Forum | Εγγραφή | Υπενθύμηση Κωδικού | Λίστα Μελών | Αναζήτηση
Σας ζητούμε συγνώμη για τυχόν τεχνικά προβλήματα. Ελπίζουμε να λυθούν σύντομα.
18/4/2021
User: Pass:  

Αρχική Σελίδα

Παρουσίαση

Οι Θέσεις Μας

Διακήρυξη

Δημοσιεύσεις

Συντονιστική Επιτροπή

Νόμοι που διέπουν το επάγγελμα

Χρήστες: 886
 
Email 
teamakioe@gmail.com
 

NewsLetter

Γράψτε το email σας για να λαμβάνετε τα νέα μας

 

 
 

Αρθρα

Οι προκλήσεις της Τεχνητής Νοημοσύνης Επιπτώσεις στον χρηματοπιστωτικό τομέα του Παναγιώτη Ρουμελιώτη
Η Πειραιώς, οι τράπεζες και το κόστος της διάσωσής τους
Άρθρο Μισέλ, Γκεμπρεγεσούς και 25 Ευρωπαίων ηγετών για την πανδημία
Τι λέει η ΕΕ για την βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους.Του Χιόνη Διονύση
Γιάνης Βαρουφάκης: «Μόνη λύση στην κρίση από την πανδημία τα ευρωομόλογα»
6G: Ψυχρός πόλεμος ΗΠΑ - Κίνας για το μέλλον του Διαδικτύου

Περισσότερα...

 

Είπαν & λάλησαν

είπαν...

O Πρωθυπουργός της Μογγολίας παραιτήθηκε επειδή δεν.... 
Χιόνη Διονύση: τα χρέη δεν διαγράφονται ποτέ! 
Γεώργιος Σουρής .Έλληνας σατιρικός ποιητής 

Περισσότερα...

λάλησαν...

ESM: Βιώσιμο το Ελληνικό χρέος, η χώρα δεν αντιμετωπίζει νέα κρίση
Απίστευτες ύβρεις Βενιζέλου κατά των Ελλήνων!
Ο Άδωνις έγινε νονός εν μέσω πανδημίας με ειδική άδεια... που κανένας δεν έχει ξανά ακούσει! 

Περισσότερα...

 

Γρήγοροι Σύνδεσμοι

TAXISnet

Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων

Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών

Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας

Γενική Γραμματεία Κοινωνικών Ασφαλίσεων

ΙΚΑ

Ο.Α.Ε.Ε.

 

Βοηθήματα

Βιβλιοπαρουσίαση

Νομοθετικά

Ερωτήματα

Εργασία

Οικονομικά

Ομιλίες σε Video

 
 

Γέφυρα 2: Αναλυτικά όλα τα κριτήρια υπαγωγής στο πρόγραμμα

�������� 
 

Ημερομηνία: 6/4/2021 11:27:02 πμ   Μεγέθυνση - Σμίκρυνση - Σχολιασμός

Περίπου 100.000 με 150.000 επιχειρήσεις και επιτηδευματίες που έχουν λάβει δάνειο εκτιμάται ότι θα μπορέσουν να επωφεληθούν μέσω του προγράμματος επιδότησης επιχειρηματικών δανείων, «Γέφυρα 2».

Η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της Ειδικής Γραμματείας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους (www.keyd.gov.gr ή ofeiles.gov.gr) ξεκίνησε και θα διαρκέσει έως τις 9 Μαίου. Στόχος είναι το Μάιο να καταβληθεί η πρώτη κρατική επιδότηση η οποία θα καλύπτει αναδρομικά και τη δόση για το μήνα Απρίλιο.

Για την υπαγωγή στο «Γέφυρα 2» υπάρχουν συγκεκριμένα εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια, ανάλογα με το αν το δάνειο  είναι  εξυπηρετούμενο, αν καταγράφεται καθυστέρηση άνω των 90 ημερών ή αν έχει καταγγελθεί.

Σύμφωνα με έναν οδηγό που έχει  αναρτήσει η Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους, τα κριτήρια αναλυτικά για την υπαγωγή στο «Γέφυρα 2» είναι : 

Δικαιούχοι επιδότησης

  • Ενεργά νομικά πρόσωπα, τα οποία συνιστούν μικρή, πολύ μικρή ή μεσαία επιχείρηση, εξαιρούμενων των χρηματοπιστωτικών οργανισμών.

  • Φυσικά πρόσωπα που είναι ενεργοί ελεύθεροι επαγγελματίες ή επιτηδευματίες ή εταίροι προσωπικών (π.χ. ΟΕ ή ΕΕ) ή κεφαλαιουχικών εταιρειών (π.χ. ΙΚΕ, ΕΠΕ).

Θα πρέπει να διαθέτουν οφειλές προς χρηματοδοτικούς φορείς και να έχουν αποδεδειγμένα πληγεί από την πανδημία του κορωνοϊού και για το λόγο αυτό να έχουν ενταχθεί στα έκτακτα μέτρα προστασίας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του COVID-19.

Η κατηγορία των πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων («ΜΜΕ») αποτελείται από επιχειρήσεις που απασχολούν λιγότερους από 250 εργαζομένους και των οποίων ο ετήσιος κύκλος εργασιών δεν υπερβαίνει τα 50 εκατ. ευρώ και/ή το σύνολο του ετήσιου ισολογισμού δεν υπερβαίνει τα 43 εκατ. ευρώ.

Στην κατηγορία των ΜΜΕ, ως μικρή επιχείρηση ορίζεται η επιχείρηση η οποία απασχολεί λιγότερους από 50 εργαζομένους και της οποίας ο ετήσιος κύκλος εργασιών και/ή το σύνολο του ετήσιου ισολογισμού δεν υπερβαίνει τα 10 εκατ. ευρώ.

Στην κατηγορία των ΜΜΕ, ως πολύ μικρή επιχείρηση ορίζεται η επιχείρηση η οποία απασχολεί λιγότερους από 10 εργαζομένους και της οποίας ο ετήσιος κύκλος εργασιών και/ή το σύνολο του ετήσιου ισολογισμού δεν υπερβαίνει τα 2 εκατ. ευρώ.

Ποιοι θεωρούνται οικονομικά πληγέντες από τον κορωνοϊό;

Οικονομικά πληγέντες από τον κορωνοϊό θεωρούνται:

α) Νομικά πρόσωπα και επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένων των ατομικών επιχειρήσεων, οι οποίοι χαρακτηρίστηκαν ως πληττόμενοι, βάσει του Κωδικού Αριθμού Δραστηριότητάς (ΚΑΔ) τους, σύμφωνα με υπουργικές αποφάσεις που έχουν εκδοθεί ή θα εκδοθούν μέχρι την 9.5.2021 και των οποίων τα έσοδα του ημερολογιακού έτους 2020 παρουσίασαν μείωση ίση ή μεγαλύτερη του είκοσι τοις εκατό (20%), σε σχέση με το αντίστοιχα έσοδα του ημερολογιακού έτους 2019, όπως αυτό προκύπτει από τις περιοδικές δηλώσεις Φ.Π.Α.. Εάν δεν υπόκεινται σε Φ.Π.Α., η μείωση πρέπει να προκύπτει από τα στοιχεία που υποβάλλονται στη Φορολογική Διοίκηση.

β) Ελεύθεροι επαγγελματίες ή φυσικά πρόσωπα που ασκούν ατομική επιχειρηματική δραστηριότητα και δεν διαθέτουν εργαζομένους, οι οποίοι χαρακτηρίστηκαν ως πληττόμενοι, βάσει του Κωδικού Αριθμού Δραστηριότητάς (ΚΑΔ) τους, σύμφωνα με υπουργικές αποφάσεις που έχουν εκδοθεί ή θα εκδοθούν μέχρι την 9.5.2021 και των οποίων τα έσοδα του ημερολογιακού έτους 2020 παρουσίασαν μείωση ίση ή μεγαλύτερη του είκοσι τοις εκατό (20%), σε σχέση με το ημερολογιακό έτος 2019, όπως αυτό προκύπτει από τις περιοδικές δηλώσεις Φ.Π.Α.. Εάν δεν υπόκεινται σε Φ.Π.Α., η μείωση πρέπει να προκύπτει από τα στοιχεία που υποβάλλονται στη Φορολογική Διοίκηση.

γ) Νομικά πρόσωπα ή επιχειρήσεις που έχουν ως αντικείμενο την εκμετάλλευση ακινήτων, που έλαβαν μειωμένο μίσθωμα, σύμφωνα με υπουργικές αποφάσεις που έχουν εκδοθεί ή θα εκδοθούν μέχρι την 9.5.2021 και των οποίων τα έσοδα του ημερολογιακού έτους 2020 παρουσίασαν μείωση ίση ή μεγαλύτερη του είκοσι τοις εκατό (20%), σε σχέση με τα αντίστοιχα έσοδα του ημερολογιακού έτους 2019, όπως αυτό προκύπτει από τις περιοδικές δηλώσεις Φ.Π.Α.. Εάν δεν υπόκεινται σε Φ.Π.Α., η μείωση πρέπει να προκύπτει από τα υποβαλλόμενα στοιχεία στη Φορολογική Διοίκηση.

δ) Εταίροι προσωπικών ή κεφαλαιουχικών εταιρειών, των οποίων η λειτουργία έχει ανασταλεί υποχρεωτικά ή οι οποίες χαρακτηρίστηκαν ως πληττόμενες, βάσει του Κωδικού Αριθμού Δραστηριότητάς (ΚΑΔ) τους, σύμφωνα με υπουργικές αποφάσεις που έχουν εκδοθεί ή θα εκδοθούν μέχρι την 9.5.2021 και εφόσον τα έσοδα της εταιρίας και τα δικά τους έσοδα του ημερολογιακού έτους 2020 παρουσίασαν μείωση ίση ή μεγαλύτερη του είκοσι τοις εκατό (20%), σε σχέση με τα αντίστοιχα έσοδα του ημερολογιακού έτους 2019, όπως αυτό προκύπτει από τις περιοδικές δηλώσεις Φ.Π.Α.. Εάν δεν υπόκεινται σε Φ.Π.Α., η μείωση πρέπει να προκύπτει από τα υποβαλλόμενα στοιχεία στη Φορολογική Διοίκηση.

ε) Δικαιούχοι ή λήπτες της ενίσχυσης με τη μορφή της επιστρεπτέας προκαταβολής, σύμφωνα με υπουργικές αποφάσεις που έχουν εκδοθεί ή θα εκδοθούν μέχρι την 9.5.2021 και των οποίων τα έσοδα του ημερολογιακού έτους 2020 παρουσίασαν μείωση ίση ή μεγαλύτερη του είκοσι τοις εκατό (20%), σε σχέση με το αντίστοιχα έσοδα του ημερολογιακού έτους 2019, όπως αυτό προκύπτει από τις περιοδικές δηλώσεις Φ.Π.Α. Εάν δεν υπόκεινται σε Φ.Π.Α., η μείωση πρέπει να προκύπτει από τα υποβαλλόμενα στοιχεία στη Φορολογική Διοίκηση.

στ) Νομικά πρόσωπα και επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένων των ατομικών επιχειρήσεων

– εργοδοτών του ιδιωτικού τομέα που έχουν εντάξει εργαζομένους τους στις ρυθμίσεις της υπ. αρ. οικ.23103/478/2020 (Β’ 2274) κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων (Μηχανισμός «Συνεργασία») μέχρι την 9.5.2021 και των οποίων τα έσοδα του ημερολογιακού έτους 2020 παρουσίασαν μείωση ίση ή μεγαλύτερη του είκοσι τοις εκατό (20%), σε σχέση με το αντίστοιχα έσοδα του ημερολογιακού έτους 2019, όπως αυτό προκύπτει από τις περιοδικές δηλώσεις Φ.Π.Α.. Εάν δεν υπόκεινται σε Φ.Π.Α., η μείωση πρέπει να προκύπτει από τα υποβαλλόμενα στοιχεία στη Φορολογική Διοίκηση.

Κατηγορίες Οφειλών 

Υπάρχουν 3 κατηγορίες επιχειρηματικών ή επαγγελματικών οφειλών, όπως ήταν χαρακτηρισμένες κατά την 31.12.2020:

  •  Εξυπηρετούμενες οφειλές ή με καθυστέρηση έως 90 ημέρες

  • Μη εξυπηρετούμενες οφειλές με καθυστέρηση άνω των 90 ημερών

  • Μη εξυπηρετούμενες οφειλές με καθυστέρηση άνω των 90 ημερών, οι συμβάσεις των οποίων έχουν ήδη καταγγελθεί.

Εξυπηρετούμενα δάνεια 

Εφόσον πρόκειται για εξυπηρετούμενες οφειλές ή οφειλές που παρουσίαζαν καθυστέρηση μέχρι 90 ημέρες στις 31.12.2020, θα πρέπει να πληρούνται αθροιστικά οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Να υφίσταται μία τουλάχιστον επιχειρηματική ή επαγγελματική οφειλή προς χρηματοδοτικό φορέα.

  • Κατά το χρόνο υποβολής της αίτησης του το αιτούν πρόσωπο να μην έχει λάβει άλλη ενεργή κρατική ενίσχυση ή συνεισφορά.

  • Να μην υφίσταται ενεργή εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου ή της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας ή ευρωπαϊκών φορέων από πόρους εθνικούς ή ευρωπαϊκούς για το δάνειο.

  • Κατά το χρόνο υποβολής της αίτησης το αιτούν πρόσωπο να μην έχει δάνεια τα οποία δεν εξυπηρετούνται και έχουν καταγγελθεί μέχρι και την ημερομηνία της αίτησης σε ποσοστό μεγαλύτερο του πενήντα τοις εκατό (50%) επί του συνόλου των δανείων που έχουν λάβει από χρηματοδοτικούς φορείς για οποιαδήποτε αιτία. Δάνεια τα οποία είχαν ρυθμιστεί πριν την ημερομηνία υποβολής της αίτησης δεν θεωρούνται ως καταγγελμένα.

  • Εφόσον πρόκειται για μεσαίες επιχειρήσεις, να μην αποτελούσαν προβληματικές επιχειρήσεις κατά την έννοια της παρ. 18 του άρθρου 2 του Κανονισμού (ΕΕ) 651/2014, κατά την 31η Δεκεμβρίου 2019, ή αν αποτελούσαν προβληματική επιχείρηση κατά την 31η Δεκεμβρίου 2019, να μην αποτελούν προβληματική επιχείρηση κατά τη χορήγηση της ενίσχυσης.

  • Εφόσον πρόκειται για μικρές ή πολύ μικρές επιχειρήσεις που ήταν ήδη προβληματικές κατά την 31η Δεκεμβρίου 2019: α) να μην έχουν υπαχθεί σε συλλογική διαδικασία αφερεγγυότητας και να μην έχουν λάβει ενίσχυση διάσωσης χωρίς να έχουν ακόμη αποπληρώσει το δάνειο ή λύσει τη σύμβαση εγγύησης και β) να μην έχουν λάβει ενίσχυση αναδιάρθρωσης και να μην υπόκεινται ακόμη σε σχέδιο αναδιάρθρωσης, κατά την έννοια των κατευθυντηρίων γραμμών σχετικά με τις κρατικές ενισχύσεις για τη διάσωση και αναδιάρθρωση μη χρηματοπιστωτικών προβληματικών επιχειρήσεων.

  • Να μην εάν έχουν επιβληθεί σε βάρος των ωφελουμένων, μέσα σε χρονικό διάστημα 2 ετών πριν από την ημερομηνία υποβολής αίτησης: α) 3 πράξεις επιβολής προστίμου από τα ελεγκτικά όργανα του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας για παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας που χαρακτηρίζονται, ως «υψηλής» ή «πολύ υψηλής» σοβαρότητας, οι οποίες προκύπτουν αθροιστικά από 3 διενεργηθέντες ελέγχους, ή β) 2 πράξεις επιβολής προστίμου από τα αρμόδια ελεγκτικά όργανα του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας για παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας που αφορούν την αδήλωτη εργασία, οι οποίες προκύπτουν αθροιστικά από δύο (2) διενεργηθέντες ελέγχους.

  •  Να μην εκκρεμεί σε βάρος τους εντολή ανάκτησης προηγούμενης παράνομης και ασύμβατης κρατικής ενίσχυσης.

  •  Εφόσον πρόκειται για επιχείρηση, πρέπει να είναι ενεργή, να υποβάλλει όλες τις φορολογικές δηλώσεις, να μην έχει πτωχεύσει, να μην έχει υποβάλει αίτηση για πτώχευση, να μην έχει τεθεί σε αναγκαστική διαχείριση, να μην έχει υποβληθεί αίτηση για θέση σε αναγκαστική διαχείριση και εν γένει να μην έχει υπαχθεί σε οιαδήποτε διαδικασία αφερεγγυότητας βάσει του εθνικού δικαίου, με εξαίρεση την περίπτωση όπου έχει επικυρωθεί συμφωνία εξυγίανσης της επιχείρησης με δικαστική απόφαση, η οποία δεν έχει προσβληθεί με ένδικα μέσα.

  • Εφόσον δραστηριοποιούνται στη μεταποίηση και την εμπορία γεωργικών προϊόντων, να μη μετακυλίουν τη λαμβανόμενη ενίσχυση εν μέρει ή εξ ολοκλήρου σε πρωτογενείς παραγωγούς.

Επιπλέον, θα πρέπει να πληρούνται, για κάθε  περίπτωση ξεχωριστά τα ακόλουθα πρόσθετα κριτήρια επιλεξιμότητας ανά επιλέξιμο πρόσωπο:

Για ατομική επιχείρηση – ελεύθερο επαγγελματία που δεν απασχολεί εργαζομένους και έχει εξυπηρετούμενη οφειλή:

1. Να ανήκει σε κλάδους (ΚΑΔ) που έχουν πληγεί και παρουσίασαν σημαντική μείωση της εμπορικής δραστηριότητάς τους, με μείωση εσόδων άνω του 20%, κατά το 2020, συγκριτικά με το 2019

2. Να έχει οικογενειακό εισόδημα έως 57.000 ευρώ

3. Να διαθέτει ακίνητη περιουσία αξίας έως 600.000 ευρώ

4. Να έχει καταθέσεις και λοιπά χρηματοοικονομικά προϊόντα – όπως μετοχές και ομόλογα – στην Ελλάδα και στο εξωτερικό αξίας έως 40.000 ευρώ.

5.Το σύνολο του ανεξόφλητου κεφαλαίου των επιδεκτικών για τη συνεισφορά του Δημοσίου οφειλών, στο οποίο συνυπολογίζονται λογιστικοποιημένοι από τους πιστωτές τόκοι,  να μην υπερβαίνει τις 300.000 ευρώ ανά πιστωτή.

Για πολύ μικρή επιχείρηση και ατομική επιχείρηση – ελεύθερο επαγγελματία που απασχολεί 1 έως 9 εργαζομένους και έχει εξυπηρετούμενη οφειλή:

1. Να έχει ετήσιο κύκλο εργασιών έως 2 εκατ. ευρώ

2. Να διαθέτει ακίνητη περιουσία - μη υποθηκευμένη - αξίας έως 2,5 εκατ. ευρώ

3. Να έχει καταθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό έως 1 εκατ. ευρώ

4. Να διαθέτει χρηματοοικονομικά προϊόντα – όπως μετοχές, ομόλογα – αξίας έως 150.000 ευρώ.

Για μικρή επιχείρηση που απασχολεί 10 έως 49 εργαζομένους και έχει εξυπηρετούμενη οφειλή:

1. Να έχει ετήσιο κύκλο εργασιών έως 10 εκατ. ευρώ

2. Να διαθέτει ακίνητη περιουσία - μη υποθηκευμένη - αξίας έως 10 εκατ. ευρώ

3. Να έχει καταθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό έως 5 εκατ. ευρώ

4. Να διαθέτει χρηματοοικονομικά προϊόντα – όπως μετοχές, ομόλογα – αξίας έως 750.000 ευρώ.

Για μεσαία επιχείρηση που απασχολεί 50 έως 249 εργαζομένους και έχει εξυπηρετούμενη οφειλή :

1.   Να έχει ετήσιο κύκλο εργασιών έως 50 εκατ. ευρώή σύνολο ετήσιου ισολογισμού έως 43.000.000 ευρώ

2.  Να διαθέτει ακίνητη περιουσία – μη υποθηκευμένη – αξίας έως 50 εκατ. ευρώ

3.  Να έχει καταθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό έως 25 εκατ. ευρώ

4. Να διαθέτει χρηματοοικονομικά προϊόντα – όπως μετοχές και ομόλογα – αξίας έως 3,75 εκατ. ευρώ.

Μη εξυπηρετούμενα δάνεια 

Εφόσον πρόκειται για μη εξυπηρετούμενες οφειλές που παρουσίαζαν καθυστέρηση μεγαλύτερη των 90 ημερών στις 31.12.2020 θα πρέπει να πληρούνται σωρευτικά οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Να υφίσταται μία τουλάχιστον επιχειρηματική ή επαγγελματική οφειλή προς χρηματοδοτικό φορέα με καθυστέρηση άνω των 90 ημερών κατά την 31.12.2020.

  • Κατά το χρόνο υποβολής της αίτησης του, το αιτούν πρόσωπο να μην έχει λάβει και άλλη ενεργή κρατική ενίσχυση ή συνεισφορά για το δάνειο, προκειμένου να μην λαμβάνει 2 Κρατικές επιδοτήσεις ταυτόχρονα. Στο πλαίσιο αυτό, δεν είναι επιλέξιμα μεταξύ άλλων και τα δάνεια που έχουν επιδοτηθεί δυνάμει του Προγράμματος Γέφυρα Ι του ν. 4714/2020.

  • Να μην υφίσταται ενεργή εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου ή της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας ή ευρωπαϊκών φορέων από πόρους, εθνικούς ή ευρωπαϊκούς για το δάνειο.

  • Τα αιτούντα πρόσωπα να μην έχουν δάνεια τα οποία δεν εξυπηρετούνται και επιπλέον να έχουν καταγγελθεί μέχρι και την ημερομηνία της αίτησης σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50% επί του συνόλου των δανείων που έχουν λάβει από χρηματοδοτικούς φορείς για οποιαδήποτε αιτία. Δάνεια τα οποία είχαν ρυθμιστεί πριν την ημερομηνία υποβολής της αίτησης δεν θεωρούνται ως καταγγελμένα.

  • Εφόσον πρόκειται για μεσαίες επιχειρήσεις, να μην αποτελούσαν προβληματικές επιχειρήσεις κατά την έννοια της παρ. 18 του άρθρου 2 του Κανονισμού (ΕΕ) 651/2014, κατά την 31η Δεκεμβρίου 2019, ή αν αποτελούσαν προβληματική επιχείρηση κατά την 31η Δεκεμβρίου 2019, να μην αποτελούν προβληματική επιχείρηση κατά τη χορήγηση της ενίσχυσης.

  • Εφόσον πρόκειται για μικρές ή πολύ μικρές επιχειρήσεις που ήταν ήδη προβληματικές κατά την 31η Δεκεμβρίου 2019: α) να μην έχουν υπαχθεί σε συλλογική διαδικασία αφερεγγυότητας και να μην έχουν λάβει ενίσχυση διάσωσης χωρίς να έχουν ακόμη αποπληρώσει το δάνειο ή λύσει τη σύμβαση εγγύησης και β) να μην έχουν λάβει ενίσχυση αναδιάρθρωσης και να μην υπόκεινται ακόμη σε σχέδιο αναδιάρθρωσης, κατά την έννοια των κατευθυντηρίων γραμμών σχετικά με τις κρατικές ενισχύσεις για τη διάσωση και αναδιάρθρωση μη χρηματοπιστωτικών προβληματικών επιχειρήσεων.

  • Να μην εάν έχουν επιβληθεί σε βάρος των ωφελουμένων, μέσα σε χρονικό διάστημα 2 ετών πριν από την ημερομηνία υποβολής αίτησης: α) 3 πράξεις επιβολής προστίμου από τα ελεγκτικά όργανα του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας για παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας που χαρακτηρίζονται, ως «υψηλής» ή «πολύ υψηλής» σοβαρότητας, οι οποίες προκύπτουν αθροιστικά από 3 διενεργηθέντες ελέγχους, ή β) 2 πράξεις επιβολής προστίμου από τα αρμόδια ελεγκτικά όργανα του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας για παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας που αφορούν την αδήλωτη εργασία, οι οποίες προκύπτουν αθροιστικά από δύο (2) διενεργηθέντες ελέγχους.

  •  Να μην εκκρεμεί σε βάρος τους εντολή ανάκτησης προηγούμενης παράνομης και ασύμβατης κρατικής ενίσχυσης.

  •  Εφόσον πρόκειται για επιχείρηση, πρέπει να είναι ενεργή, να υποβάλλει όλες τις φορολογικές δηλώσεις, να μην έχει πτωχεύσει, να μην έχει υποβάλει αίτηση για πτώχευση, να μην έχει τεθεί σε αναγκαστική διαχείριση, να μην έχει υποβληθεί αίτηση για θέση σε αναγκαστική διαχείριση και εν γένει να μην έχει υπαχθεί σε οιαδήποτε διαδικασία αφερεγγυότητας βάσει του εθνικού δικαίου, με εξαίρεση την περίπτωση όπου έχει επικυρωθεί συμφωνία εξυγίανσης της επιχείρησης με δικαστική απόφαση, η οποία δεν έχει προσβληθεί με ένδικα μέσα.

  • Εφόσον δραστηριοποιούνται στη μεταποίηση και την εμπορία γεωργικών προϊόντων, να μη μετακυλύουν τη λαμβανόμενη ενίσχυση εν μέρει ή εξ ολοκλήρου σε πρωτογενείς παραγωγούς.

Επιπλέον, θα πρέπει να πληρούνται, για κάθε περίπτωση ξεχωριστά τα ακόλουθα πρόσθετα κριτήρια επιλεξιμότητας ανά επιλέξιμο πρόσωπο:

  • Για ατομική επιχείρηση – ελεύθερο επαγγελματία που δεν απασχολεί εργαζομένους και έχει μη εξυπηρετούμενες οφειλές που παρουσιάζουν καθυστέρηση μεγαλύτερη των 90 ημερών κατά την 31.12.2020 :

  1. Να ανήκει σε κλάδους (ΚΑΔ) που έχουν πληγεί και παρουσίασαν σημαντική μείωση της εμπορικής δραστηριότητάς τους, με μείωση εσόδων άνω του 20%, κατά το 2020, συγκριτικά με το 2019.

  2. Να έχει οικογενειακό εισόδημαή κύκλο εργασιών έως 45.000 ευρώ.

  3. Να διαθέτει ακίνητη περιουσία αξίας έως 500.000 ευρώ

  4. Να έχει καταθέσεις και λοιπά χρηματοοικονομικά προϊόντα – όπως μετοχές και ομόλογα – στην Ελλάδα και στο εξωτερικό αξίας έως 25.000 ευρώ.

  5. Το σύνολο του ανεξόφλητου κεφαλαίου του δανείου, στο οποίο συνυπολογίζονται λογιστικοποιημένοι τόκοι, να μην υπερβαίνει τις διακόσιες πενήντα χιλιάδες (250.000) ευρώ ανά πιστωτή, κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης του άρθρου 61 ν..

Σε αυτή την περίπτωση, το μέγιστο ποσό της μηνιαίας επιδότησης ανέρχεται σε 500 ευρώ ανά οφειλή.

  • Για πολύ μικρή επιχείρηση και ατομική επιχείρηση – ελεύθερο επαγγελματία που απασχολεί 1 έως 9 εργαζομένους και έχει μη εξυπηρετούμενες οφειλές που παρουσιάζουν καθυστέρηση μεγαλύτερη των 90 ημερών κατά την 31.12.2020 :

  1. Να έχει ετήσιο κύκλο εργασιών έως 2 εκατ. ευρώ

  2. Να διαθέτει ακίνητη περιουσία - μη υποθηκευμένη - αξίας έως 2,25 εκατ. ευρώ

  3. Να έχει καταθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό έως 850.000 ευρώ

  4. Να διαθέτει χρηματοοικονομικά προϊόντα – όπως μετοχές, ομόλογα – αξίας έως 127.500 ευρώ.

Σε αυτή την περίπτωση, το μέγιστο ποσό της μηνιαίας επιδότησης ανέρχεται σε 4.000 ευρώ ανά οφειλή.

  • Για μικρή επιχείρηση που απασχολεί 10 έως 49 εργαζομένους και έχει μη εξυπηρετούμενες οφειλές που παρουσιάζουν καθυστέρηση μεγαλύτερη των 90 ημερών κατά την 31.12.2020:

  1. Να έχει ετήσιο κύκλο εργασιών έως 10 εκατ. Ευρώ.

  2. Να διαθέτει ακίνητη περιουσία - μη υποθηκευμένη - αξίας έως 9 εκατ. Ευρώ.

  3. Να έχει καταθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό έως 4,25 εκατ. Ευρώ.

  4. Να διαθέτει χρηματοοικονομικά προϊόντα – όπως μετοχές, ομόλογα – αξίας έως 637,5 χιλ. ευρώ.

Σε αυτή την περίπτωση, το μέγιστο ποσό της μηνιαίας επιδότησης ανέρχεται σε 12.500 ευρώανά οφειλή.

  • Για μεσαία επιχείρηση που απασχολεί 50 έως 249 εργαζομένους και έχει μη εξυπηρετούμενες οφειλές που παρουσιάζουν καθυστέρηση μεγαλύτερη των 90 ημερών κατά την 31.12.2020:

  1. Να έχει ετήσιο κύκλο εργασιών έως 50 εκατ. Ευρώ.

  2. Να διαθέτει ακίνητη περιουσία – μη υποθηκευμένη – αξίας έως 45 εκατ. Ευρώ.

  3. Να έχει καταθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό έως 21,25 εκατ. Ευρώ.

  4. Να διαθέτει χρηματοοικονομικά προϊόντα – όπως μετοχές και ομόλογα – αξίας έως 3,1875 εκατ. ευρώ.

Σε αυτή την περίπτωση, το μέγιστο ποσό της μηνιαίας επιδότησης ανέρχεται σε 40.000 ευρώ ανά οφειλή.

Δάνεια που έχουν καταγγελθεί 

Εφόσον πρόκειται για οφειλές που παρουσίαζαν καθυστέρηση μεγαλύτερη των ενενήντα(90) ημερών κατά την 31.12.2020 και επιπλέον οι συμβάσεις τους έχουν καταγγελθεί μετά την 31/12/2018 από τον χρηματοδοτικό φορέα, ακόμα και αν στη συνέχεια ρυθμίστηκαν, θα πρέπει να πληρούνται σωρευτικά οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Να υφίσταται μία τουλάχιστον επαγγελματική ή επιχειρηματική οφειλή προς χρηματοδοτικό φορέα με καθυστέρηση άνω των 90 ημερών κατά την 31.12.2020κι επιπλέον να έχει καταγγελθεί μετά την 31/12/2018 από τον χρηματοδοτικό φορέα.

  • Κατά το χρόνο υποβολής της αίτησης του το αιτούν πρόσωπο να μην έχει λάβει και άλλη ενεργή Κρατική ενίσχυση ή συνεισφορά για το δάνειο προκειμένου να μην λαμβάνει 2 Κρατικές επιδοτήσεις ταυτόχρονα. Στο πλαίσιο αυτό, δεν είναι επιλέξιμα μεταξύ άλλων και τα δάνεια που έχουν επιδοτηθεί δυνάμει του Προγράμματος Γέφυρα Ι του ν. 4714/2020.

  • Να μην υφίσταται ενεργή εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου ή της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας ή ευρωπαϊκών φορέων από πόρους εθνικούς ή ευρωπαϊκούς για το δάνειο.

  • Το αιτούν πρόσωπο να μην έχει δάνεια τα οποία δεν εξυπηρετούνται και επιπλέον να έχουν καταγγελθεί μέχρι και την ημερομηνία της αίτησης σε ποσοστό μεγαλύτερο του πενήντα τοις εκατό (50%) επί του συνόλου των δανείων που έχει λάβει από χρηματοδοτικούς φορείς για οποιαδήποτε αιτία. Δάνεια τα οποία είχαν ρυθμιστεί πριν την ημερομηνία υποβολής της αίτησης δεν θεωρούνται ως καταγγελμένα.

  • Εφόσον πρόκειται για μεσαίες επιχειρήσεις, να μην αποτελούσαν προβληματικές επιχειρήσεις κατά την έννοια της παρ. 18 του άρθρου 2 του Κανονισμού (ΕΕ) 651/2014, κατά την 31η Δεκεμβρίου 2019, ή αν αποτελούσαν προβληματική επιχείρηση κατά την 31η Δεκεμβρίου 2019, να μην αποτελούν προβληματική επιχείρηση κατά τη χορήγηση της ενίσχυσης.

  • Εφόσον πρόκειται για μικρές ή πολύ μικρές επιχειρήσεις που ήταν ήδη προβληματικές κατά την 31η Δεκεμβρίου 2019: α) να μην έχουν υπαχθεί σε συλλογική διαδικασία αφερεγγυότητας και να μην έχουν λάβει ενίσχυση διάσωσης χωρίς να έχουν ακόμη αποπληρώσει το δάνειο ή λύσει τη σύμβαση εγγύησης και β) να μην έχουν λάβει ενίσχυση αναδιάρθρωσης και να μην υπόκεινται ακόμη σε σχέδιο αναδιάρθρωσης, κατά την έννοια των κατευθυντηρίων γραμμών σχετικά με τις κρατικές ενισχύσεις για τη διάσωση και αναδιάρθρωση μη χρηματοπιστωτικών προβληματικών επιχειρήσεων.

  • Να μην εάν έχουν επιβληθεί σε βάρος των ωφελούμενων, μέσα σε χρονικό διάστημα 2 ετών πριν από την ημερομηνία υποβολής αίτησης: α) 3 πράξεις επιβολής προστίμου από τα ελεγκτικά όργανα του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας για παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας που χαρακτηρίζονται, ως «υψηλής» ή «πολύ υψηλής» σοβαρότητας, οι οποίες προκύπτουν αθροιστικά από 3 διενεργηθέντες ελέγχους, ή β) 2 πράξεις επιβολής προστίμου από τα αρμόδια ελεγκτικά όργανα του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας για παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας που αφορούν την αδήλωτη εργασία, οι οποίες προκύπτουν αθροιστικά από δύο (2) διενεργηθέντες ελέγχους.

  •  Να μην εκκρεμεί σε βάρος τους εντολή ανάκτησης προηγούμενης παράνομης και ασύμβατης κρατικής ενίσχυσης.

  •  Εφόσον πρόκειται για επιχείρηση, πρέπει να είναι ενεργή, να υποβάλλει όλες τις φορολογικές δηλώσεις, να μην έχει πτωχεύσει, να μην έχει υποβάλει αίτηση για πτώχευση, να μην έχει τεθεί σε αναγκαστική διαχείριση, να μην έχει υποβληθεί αίτηση για θέση σε αναγκαστική διαχείριση και εν γένει να μην έχει υπαχθεί σε οιαδήποτε διαδικασία αφερεγγυότητας βάσει του εθνικού δικαίου, με εξαίρεση την περίπτωση όπου έχει επικυρωθεί συμφωνία εξυγίανσης της επιχείρησης με δικαστική απόφαση, η οποία δεν έχει προσβληθεί με ένδικα μέσα.

  • Εφόσον δραστηριοποιούνται στη μεταποίηση και την εμπορία γεωργικών προϊόντων, να μη μετακυλύουν τη λαμβανόμενη ενίσχυση εν μέρει ή εξ ολοκλήρου σε πρωτογενείς παραγωγούς.

Επιπλέον,  θα πρέπει να πληρούνται, για κάθε περίπτωση ξεχωριστά τα ακόλουθα πρόσθετα κριτήρια επιλεξιμότητας ανά επιλέξιμο πρόσωπο:

  • Για ατομική επιχείρηση – ελεύθερο επαγγελματία που δεν απασχολεί εργαζομένους και έχει μη εξυπηρετούμενες οφειλές που παρουσιάζουν καθυστέρηση μεγαλύτερη των 90 ημερών κατά την 31.12.2020  κι επιπλέον οι συμβάσεις τους έχουν καταγγελθεί μετά την 31/12/2018:

  1. Να ανήκει σε κλάδους (ΚΑΔ) που έχουν πληγεί και παρουσίασαν σημαντική μείωση της εμπορικής δραστηριότητάς τους, με μείωση εσόδων άνω του 20%, κατά το 2020, συγκριτικά με το 2019.

  2. Να έχει οικογενειακό εισόδημα έως 36.000 ευρώ.

  3. Να διαθέτει ακίνητη περιουσία αξίας έως 280.000 ευρώ.

  4. Να έχει καταθέσεις και λοιπά χρηματοοικονομικά προϊόντα – όπως μετοχές και ομόλογα – στην Ελλάδα και στο εξωτερικό αξίας έως 15.000 ευρώ.

  5. Το σύνολο του ανεξόφλητου κεφαλαίου του δανείου, στο οποίο συνυπολογίζονται λογιστικοποιημένοιτόκοι, να μην υπερβαίνει τις εκατόν τριάντα χιλιάδες (130.000) ευρώ ανά πιστωτή, κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης του άρθρου 61 ν.

Σε αυτή την περίπτωση, το μέγιστο ποσό της μηνιαίας επιδότησης ανέρχεται σε 300 ευρώ ανά οφειλή:

  • Για πολύ μικρή επιχείρηση και ατομική επιχείρηση – ελεύθερο επαγγελματία που απασχολεί 1 έως 9 εργαζομένους και έχει μη εξυπηρετούμενες οφειλές που παρουσιάζουν καθυστέρηση μεγαλύτερη των 90 ημερών κατά την 31.12.2020  κι επιπλέον οι συμβάσεις τους έχουν καταγγελθεί μετά την 31/12/2018.:\

  • Να έχει ετήσιο κύκλο εργασιών έως 2 εκατ. Ευρώ.

  • Να διαθέτει ακίνητη περιουσία - μη υποθηκευμένη - αξίας έως 1,25 εκατ. ευρώ

  • Να έχει καταθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό έως 550.000 ευρώ

  • Να διαθέτει χρηματοοικονομικά προϊόντα – όπως μετοχές, ομόλογα – αξίας έως 82,5 χιλ. ευρώ.

Σε αυτή την περίπτωση, το μέγιστο ποσό της μηνιαίας επιδότησης ανέρχεται σε 2.500 ευρώ ανά οφειλή.

  • Για μικρή επιχείρηση που απασχολεί 10 έως 49 εργαζομένους και έχει μη εξυπηρετούμενες οφειλές που παρουσιάζουν καθυστέρηση μεγαλύτερη των 90 ημερών κατά την 31.12.2020  κι επιπλέον οι συμβάσεις τους έχουν καταγγελθεί μετά την 31/12/2018.:

  1. Να έχει ετήσιο κύκλο εργασιών έως 10 εκατ. Ευρώ.

  2. Να διαθέτει ακίνητη περιουσία - μη υποθηκευμένη - αξίας έως 7 εκατ. Ευρώ.

  3. Να έχει καταθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό έως 2,75 εκατ. Ευρώ.

  4. Να διαθέτει χρηματοοικονομικά προϊόντα – όπως μετοχές, ομόλογα – αξίας έως 412,5 χιλ. ευρώ.

Σε αυτή την περίπτωση, το μέγιστο ποσό της μηνιαίας επιδότησης ανέρχεται σε 7.500 ευρώ ανά οφειλή.

  • Για μεσαία επιχείρηση που απασχολεί 50 έως 249 εργαζομένους και έχει μη εξυπηρετούμενες οφειλές που παρουσιάζουν καθυστέρηση μεγαλύτερη των 90 ημερών κατά την 31.12.2020  κι επιπλέον οι συμβάσεις τους έχουν καταγγελθεί μετά την 31/12/2018:

  1. Να έχει ετήσιο κύκλο εργασιών έως 50 εκατ. Ευρώ.

  2. Να διαθέτει ακίνητη περιουσία – μη υποθηκευμένη – αξίας έως 35 εκατ. Ευρώ.

  3. Να έχει καταθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό έως 13,75 εκατ. Ευρώ.

  4. Να διαθέτει χρηματοοικονομικά προϊόντα – όπως μετοχές και ομόλογα – αξίας έως 2,0625 εκατ. ευρώ.

Σε αυτή την περίπτωση, το μέγιστο ποσό της μηνιαίας επιδότησης ανέρχεται σε 25.000 ευρώ ανά οφειλή.

 

 

 

https://www.naftemporiki.gr

  Σχολιασμός Θέματος «Γέφυρα 2: Αναλυτικά όλα τα κριτήρια υπαγωγής στο πρόγραμμα»  
  ...κανένας σχόλιασμός  
  σχολιάστε εδώ
για να σχολιάσετε το παραπάνω θέμα πρέπει να εισέλθετε
 
 

Τελευταίες Προσθήκες στην Κατηγορία Ειδήσεις Ελλάδα

 
 

Σχέδια για «ξαφνικό θάνατο» μη βιώσιμων επιχειρήσεων

 16/4/2021 
 

ΣΒΕ : Ζητά χαμηλότερη φορολογία για τη μεταβίβαση επιχείρησης από γενιά σε γενιά – Επιστολή με προτάσεις στον Χ. Σταϊκούρα

 15/4/2021 
 

Σοκ στα εργασιακά: Ελαστικό ωράριο εργασίας και με δεκάωρο χωρίς επιπλέον αμοιβή

 15/4/2021 
 

«Μπαράζ» απολύσεων προμηνύει η μειωμένη συμμετοχή στην Επιστρεπτέα 7

 15/4/2021 
 

«Ασπίδα» Αρείου Πάγου στους δανειολήπτες

 13/4/2021 
 

Αλ. Τσίπρας: Επανεκκίνηση με κούρεμα χρεών της πανδημίας

 13/4/2021 
 

Πότε παραγράφονται οι απαιτήσεις από τραπεζικά δάνεια

 12/4/2021 
 

Ποιοί μπαίνουν στη Γέφυρα 2 για επιδότηση δόσεων δανείου

 12/4/2021 
 

Άρειος Πάγος: Ποιός κόκκινος δανειολήπτης θεωρείται δόλιος

 9/4/2021 
 

Διασωληνωμένη η οικονομία, οι μικροί σε απόγνωση

 9/4/2021 
 

Γέφυρα 2: Αναλυτικά όλα τα κριτήρια υπαγωγής στο πρόγραμμα

 6/4/2021 
 

Δύο μεγάλες υποθέσεις φοροδιαφυγής αποκάλυψε το ΣΔΟΕ

 6/4/2021 
 

Κατέρρευσαν οι φόροι το 2020-Νέα βουτιά το 2021

 5/4/2021 
 

Ξεκινά η 8μηνη επιδότηση των επιχειρηματικών δανείων μέσω του προγράμματος «Γέφυρα ΙΙ»

 1/4/2021 
 

Καταργούνται τα τσουχτερά πρόστιμα για τα αδήλωτα τετραγωνικά

 1/4/2021 
 

Επιστροφή αποζημιώσεων με πρόστιμα για «μαϊμού» μειώσεις ενοικίων!

 1/4/2021 
 

ΓΣΕΒΕΕ: Η πανδημική κρίση διευρύνει τις ανισότητες

 31/3/2021 
 

Κραυγή αγωνίας από τους κατοίκους της Σύμης: «Ζητάμε έναν ήρωα γιατρό»

 30/3/2021 
 

Τα μέτρα για τη στήριξη της αγοράς εργασίας τον Απρίλιο

 30/3/2021 
 

Καθίζηση της Ελλάδας στη διαχείριση της πανδημίας-Κοντά στον πάτο της Ευρώπης

 29/3/2021 
 

προβολή παλαιότερων

 
  αυτόματη είσοδος την επόμενη φορά; 
Δείτε Επίσης...

Ειδήσεις Ελλάδα

Ειδήσεις Κόσμος

Επιλεγμένες Οικονομικές Ειδήσεις από Ελλάδα & Κόσμο

akioe
Η ΑΚΙΟΕ στο YouTube
Νέα απο το Οικονομικό Επιμελητήριο
ΣΟΛΝΘ: Αίτημα για αλλαγές στην εφαρμογή του συστήματος MyData(1 σχόλιο/α) 
Ανακοίνωση ΣΟΛΝΘ Διεξαγωγή Σεμιναρίου ΚΦΕ 
Διοργάνωση σεμιναρίου- Δωρεάν - για τις Αλλαγές στη Φορολογία Εισοδήματος Φυσικών και Νομικών Προσώπων από την Α.ΚΙ.Ο.Ε. 
ΣΟΛΝΘ: Επιστολή με θέμα: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΡΓΑΝΗ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ. 
ΣΟΛΝΘ: Επιστολή με θέμα: : Διόρθωση – Επανασχεδιασμός του Φορολογικού Εντύπου Ε3 (Κατάσταση οικονομικών στοιχείων από επιχειρηματική δραστηριότητα) 
Διαμαρτυρία της Α.ΚΙ.Ο.Ε. με θέμα: Καθυστέρηση στην εξυπηρέτηση των συνάδελφων λογιστών κατά την ηλεκτρονική υποβολή στοιχείων για την εκτέλεση εργασιών στο τμήμα μητρώου των Δ.Ο.Υ.  

Περισσότερα...

Ανακοινώσεις - Νέα
Πρόγραμμα Πειραιώς για χρηματοδότηση καταλυμάτων
Πώς διαγράφονται οι απαιτήσεις Δημοσίου και ΕΦΚΑ λόγω πτώχευσης οφειλέτη
Οι 81 ηλεκτρονικές υπηρεσίες της ΑΑΔΕ
Όλες οι αλλαγές στη φορολογία – Μετά το Πάσχα ανοίγει το taxisnet
Τι αλλάζει στις φετινές φορολογικές δηλώσεις 
Έρχεται πρόσθετη ενίσχυση έως 4.000 ευρώ για κλειστές επιχειρήσεις – Τι ανακοίνωσε ο Σταϊκούρας 

Περισσότερα...

Δείτε Ομιλίες
Μήνυμα του ομότιμου καθηγητή του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης Χαντζηκωνσταντίνου Γεωργίου για την ΑΚΙΟΕ και τις εκλογές του ΟΕΕ 
Οι ομιλίες από την συζήτηση που έγινε στα Χανιά με θέμα Είναι δυνατή η ανάπτυξη της Οικονομίας χωρίς τη μείωση του Δημόσιου χρέους; 

Περισσότερα...

To Ερώτημα της Εβδομάδας

Γιατί έμειναν εκτός αντικειμενικών αξιών περιοχές στην χώρα , ποιος ευθύνεται ; (1 σχόλιο/α) 

Περισσότερα...

Έχετε άποψη; Τώρα μπορείτε να σχολιάσετε το ερώτημα της εβδομάδας καθώς και κάθε θεματική καταχώρηση

Περισσότερες πληροφορίες

Βιβλιοπαρουσίαση

Πανεπιστημιακές Εκδόσεις

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ - ΡΗΞΗ - Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ 
Ελληνικό χρέος η διαιώνιση του προβλήματος. 
Το μαύρο και το κόκκινο - Βεργόπουλος Κώστας 

Περισσότερα...

Επαγγελματικές Εκδόσεις

ΔΙΑΣΥΝΟΡΙΑΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ – ΦΠΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ. Tης Αιμιλιας Κατρινακης & του Μιχαηλ Πιερη 
"Δαπάνες Επιχειρήσεων. Ανάλυση - Ερμηνεία" των Δημ. Σταματόπουλου - Αντ. Καραβοκύρη 
Κυκλοφόρησε το νέο βιβλίο των Δημ. Σταματόπουλου - Παρ. Σταματόπουλου - Γιάννη Σταματόπουλου 

Περισσότερα...

Λογοτεχνικές Εκδόσεις

“Κατάθεση ψυχής” – Γιώργος Θ. Σαρδέλης 
«Η σμίλη των πελάγων» Της Χρυσούλας Δημητρακάκη 
«H γοητεία μιας συντριβής». Του Μάρδα Δημήτρη 

Περισσότερα...

Σας Προτείνουμε...

Linflation structurelle et l evolution du systeme economique

©2008 akioe.gr - ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.

Δυναμικές Ιστοσελίδες σε ASP με προσαρμοσμένα Content Manager Tools, αυτόματα Newsletters και υποστήριξη RSS 2.0
περισσότερες πληροφορίες...

Για αυτόματη είσοδο, κάντε κλικ εδώ. Δώστε στο User το αναγνωριστικό User ID και στο Pass τον κωδικό πρόσβασης.

RSS Feed

κάνε την αρχική σελίδα

προσθήκη στα αγαπημένα