοί υφάρπαξαν τα ελληνικά αεροδρόμια, κατόπιν εκβιασμού,  για να διασώσουν την μητρική εταιρεία η οποία είχε σοβαρά οικονομικά προβλήματα όπως αποδείχθηκε από την ανάγνωση των ισολογισμών της τον οποίο είχαμε κοινοποιήσει στο παρελθόν. Δυστυχώς το ζήτημα του εκβιασμού, αν και υπήρξε πραγματικότητα, δεν  αποτελεί δικαιολογία για την κυβέρνηση εφόσον το «μοντέλο εκχώρησης» των ελληνικών αεροδρομίων εξακολουθεί να είναι «τύπου Fraport». Δηλαδή εκχώρηση με ευτελές τίμημα και δανεισμός των λεγόμενων «επενδυτών» από ελληνικές τράπεζες. Αυτό επαναλήφθηκε προσφάτως και με την επέκταση της σύμβασης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος»  όπου το καναδικό fund που διαχειρίζεται το αεροδρόμιο Αθηνών δανείστηκε και αυτό από ελληνικές τράπεζες για να καταβάλει ένα ευτελές ποσό ενώ χρειάστηκε η παρέμβαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για να αυξηθεί τελικά το τίμημα!!! Δυστυχώς η κυβέρνηση σχεδιάζει την εκποίηση και των υπολοίπων περιφερειακών αερολιμένων ολοκληρώνοντας την εκχώρηση όλων των πυλών εισόδου, υποσκάπτοντας έτσι ακόμα και την ίδια την εθνική ασφάλεια καθώς  και την κρατική υπόσταση της χώρας.

Οι Γερμανοί της Fraport όχι μόνο δεν προχώρησαν σε ουσιαστικές επενδύσεις και βελτιώσεις της ταυτότητας  των αεροδρομίων με ίδια κεφάλαια αλλά απαιτούν, από το ελληνικό Δημόσιο, να τους δοθούν 70 εκατομμύρια  ευρώ για δήθεν εργασίες που έκαναν κατά την διάρκεια της παράνομης εισόδου τους στα ελληνικά αεροδρόμια. Υπενθυμίζουμε ότι η εν λόγω εταιρεία δεν έφερε στη χώρα ούτε ένα ευρώ αλλά αντιθέτως ...δανείστηκε από τις Ελληνικές τράπεζες και τον ελληνικό λαό. Αλλά και οι πρόσφατες εμπορικού χαρακτήρα «βελτιώσεις» σε ορισμένα εκ των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, συμπεριλαμβανομένου και του «Δασκαλογιάννης» των Χανίων, αφορούν στην επέκταση της εμπορικής εκμετάλλευσης και κυρίως των «Καταστημάτων Αφορολόγητων Ειδών Α.Ε.».  Είναι γνωστό ότι η Fraport έχει προχωρήσει σε συμφωνία με τους Ελβετούς για συνέχιση της εμπορικής δραστηριότητας τους για 30 έτη με τον υπερδιπλασιασμό του χώρου καταστημάτων και για τα 14 αεροδρόμια από τα 5.000 τ.μ. στα 12.000 τ.μ. έναντι μίας προκαταβολής 30 εκατομμυρίων ευρώ. Επισημαίνουμε ότι και πάλι εδώ οι Γερμανοί δεν έκαναν καμία επένδυση με ίδια κεφάλαια αλλά αντλούν κεφάλαια από τρίτους όπως τα ΚΑΕ Α.Ε. και άλλοι χρήστες των αεροδρομίων. Ουδείς βέβαια μπορεί να ισχυριστεί ότι η συμφωνία Fraport-KAE υπήρξε «γερμανικό επίτευγμα» εφόσον όπως είναι γνωστό η Ελβετική εταιρεία ΚΑΕ ΑΕ έχει επενδύσει και στο κρατικό αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης» του Ηρακλείου το ποσό των 13, 5 εκατομμυρίων. Ένα παράδειγμα ότι αυτού του τύπου οι εμπορικές βελτιώσεις μπορούν να γίνουν και κάτω από μία ορθολογική δημόσια διαχείριση των αερολιμένων. 

Οφείλουμε όμως να ενημερώσουμε ξανά ότι ενδιαφέρον εκδηλώθηκε και από γερμανικό fund το οποίο συνδέεται ευθέως με τη Fraport για την κατασκευή ξενοδοχειακών μονάδων στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια τα οποία θα συνυπάρξουν με την κατασκευή μεγάλων εμπορικών κέντρων όπως είχαμε επίσης ανακοινώσει. Παράλληλα με αυτό,  ήδη,  σε εξέλιξη βρίσκεται μία τεράστια επέλαση  εταιρειών γερμανικών συμφερόντων οι οποίες εξαγοράζουν μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες στη Κρήτη και στην υπόλοιπη Ελλάδα. Η Πρωτοβουλία μας κατά ένα συστηματικό και τεκμηριωμένο τρόπο είχε μιλήσει για τον αφελληνισμό της τουριστικής βιομηχανίας και τον έλεγχο της από τους Γερμανούς επισημαίνοντας ταυτόχρονα τις τριτοκοσμικές συνθήκες εργασίας που έχει επιβάλλει μέρος της ελληνικής μεγάλο-ξενοδοχειακής ελίτ. Είναι χαρακτηριστικό ότι σε τοπικό επίπεδο η θεσμική εκπροσώπηση των μεγαλοξενοδόχων αφού στη πρώτη φάση είχε συστηματικές κρυφές συναντήσεις με τη Fraport  προσφάτως με ένα απίστευτο κυνισμό προχώρησε, όπως η ίδια ανακοίνωσε, σε «στρατηγική» συμμαχία γνωστοποιώντας δημόσια αυτή τη φορά το πάρε-δώσε με τους Γερμανούς και οργανώνοντας από κοινού τις γνωστές φιέστες. Αποδεικνύουν συνεχώς, οι εν λόγω κύριοι, ότι αυτό που τους ενδιαφέρει δεν είναι το συλλογικό συμφέρον της τοπικής κοινότητας αλλά τα στενά τους επαγγελματικά συμφέροντα. 

Η Ανοικτή Πρωτοβουλία Ενάντια στην Εκχώρηση του Αεροδρομίου «Δασκαλογιάννης» αντιλαμβάνεται την συμμετοχή  φίλων, υποστηρικτών και μελών της στις επικείμενες τοπικές, δημοτικές και περιφερειακές,  εκλογές σε  διάφορους αυτοδιοικητικούς συνδιασμούς ως γεγονός που αποδεικνύει τον πολυσυλλεκτικό και πολυφωνικό χαρακτήρας της.

Η συμμετοχή αυτή, όμως, δεν δεσμεύει την πρωτοβουλία μας ως συλλογικότητα.

Θέλουμε να πιστεύουμε  ότι όλοι οι αντιφραπορτιανοί υποψήφιοι θα προσπαθήσουν να θέσουν, στο εσωτερικό των συνδιασμών που μετέχουν μα και στην δημόσια συζήτηση, το ζήτημα των αρνητικών επιπτώσεων που έχει η όλη εκχώρηση των Αεροδρομίων. Ιδιαίτερα δε, όσον αφορά σε εκείνους τους αυτοδιοικητικούς συνδιασμούς, οι επικεφαλής των οποίων τήρησαν και συνεχίζουν έως σήμερα να τηρούν «Σιγή Ιχθύος».

Καλούμε  τους υποψήφιους Δημάρχους των Δήμων της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων να συμπεριλάβουν στο πρόγραμμά των «θέση» για την εκχώρηση του αεροδρομίου στη Fraport και να εξηγήσουν εάν τάσσονται με την  ακύρωση της αποικιακής σύμβασης και για την επαναφορά των περιφερειακών αεροδρομίων κάτω από δημόσιο έλεγχο με την ταυτόχρονη  δημιουργία ενιαίου φορέα διαχείρισης αερολιμένων όπου τα κέρδη θα επανεπενδύονται στις υποδομές των αεροδρομίων προς όφελος των τοπικών κοινοτήτων και όχι του γερμανικού δημοσίου.

 
 
Εκ της γραμματείας. 
Για την Πρωτοβουλία Ενάντια στην  Εκχώρηση του Αεροδρομίου "Δασκαλογιάννης" 
 

 

  Σχολιασμός Θέματος « Πρωτοβουλία Ενάντια στην Εκχώρηση του Αεροδρομίου "Δασκαλογιάννης" »  
  ...κανένας σχόλιασμός  
  σχολιάστε εδώ
για να σχολιάσετε το παραπάνω θέμα πρέπει να εισέλθετε
 
 

Τελευταίες Προσθήκες στην Κατηγορία Ειδήσεις Κόσμος

 
 

Το κρυπτονόμισμα του Facebook τρομάζει τις κεντρικές τράπεζες

 19/6/2019 
 

Αποσύρεται από τη Γερμανία το παγκόσμιο κεφάλαιο;

 14/6/2019 
 

"Τη θέλεις τη δουλειά ή όχι;"

 13/6/2019 
 

Πώς ο Σαλβίνι μπορεί να τινάξει την ευρωζώνη στον αέρα

 11/6/2019 
 

Στίγκλιτς: Η κλιματική κρίση είναι ο Γ΄Παγκόσμιος πόλεμος

 10/6/2019 
 

ΕΚΤ: πιθανή μείωση επιτοκίων εάν επιβραδυνθεί η ανάπτυξη

 10/6/2019 
 

Υπάρχουν και κερδισμένοι από τον εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ - Κίνας

 6/6/2019 
 

Oι αναδυόμενες αγορές θύματα του εμπορικού πολέμου

 6/6/2019 
 

Καμπανάκι για παγκόσμια ύφεση

 5/6/2019 
 

Bloomberg: Το ελληνικό χρέος δεν είναι πια το φόβητρο της Ευρώπης?

 3/6/2019 
 

10 χώρες κινούν τα νήματα της παγκόσμιας φοροδιαφυγής

 1/6/2019 
 

Η «κρίση ταυτότητας» της Τουρκίας

 31/5/2019 
 

Η γεωπολιτική των Σπάνιων Γαιών και το «μυστικό όπλο» της Κίνας

 31/5/2019 
 

Ποιους σκανάρουν οι ΗΠΑ για χειραγώγηση νομίσματος

 30/5/2019 
 

Διαλύοντας τους μύθους για την Άλωση

 29/5/2019 
 

Λέσχη Μπίλντερμπεργκ: Ποιοι Έλληνες θα συμμετάσχουν φέτος

 29/5/2019 
 

Σχεδόν το 50% των Ρώσων είναι σε θέση να καλύψει μόνο τις ανάγκες του σε φαγητό και ρούχα

 28/5/2019 
 

Τι σημαίνει η παραίτηση Μέι για το Βrexit

 28/5/2019 
 

Ομόλογα: Στην πρίζα οι επενδυτές λόγω… καμπύλης

 28/5/2019 
 

“Η Κυρία Δήμαρχος” (1960)

 24/5/2019 
 

προβολή παλαιότερων

 
  αυτόματη είσοδος την επόμενη φορά; 
Δείτε Επίσης...

Ειδήσεις Ελλάδα

Ειδήσεις Κόσμος

Επιλεγμένες Οικονομικές Ειδήσεις από Ελλάδα & Κόσμο

akioe
Η ΑΚΙΟΕ στο YouTube
Νέα απο το Οικονομικό Επιμελητήριο
Επιστολή Παραίτησης του Χρόνη Ιαακίδη από την προεδρεία του 7ου ΠΤ του Ο.Ε.Ε.
Καταγγελίες του Οικονομικού Επιμελητήριου στην ΥΕΔΔΕ για απόπειρες σύστασης Κοινωνικών Συνεταιριστικών Επιχειρήσεων για κερδοσκοπία και φοροδιαφυγή 
Παράταση στις Μ.Υ.Φ. 
Σεμινάριο για την Φορολογία Νομικών Προσώπων στην Αθήνα  
Σεμινάριο Φορολογίας Νομικών Προσώπων στα Χανιά  
Παράταση των προθεσμιών υποβολής δηλώσεων και πληρωμής φόρου προχώρησε με Απόφασή του ο Διοικητής της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων 

Περισσότερα...

Ανακοινώσεις - Νέα
Δικαστήριο ΕΕ: Αν η προϋπηρεσία αποτελεί μοναδική προϋπόθεση αύξησης μισθοδοσίας, τότε πρέπει να δοθεί αδιακρίτως
Εγχειρίδιο απαντήσεων στα συνηθέστερα ερωτήματα, που αφορούν στα ενδοομιλικά μερίσματα
Ολες οι αλλαγές στις συντάξεις χηρείας
Καλοκαιρινή άδεια: Πώς να την υπολογίσετε
Ρύθμιση οφειλών προς ΕΦΚΑ για ελεύθερους επαγγελματίες, αυτοαπασχολούμενους και αγρότες Ν.4611/2019
Ασφάλιση στον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ) των συνταξιούχων που αμείβονται με Παραστατικά Παρεχόμενων Υπηρεσιών (τίτλο κτήσης-πρώην απόδειξη επαγγελματικής δαπάνης) για πνευματικά ή συγγενικά δικαιώματα.

Περισσότερα...

Δείτε Ομιλίες
Οι ομιλίες από την συζήτηση που έγινε στα Χανιά με θέμα Είναι δυνατή η ανάπτυξη της Οικονομίας χωρίς τη μείωση του Δημόσιου χρέους; 
Το σεμινάριο για το Ε9 με την Άννα Κόλλια που διοργάνωσε το ΟΕΕ 

Περισσότερα...

To Ερώτημα της Εβδομάδας

Ποιο αλήθεια είναι χειρότερο, ότι μας έκλεψε ο Γιάννος ή ότι μας κυβέρνησε; (1 σχόλιο/α) 

Περισσότερα...

Έχετε άποψη; Τώρα μπορείτε να σχολιάσετε το ερώτημα της εβδομάδας καθώς και κάθε θεματική καταχώρηση

Περισσότερες πληροφορίες

Βιβλιοπαρουσίαση

Πανεπιστημιακές Εκδόσεις

Ελληνικό χρέος η διαιώνιση του προβλήματος. 
Το μαύρο και το κόκκινο - Βεργόπουλος Κώστας 
Η παγκόσμια κρίση της ευημερίας.Του Χ Α Ρ Η Τ Ο Π Α Λ Ι Δ Η  

Περισσότερα...

Επαγγελματικές Εκδόσεις

"Δαπάνες Επιχειρήσεων. Ανάλυση - Ερμηνεία" των Δημ. Σταματόπουλου - Αντ. Καραβοκύρη 
Κυκλοφόρησε το νέο βιβλίο των Δημ. Σταματόπουλου - Παρ. Σταματόπουλου - Γιάννη Σταματόπουλου 
ΝΕΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ. Του Παντελή Σ. Παπαστάθη Οικονομολόγου – Συγγραφέα 

Περισσότερα...

Λογοτεχνικές Εκδόσεις

«Η σμίλη των πελάγων» Της Χρυσούλας Δημητρακάκη 
«H γοητεία μιας συντριβής». Του Μάρδα Δημήτρη 
Επί σκηνής χωρίς πρόβα.Του Δημήτρη Μπουραντά 

Περισσότερα...

Σας Προτείνουμε...

Φορολογία Εισοδήματος Φυσικων-Νομικών Προσώπων Συμπλήρωμα Τόμων A,΄Β.΄Γ

©2008 akioe.gr - ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.

Δυναμικές Ιστοσελίδες σε ASP με προσαρμοσμένα Content Manager Tools, αυτόματα Newsletters και υποστήριξη RSS 2.0
περισσότερες πληροφορίες...

Για αυτόματη είσοδο, κάντε κλικ εδώ. Δώστε στο User το αναγνωριστικό User ID και στο Pass τον κωδικό πρόσβασης.

RSS Feed

κάνε την αρχική σελίδα

προσθήκη στα αγαπημένα